Op woensdag 09 januari 2002 07:53 schreef BMFT200 het volgende:
Dat laatste: net niet scherp. Terwijl ik toch allemaal jubelverhalen hoor over haarscherp beeld.
Niks hardwarefouten of verkeerde drivers. Dat krijg je helaas niet beter, de TNT haarscherpbeeld

de gemiddelde TNT staat absoluut niet bekend om zijn geweldige 2d kwaliteit, eerder het omgekeerde.
Ik stapte ooit over van de Matrox G200 naar de TNT beter in spelletjes en qua 2D kon dat niet zoveel uitmaken, dacht ik.
Wat zat ik er naast ik had precies hetzelfde gevoel als wat jij nu ervaart. Niet echt onscherp maar er was iets mee, wat de oude G200 niet had, net alsof ik niet lekker kon focussen, het bleef irriterend.
Toen de Matrox G400 uitkwam stapte ik weer over.
Het beeld was weer haarscherp, dus het lag niet aan mij.
Helaas werd de G400 erg traag voor spelletjes, dus ik ben net weer overstapt op de Radeon8500 (ook perfect beeld)
maar had ook de gf3/leadtek-ti200 kunnen worden
De g400 blijft in een oude computer, vanwege zijn onverslaanbare en gemakkelijke tv uitgang (divx).
Wil je dus voornamelijk goedkoop en perfect 2D, probeer dan ergens een 2e hands Matrox op de koop te tikken.
G200,400,450.
Als je nog wat wilt weten hoor ik het wel.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant