Toon posts:

UNreal Tournament: Update werkt niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb unreal tournament en ik wil hem graag updaten naar V436 maar iedere keer als ik dat doe dan krijg ik bij het openen van de Umod file een foutmelding

"INstaller File is corrupt. Probably due to an incomplete download"

Ik heb al vaak genoeg geprobeerd om de update ergens anders te downloaden en te installeren maar ik krijg iedere keer dezelfde foutmelding. Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen:?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je de GOTY (budget) edition van UT of de oorspronkelijke of illegaal

Verwijderd

Topicstarter
IK weet het verschil niet tussen de goty en de normale maar ik denk dat het de normale unreal tournament is.

wat is het verschil eigenlijk tussen de Goty en de normale?

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 08 januari 2002 19:52 schreef VanMorisson het volgende:
IK weet het verschil niet tussen de goty en de normale maar ik denk dat het de normale unreal tournament is.

wat is het verschil eigenlijk tussen de Goty en de normale?
de goty is de nieuwere budget titel in een soort DvD doosje met 2 CDroms.

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
probeer eens een versie install van unreal tournament en van de update samen

tampert, kriminalpolizei

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:54

Fuelke

Forza Ferrari

De normale UT zou normaal gezien updatebaar moeten zijn, los van het feit of ie nu legaal of illegaal is. Vanwaar heb je de update gehaald?

Indien je de GOTY (Game of the year) edition hebt, dan beschik je al over de meest recente UT-versie.

Edit ==> wat las ik daar, iets van umod file? Da's toch om UT mods aan te duiden (en te installeren)?? De patch die ik hier staan voor een update naar 436 is gewoon een exe file.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 08 januari 2002 19:56 schreef Fuelke het volgende:
De normale UT zou normaal gezien updatebaar moeten zijn, los van het feit of ie nu legaal of illegaal is. Vanwaar heb je de update gehaald?

Indien je de GOTY (Game of the year) edition hebt, dan beschik je al over de meest recente UT-versie
IDD, je moet wel de CDrom bij de update gebruiken als ik me niet vergis, maar daar vraagt hij dacht ik wel om.

Verwijderd

Niet als je de nodelta hebt gedownload..

Verwijderd

Topicstarter
Nodelta wel eens van gehoord, ook een soort update?

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
als je de goty versie hebt kun je dat zien aan het opstartplaatje, dan staat er namelijk met mooie blauwe letters: GAME OF THE YEAR EDITION (DUH ;))
als je dat hebt hoef je helemaal niet up te daten, behalve the Inoxx Mappack, die zit niet bij GOTY.
ik heb nog nooit een patch voor UT als .exe gezien. De patches die je kunt downloaden van de officiele sites zijn allemaal umods.
Als een file corrupt is heb je de illegale versie dus.. patches hebben trouwens de cd nodig om te installeren (!) dus als je de legale hebt zit er misschien een kras op de cd - waardoor de file dus corrupt wordt.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Upgrade zonder cd-rom (ik gebruik hem ook, k ben te lui om de cd te pakken.
http://personalserver.fileplanet.com/redir.asp?from=redef&to=http%3A//www.fileplanet.com/index.asp?file=51915

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Pagina: 1