Toon posts:

Branden met 800mb CD-R

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een aantal 800mb/90 min CD-R gekocht.

nou herkent mijn CD-RW het als een 704mb cd-r, ondanks dat heb ik een aantal files van 730mb kunnen branden maar wanneer ik een file groter dan 740mb wil branden, dan geeft hij de fout melding dat de file te groot is :?.

Is er een manier dat ik alsnog tot 800mb kan branden? misscien als ik de instellingen verander? Ik gebruik NTI CD-Maker 2000 Plus. Bedankt.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Is er geen update voor je brand-programma beschikbaar inmiddels :?

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

'k heb hier een stapel 99min 850MB cd's liggen emt hetzelfde probleem.

a) Nero kan dat niet
b) Veel branders halen de 90min niet
c) Nieuwe firmware voor je brander?

gaat het om je Lite-On 16/48 ??

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk kan je brander dat niet aan. Kijk een op www.ahead.de klik verder en dan op firmware updates. Misshcien staat daar een update voor je branders firmware. Wellicht kun je dan wel 800 MB files branden.
edit: dit is de goede firmware site: http://www.nero.com/en/firmware.htm

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
in Nero moet je OverBurn aanzetten(op 90/99 min).
PS. Je brander moet het wel kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 20:40 schreef silentsnow het volgende:
'k heb hier een stapel 99min 850MB cd's liggen emt hetzelfde probleem.

a) Nero kan dat niet
b) Veel branders halen de 90min niet
c) Nieuwe firmware voor je brander?

gaat het om je Lite-On 16/48 ??
nee... een creative 12/10/32

Verwijderd

????¿¿¿¿

In verkeerde post een reply gegeven ofzo?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Op dinsdag 08 januari 2002 20:46 schreef SH007 het volgende:
in Nero moet je OverBurn aanzetten(op 90/99 min).
PS. Je brander moet het wel kunnen.
En en Nero je burnproof uitzetten, en niet sneller fikken dan 12 speed, anders werkt het overburnen ook niet.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 13 februari 2002 21:30 schreef boulie78 het volgende:
He he Wimmie hoe gaat ie. Ben je nog boos. het eerste wat ik wil toegeven is dat ik fout ben geweest. Het is moeilijk voor mij om toe te geven zo maar toch ben ik het. Ik heb MOA gelezen (uitgeprint van het internet) en ik ben bijna volledig bekeerd en ben van plan mij ook volledig te repenten. Ik zou je eigenlijk met rust moeten laten, maar dat is nog een slechte gewoonte die ik moet afleren.

Mijn plannen ja die zijn nu heel anders geworden ik ga sparen en het is mijn doel om naar Edmond te gaan niet speciaal naar IC maar ik wil graag helpen. Ik weet het allemaal nog niet maar ik word goed gecounceled door Minister Durrad. Ik heb inmiddels ook het mail adres van Minister Harrison. Ik hoop dat jij ook kan inzien dat ik blind ben geweest voor al die dingen die jij wel begreep maar ik niet.

Ik heb ook een paar dingen veranderd ik respecteer de Sabbath en alle andere commandments. Ik ben nog bezig met de thites. Ik voel me geroepen door God. God heeft mij gekozen en heeft mij de weg naar hem willen laten inzien door mij te in contact te brengen met jou en jou familie.

Nou dat was het zo'n beetje ik ben hard bezig met studeren en lezen van alles. Ik ga het zelf bereiken en ik hoop dat ik mij volledig kan repenten voor mijn onwetenheid van vroeger.

Het heeft mij gesterkt en het heeft mij doen inzien en dat is het grootste cadeau dat je me ooit hebt kunnen geven Wim. Ik ben je daar dankbaar voor.

Dat was het. Ik ben mijn ei kwijt. Oh ja het is "I have plaNNed" en het is "Visiting". Krijg ik wel mijn Havo boeken terug als je er mee klaar bent.

Mijn eerste les it's not the way of "Get" maar de way of "give". Ik heb ook nog een paar dingen voor jou en ik wil ze wel teruggeven, maar zeg jij maar wanneer..

Oh mooi achtergrondje...
Kijk, dat noem ik nou nog eens een heldere uitleg. :)

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 21:43 schreef wcduck het volgende:

[..]

Kijk, dat noem ik nou nog eens een heldere uitleg. :)
dankjewel ik heb mijn best gedaan.

Voor Wim:

He wim ik ga studeren en ik moet nog mailen. Ik hoop dat je sterk blijft en ik zie je wel bij een Feast ik zal er zeker zijn

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 21:36 schreef Prozzie het volgende:
????¿¿¿¿

In verkeerde post een reply gegeven ofzo?
Nee Herbert zijn naam in het gewone leven is Wim. Het was alleen voor Wim bedoelt en als ik je er lastig mee heb gevallen. sorry

Verwijderd

Maybe it's the way of "GoT" :)

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 22:00 schreef exter het volgende:
Maybe it's the way of "GoT" :)
ja ik ben erg vereerd dat jullie reageren. Maar als Wim nou een keer reageert. Maar dat zal er wel niet inzitten. Nog steeds boos misschien???

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dat krijg je er van als je te snel cut, copy en paste door elkaar haald... ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Geeft niet boulie, snaptte et alleen niet.....
Pagina: 1