Toon posts:

Proxie servers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet zeker of ik deze vraag in het juiste forum stel, maar anders kan een moderator deze uiteraard even vriendelijk verplaatsen. :)

De vraag:

Is het juridisch toegestaan om door een anonieme proxie server te surfen die je zelf niet host (dus van iemand is die je niet kent) en hier legale bestanden mee te downloaden? ik had de antwoorden graag met goede motivatie

Groetjes
Cybergod

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:26
Op dinsdag 08 januari 2002 20:44 schreef cybergod245 het volgende:
Hallo,

Ik weet niet zeker of ik deze vraag in het juiste forum stel, maar anders kan een moderator deze uiteraard even vriendelijk verplaatsen. :)

De vraag:

Is het juridisch toegestaan om door een anonieme proxie server te surfen die je zelf niet host (dus van iemand is die je niet kent) en hier legale bestanden mee te downloaden? ik had de antwoorden graag met goede motivatie

<knip>
Ik zie geen juridische reden waarom het niet zo mogen. Ik weet niet wat je met anoniem bedoeld, maar ik ga er vanuit dat je een proxy bedoeld die je IPadres niet laat zien ;). Deze zal door iemand opgezet zijn door iemand juist met het doel dat ie gebruikt wordt.

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Verwijderd

zolang het jou proxy maar is .....
of als je toestemming hebt om door de proxy heen te mogen gaan.
Er zullen weinig proxies zijn die ongewenst downloaden toestaan.Daarvoor zijn ze namelijk .. ;)

Anoniem wat bedoel je daarmee ?