Toon posts:

chello werkt nie..

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
et werkt nie bij een maat van me.. hij heb zn schijf geformat.. nu moet et chello et toch gelijk doen als je et stekkertje erin steekt?? hij geeft de netwerkverinding aan dus hij werkt wel en hij heb ook een ip gekregen... maar hij kan verder nie online komen... iemand???

ffies een smile nog :z

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Jah... heb je een slok op ofzo? :)

Maar eh. Moet je niet wat software installeren van Chello?

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

neej...ff bij interopties op verbinding ofzo iets klikkuh...dan ff wizardje volgen en dan doet ie ut

HIer tenmisnte :)

Verwijderd

goede ip ingesteld?
dns/gateway adressen ingevoerd??

Welke OS? W2k/XP?
als je iets meer info geeft kan je ook beter geholpen worden :+

Verwijderd

Chello hoef je zo goed als niets in te stellen...

Alleen dat je automatisch een IP-adres krijgt en verder eigenlijk niets...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Neem een kijkje in die mooie handleiding die je erbij hebt

Bij mij werkt het overigens wel meteen

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

ik moet hier om chello te laten werken toch echt een vast-ip adres invoeren, en gateway en dsn adressen invullen. Daarna werkt het als een trein (k heb de laatste tijd met chello net zoveel vertraging als bij de NS :) )

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat chello down =.. heb al ip vrijgegeven.. en alweer een nieuwe gekregen.. maar et werkt nog nie.. aan de dns ligt et ook nie ant hij kan ook nie op msn..

zoals ik al zei ik heb allus op lan gezet en hij draait op win XP

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:26
Probeer eens je Eternetkaart van Chello weg te gooien bij de netwerkinstellingen en de computer uit te zetten. (indien dit niet werkt, haal dan de kaart eruit en boot ff, daarna compie weer uit, kaart er weer in, en zorgen dat je de Windows CD voor de drivers bij de hand heb) :D

Wil dit dan nog niet, dan moet je toch ff de diskettes of de cdrom van Chello gebruiken :7

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Niet toevallig een firewall die de toegang blokkeert?

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Woonachtig in zwijndrecht/dordrecht en omstreken ?
Daar is nl. een storing gaande mbt de backbone server die down is ofzo, je krijgt wel een ip toegewezen (dus verbinding heeft ie met chello), maar de toegang tot internet werkt niet.
Pagina: 1