This message was sent on 100% recyclable electrons.
Daar staat het aantal posts en gemiddelde.
Het nut van 2/3 decimalen zie ik niet. Je kan geen kwart posting doen toch
Een top 100 is er al, ik gok dat Cheatah de link als eerst post.
In navolging van hdd:Op dinsdag 08 januari 2002 21:12 schreef basiep het volgende:
ten eerste wil ik vragen of 'jullie' misschien zouden kunnen veranderen dat je posts per dag niet meer afgerond wordt, maar in decimalen (liefst 2 of 3) weergegeven wordt, zoals het ook op T.net is.
[...]
- Autoreply: ----------------------------------------- Not possible due to topix ;( -----------------------------------------
is dat GoT??? of T.net? (zal got wel wezen want HlpDsk staat bovenaanOp dinsdag 08 januari 2002 21:13 schreef Cheatah het volgende:
http://tweakers.net/~kees/top100/
ps. stats != status
i know..Op dinsdag 08 januari 2002 21:13 schreef Pizzaman het volgende:
[afbeelding]
Daar staat het aantal posts en gemiddelde.
AAaaagh!Op dinsdag 08 januari 2002 21:13 schreef Pizzaman het volgende:
Het nut van 2/3 decimalen zie ik niet. Je kan geen kwart posting doen toch
* BasieP vraagt me af of je nagedacht hebt voordat je dit poste
gemiddelde betekent iets/iets_anders daar kan bij twee hele getallen toch echt een half of een kwart uitkomen.. toch?
wie's dat?Op dinsdag 08 januari 2002 21:14 schreef MikeN het volgende:
In navolging van hdd:
wat? die gemiddelde in decimalen?Op dinsdag 08 januari 2002 21:14 schreef MikeN het volgende:
- Autoreply: ----------------------------------------- Not possible due to topix ;( -----------------------------------------
of stats?
Er is op dit moment helemaal niks mogelijk doordat de huidige forum software niet is aan te pakken. Voor (veel) meer info moet je maar even searchen, het is een lang verhaal.Op dinsdag 08 januari 2002 21:34 schreef basiep het volgende:
wat? die gemiddelde in decimalen?
of stats?
Verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:04 ]
Kijk naar welk stukje ik kw00t....Op dinsdag 08 januari 2002 21:34 schreef basiep het volgende:
[..][..]
wat? die gemiddelde in decimalen?
of stats?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Das wel phat moet ik zeggenOp woensdag 09 januari 2002 01:24 schreef Kees het volgende:
zo beter?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
tx dat lijstje was ik al kwijt sinds rick weg is..... (tja en dat noemt zich vaste bezoekerOp dinsdag 08 januari 2002 21:13 schreef Cheatah het volgende:
http://tweakers.net/~kees/top100/
ps. stats != status
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dan had je is hier moeten kijken.Op woensdag 09 januari 2002 02:16 schreef Alfredt het volgende:
[..]
tx dat lijstje was ik al kwijt sinds rick weg is..... (tja en dat noemt zich vaste bezoeker)
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
ja heb ik gebruikt met 2 zoektermen en toen was ik het al weer zat..... zo interessant dat ik er moeite voor zou moeten doen is het toch ook weer niet?
is leuk dat ik het nu weer weet maar daar houdt het ook bij op.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.