Geforce 3 Ti500 Serie dood???

Pagina: 1
Acties:

• djenzen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05-2023
Heb ik een Asus GF3 Ti500 Deluxe besteld, hoor ik na lang wachten dat ie niet leverbaar is... ook niet van andere merken.....

Is er iets mis met kaarten die de Ti500 chip hebben??

:?

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 20:39 schreef djenzen het volgende:
Heb ik een Asus GF3 Ti500 Deluxe besteld, hoor ik na lang wachten dat ie niet leverbaar is... ook niet van andere merken.....

Is er iets mis met kaarten die de Ti500 chip hebben??

:?
Ze zijn gewoon moeilijk leverbaar omdat er een tekort aan Ti chips zijn , die kaarten worden (volgens bericht op Tweakers.net) graag gebruikt bij het maken van kant en klare pc's >:)

Haal anders een Ti200 en clock hem over naar de Ti500 snelheid , scheeld je weer 1 a 200 Euro (natuurlijk geen garantie dat elke kaart op Ti500 snelheid kan lopen >:) )

Verwijderd

Wat ik hoorde is dat er problemen zijn met de Geforce3 TI500 chip, of het waar is weet ik niet.
Raar is wel dat Gistron geen enkele Ti500 kaart in het assortiment heeft, geeft toch aan dat er iets niet helemaal OK is
Rare is dat de Ti200 serie wel normaal leverbaar is.\

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 22:39 schreef TweakGuy het volgende:
Wat ik hoorde is dat er problemen zijn met de Geforce3 TI500 chip, of het waar is weet ik niet.
Raar is wel dat Gistron geen enkele Ti500 kaart in het assortiment heeft, geeft toch aan dat er iets niet helemaal OK is
Rare is dat de Ti200 serie wel normaal leverbaar is.\
Gistron is een vage Duiste winkel met een vage site , daar moet je helemaal niet naar kijken , bij de Paradigit in Deventer zijn ze volop leverbaar.