Ik heb een HP Laserjet 3100, echter zonder handleiding. Ik heb ook 2x8mb edo simms. Die zou ik graag willen bijplaatsen, maar ik weet niet waar ik de printer open moet maken om het bij te prikken. Wie wel?
je moet even je printerkabel volgen. Daar zit meestal een klep, die je eraf kan trekken door voorzichtig een paar nippeltjes in te drukken. (meestal zijkant, of achterkant)
/dev/null
Verwijderd
Het is maar de vraag of standaard EDO past in een laserprinter van HP.
Laatst nog 32MB SDram bijgeplaatst in HP 5000 en dat SDram was 100pins en geen 168.
BTW kun je bij de site van HP wel de documentatie van je printer vinden en kijken waar de mem in moet worden gezet.
Laatst nog 32MB SDram bijgeplaatst in HP 5000 en dat SDram was 100pins en geen 168.
BTW kun je bij de site van HP wel de documentatie van je printer vinden en kijken waar de mem in moet worden gezet.
Mijn printer (HP Laserjet 5MP) slikt gewoon EDO. Zit nu 2x8Mb in, + 1 Mb in postscript module en 2 Mb intern (=19Mb)
Kun je niet op de site van HP ff rondneuzen? of "gewoon" je printer proberen los te krijgen?
Kun je niet op de site van HP ff rondneuzen? of "gewoon" je printer proberen los te krijgen?