Toon posts:

[SBLive] XP liveware3 files verkrijgbaar!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk gevonden:

http://www.electic.com/download/smartarchive.cgi?vc=Audio_Creative

Op deze site zijn de nieuwe liveware3 files te vinden voor XP :)

And they are really fine (for me) :)

100% draaiend op win xp, live 5.1 en dtt2200

PS: is wel een meg of 60 dusse modemers opgepast ;(

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:58

w00Dy

Make soap, not war

dank ! 1000× dank ! :D

Verwijderd

Yeah great job !!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er ook zeer happy mee....., eindelijk weer een stabiele pc (gaat toch nergens over heb je een pc van 3000 a 4000 duizend gulden komt er geen eens knap geluid uit |:( )

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Grazie! :Y)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Jammer dat je er geen dag eerder mee komt (ik heb het namelijk moeten downloaden van een of andere vage site met een snelheid van 5 kb/s en dat terwijl ik wel 150 kb/s kan halen) :'(

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik vaker last van dat ik dingen een dag te laat doe..........

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 20:33

Krul

Holodoc

Ik heb de 'normale' drivers van creative al een paar maanden onder XP draaien, en helemaal geen problemen mee.
Er is trouwens wel bij M$ een update voor de SBLive; zie windowsupdate onder het startmenu ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar die combinatie werkt niet voor iedereen even prettig, , erg jammer allemaal, helemaal toen ik las dat er geen updates voor xp online kwamen te staan, deze kan je alleen bestellen op cd bij creative, overigens tegen een schappelijk tarief.

Ik had bijvoorbeeld de volgende problemen: mijn 5.1 presets vertikten het, mijn center weigerde op alle wijzen dienst (ik heb alles uitgeprobeerd), mijn surround mixer deed het niet goed, mijn launcher had last van parkinson en xp werd enorm traag van de win2k versie van liveware3

Deze problemen kwamen regelmatig terug op Got, en daarom denk ik dan ook dat er veel tweakers blij zullen zijn met deze file.....

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:48

-Stef-

Slainthe!

Hmm, ik heb ook gewoon XP haar drivers laten installeren en mis die LiveWare rommel helemaal niet (omdat ik dat absoluut niet gebruik). Maar ik zie nu dat niet bij iedereen de SB Live! goed werd geinstalleerd. Die zullen nu dan wel in hun knuistjes wrijven. :) Maar willen de meesten eigelijk ook al die andere zooi erbij hebben (hoe groot is die file....56,8 MB!!!)?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zou dit dan eindelijk m'n problemen hier: [topic=373358/1/100] :?

Laten we het hopen, duimen jullie mee? >:)

[Ot]
Ondertussen ook voor Colin Monk natuurlijk :+
[Ot]

Dividend for Starters

Verwijderd

is LiveWare alleen voor de Live-serie of ook voor de Audigy?

Verwijderd

Wat is nou het verschil met de 'gewone' LiveWare3?
En is dit de officieele versie of een vage aangepaste Windows 2000 versie?

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de orginele die dus van de cd afkomt, als ik het helemaal goed begrepen heb. Mijn ervaringen met een dtt 2200 zijn zeer goed, alles wat me ooit "beloofd" is door creative werkt nu ook, alleen de / mijn quick launcher is er niet, vind ik geen probleem.
Mijn speakers en presets doen het wel goed, en ook 5.1 functioneert naar behoren.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Hier heb ik ze half december al vandaan gehaald.

http://file2.mydrivers.com/sound/livexp.zip

Dacht dat de meeste ze wel hadden. Misschien toch dat soort dingen maar posten voortaan.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Pagina: 1