vraagie over spacewalker me64...

Pagina: 1
Acties:

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
vandaag op mn stage plek een moederboord gehad.. de onboard videokaart is (heb ik gehoort) kapot en daarom hadden ze dr nix meer aan, dus heb ik gevraagt of ik m mocht hebben. nou dat was dus goed dus ik vanmiddag naar huis met dat ding.

het gaat dus om een shuttle spacewalker me64. het is een microATX board, en dr zit volgens het boekie een i810 chipset op. verder zitten dr 3 pci sloten op en 2 geheugen banks, ohja en ook nog onboard geluid en video (wat dus kapot is).

nou is eigenlijk mn vraag kan ik gewoon een nieuw pci videokaart dr in zetten (volgens mij wel)? maaruh ik heb nergens een jumper op het moederboord of in het boekje zelf gezien waarmee ik de onboard video uit ken zetten en ik ken het dus ook nie in het bios doen omdat ik daar nix in ken zien. is dr een andere manier, misschien door gewoon een pci kaart dr in te zetten en dan hopen datie zelf door heb dat ik die wil gebruiken? daar heb ik nix over in het boekje gevonden maar daar heb ik eigenlijk ook nog niet naar gezocht.

ohja en op de proc socket staat pga370, betekent dat dat het een socket 370 mobo is? ik zag ook nog een slot 1 (of a?) ding dr op zitten, maar daar zijn geen procs meer voor te krijgen geloof ik..

ik hoop dat iemand me ken helpen zodat ik geen spullen ga kopen (kast, pci videokaart...) als ik het toch nie nodig heb..

thnx

Ik heb echt een hele goeie PC.

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
ik heb een site gevonden waar dr nog wat meer over staat. http://www.shuttleonline.com/spec.php3?model=me64

Ik heb echt een hele goeie PC.