bij een huisgenoot van me wilden ik even een netwerkkaart (realtekje) installeren. Alles goed, maar ik moest win95 cd erin doen, en nu kan windows 95 die dus niet vinden
Ik kan niet zeggen dat hij van d:\win95 die bestanden moet halen...
Die huisgenoot zijn computer heeft een tijd stilgestaan, en hij is nu na lange tijd voor het eerst weer aan. (er is mee gesjouwd ondertussen).
Het bios herkent hem wel, en bij opstarten zie ik ook:
found cd-rom... blablabla
cd rom spint wel op, lichtje gaat ook branden.
In apparaatbeheer is geen harde schijf te zien (verkenner wel), ook geen cd rom (niet in verkenner). Bij de ide controllers staan gele uitroeptekens, met de mededeling dat het apparaat niet aanwezig is, kapot of verkeerde drivers....
wat kan ik doen???
(hij start dus wel gewoon windows op)
hij heeft iets van een cyrix 300 blabla, dus intel busmaster driver gaan niet werken denk ik.....
Die huisgenoot zijn computer heeft een tijd stilgestaan, en hij is nu na lange tijd voor het eerst weer aan. (er is mee gesjouwd ondertussen).
Het bios herkent hem wel, en bij opstarten zie ik ook:
found cd-rom... blablabla
cd rom spint wel op, lichtje gaat ook branden.
In apparaatbeheer is geen harde schijf te zien (verkenner wel), ook geen cd rom (niet in verkenner). Bij de ide controllers staan gele uitroeptekens, met de mededeling dat het apparaat niet aanwezig is, kapot of verkeerde drivers....
wat kan ik doen???
(hij start dus wel gewoon windows op)
hij heeft iets van een cyrix 300 blabla, dus intel busmaster driver gaan niet werken denk ik.....