Toon posts:

Ervaring met Iiyama LS902UT?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand (goede) ervaring met de Iiyama LS902UT Vision Master 1451? Begin een btje te twijfelen aan deze koop...

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:55
Niet direct met die monitor, maar over het algemeen staat Iiyama als (zeer) goed bekend en daar ben ik het zelf ook wel mee eens als gebruiker van een aantal verschillende Iiyama-monitoren!

Verwijderd

IK post me vraag wel hier want vind het beetje onnodig om een nieuw topic te maken.Ik heb dus een iiyama LS902UT vision master 1451 met een ati radeon 9800 pro kaart.

Ik heb altijd op 1280x1024 85 hertz gewerkt.K wil nu proberen om op 1152x864 85 hertz te gaan werken omdat op 1280x1024 het beeld een beetje wazig is.Maar als ik hem dus op 1152x864 zet dan heb ik zwarte stroken aan de zijkant van me beeldscherm omdat hij niet verder wil.Met de knopjes op me beeldscherm kan ik dus niet verder om me beeldscherm breder te maken.Is hier een oplossing voor?Of kan het beeldscherm dat gewoon niet aan?Dat ie het niet aan kan snap ik niet helemaal omdat ik op een hogere resolutie wel me beeldscherm volledig kan vullen in de breedte.Iemand een oplossing?

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-08 06:57

Exterazzo

Qeasy

Ik heb deze monitor nu 2 jaar, en ben al aan mijn 2e exemplaar bezig. Deze werd gratis vervangen door Iiyama. Op zich is de kwaliteit nog wel oke, alleen hij heeft het bij al 2x laten afweten. De eerste keer werd ie gerepareerd door Teleplan, een ramp (zoals algemend bekend) en dat duurde 3 maanden voordat ik hem terug kreeg (geen leenmonitor).

De tweede keer dat mijn monitor kapot was kwam Iiyama zelf voor de service, die hebben me zonder vragen een nieuwe gegeven en mijn oude mee terug genomen. Die nieuwe mocht ik houden.

Alleen als de monitor op standby gaat krijg ik een kleuren voorstelling, de monitor springt dan op rood, blauw groen enz.

Audentia

Verwijderd

Bij mij is het scherm al twee keer kapot geweest. Ik heb ook al mijn twee exemplaar staan (of misschien wel derde, zou kunnen, bij teruglevering eerste keer was ik niet in Nederland), oorspronkelijke aankoop was mei 2002. De eerste keer ging als naar ik me herinner vrij vlot (als het niet zo was geweest, had ik het nog wel geweten), bij mij duurde het de 2e ook erg lang allemaal. Kan me niet herinneren of dat Teleplan was.
Net waren opeens alle instellingen verkr*cht en ik krijg hem niet helemaal normaal meer, terugezetten naar fabrieksinstellingen geeft weer het zelfde vern**kte beeld. En het is 17:00 geweest, dus die gasten waren niet meer telefonisch bereikbaar :(

@Montoya90: In je boekje staan wat "standaard"resolutisch, jouw gewenste resoltutie staat er niet bij...

• Snurk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-07 00:55
Ik heb goede ervaringen met deze monitor. Heb m nu al een jaar, nog nooit defecten ofzo gehad. Af en toe met een magneet langs geweest |:( gelukkig bestaat er iets als degauss :)
en het klopt wat dinges zei over die strepen aan de zijkant, bij mij krijg je het ook.
1280x1024 is bij mij scherp hoor, dus niet wazig.
Pagina: 1