Waarom is mijn post een -1 troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Deze post is een -1 troll: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=435371

Waarom :?
Ik vind mijn post juist inzichtvol. Het toont aan hoe triest het is gesteld in Nederland met internet verbindingen.
Trolls zijn stellingen zonder argumenten, maar ik beargumenteer juist vanalles.

Een troll (uit de T.net FAQ):
'Trollen' is het doelbewust provoceren en etteren, bijvoorbeeld door een provocerende stelling te deponeren zoals 'Macs zijn ruk, PC's rule'. De betekenis van het begrip troll wordt op deze engelstalige site verklaard:
Daar lijkt mijn verhaal dus niet op.
Ik ben het daarom ook absoluut niet eens met deze moderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
No hard feelings,
maar je trollt naar: MxStream, @Home, Chello, de Consumentenbond en naar Nederland in zijn geheel.
I rest my case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

ff korte reactie van * KeX . Al ben ik zelf niet erg gecharmeerd van de :r smiley(understatement) en weet ik dat er weleens de neiging bestaat om daar blind op te modden, geef ik toe dat je reactie, al istie licht opruiend in de toonzetting, geen troll is. Je komt met een boel goede punten waarom je vind dat een dergelijke op te zetten actie verantwoord is. Een mogelijke actie, al kan ik me daar nog niets bij voorstellen hoe dat er in werkelijkheid yuit zou moeten zien, is op zijn minst interessant te noemen.

+1: interessant voor het idee om een actie aan te kaarten.

* KeX is niet direct zo'n actieman. En ook ben ik voor het feit dat dergelijke bedrijven ademruimte moeten krijgen om het hoofd boven water te kunnen houden. Van de andere kant moeten ze ook niet alles denken te kunnen maken. Onderzoeken of prijsverhogingen reëel zijn voor de Nederlandse situatie lijkt me daarentegen ook heel interessant voordat je een dergelijke actie hard kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op dinsdag 08 januari 2002 21:27 schreef robbb het volgende:
No hard feelings,
maar je trollt naar: MxStream, @Home, Chello, de Consumentenbond en naar Nederland in zijn geheel.
I rest my case
Voordat je * Kees kan laten rusten is het voor mij wel interessant wat je precies de respectievelijke trollen vindt. Niet direct vriendelijk zijn of ontevreden zijn over iets is niet direct een troll. Als ik de zin zie staan:
Dit is toch werkelijk allemaal om te :r
Dan heb ik in eerste instatie ook de neiging om te zeggen: druk je eens wat normaler uit. Maar de klachten die hij per provider opdreunt zijn feiten. Nederland een ontwikkelingsland noemen op internetgebied noemen is IMO wel onzin. Als je geen frontrunner bent ben je nog niet gelijk een ontwikkelingsland.

* KeX kan zich de trollmoderaties wel voorstellen, maar wil erop wijzen dat er meer staat in deze reactie dan een paar regels ongenuanceerdheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Op dinsdag 08 januari 2002 21:43 schreef KexDaFlex het volgende:
* KeX kan zich de trollmoderaties wel voorstellen, maar wil erop wijzen dat er meer staat in deze reactie dan een paar regels ongenuanceerdheid.
Daar sluit ik me (gedeeltelijk) bij aan. Echter als ik door een post zodanig geergerd wordt (het kotsen o.a.) dan modereer ik toch vaak een troll.

Opzich is de reactie misschien goed bedoeld, maar slecht geformuleerd. Probeer het de volgende keer eens met iets als: er zijn in de afgelopen tijd veel prijsverhogingen geweest (met hier een voorbeeld) en de snelheid en service van de grootste providers laat ook te wensen over. Misschien moet er een actie komen om de overheid te.... enz. enz. ofzo. Dat komt bij mij in ieder geval veel beter over en zit er zeker een +1 inzichtvol in. :)

Nu (net) niet, volgende keer beter.