Toon posts:

Wie weet de prijs van een DVD-R in thailand???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers,
Ik vroeg mij af om vakantie redenen wat de prijs van een dvd is in Thailand, aangezien ik er niet uitkom op internet roep ik even het leger van Tweakers voor backup ondersteuning.

Ik ben benieuwd welke site en bedragen hier komen te staan.
alvast bedankt... graag sites.. omrekenkoers?

alvast bedankt.

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

Verwijderd

Alles is wel super cheap daar. PSX spel kost niet meer dan 10gld. Niks is legaal daar. Kwa hardware is het ong 10% goedkoper dan in Nederland.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op dinsdag 08 januari 2002 20:41 schreef Mcart het volgende:
omrekenkoers?
www.gwk.nl

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 16:03

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Wat heeft je vraag in godsnaam in OC en CM te zoeken?

I'm not as think as you stoned I am

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14
Je moet er wel rekening mee houden dat als je, terug in ned. , bij de douane aangehouden wordt en je koffer doorzocht wordt (bij de ene vakantiebestemming gebeurt dit vaker dan bij de andere) en je illegale spullen als dvd's en vcd's in je koffer hebt zitten, je enorm het haasje bent. Je bent je spullen kwijt en kan een enorme boete tegemoet zien.
(Ben zelf net terug uit Peking)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-04 17:58
Move > [forum=21]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 10:33 schreef miles het volgende:
Je moet er wel rekening mee houden dat als je, terug in ned. , bij de douane aangehouden wordt en je koffer doorzocht wordt (bij de ene vakantiebestemming gebeurt dit vaker dan bij de andere) en je illegale spullen als dvd's en vcd's in je koffer hebt zitten, je enorm het haasje bent. Je bent je spullen kwijt en kan een enorme boete tegemoet zien.
(Ben zelf net terug uit Peking)
Ouch! En ben je alles kwijt?
Pagina: 1