Toon posts:

Aansluit kosten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

Ik probeer mijn ouders over te halen voor adsl.

Zij vinden de aansluit kosten er duur, wat natuurlijk ook zo is.
Voordat zij dit willen bestellen willen zij weten of deze aansluitkosten eenmalig zijn.

Dus dat we bijvoorbeeld over 1 jaar weer een ander abbo kunnen afsluiten van een andere provider

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:59
als je van provider wisselt betaal je bij die nieuwe provider ook weer aansluit kosten...

wat ook erg logisch is

Verwijderd

Topicstarter
Dus WEER 650 piek!!!! (bij xs4all genomen dan)

dus als ik dit jaar xs4all neem, en volgend jaar overga op planet betaal ik WEER 650 PIEK!!!?!?@?@

ps. Dit trekken me ouders niet :(

• MediaZoo
tja of je zegt dat je als een adsl modem hebt want die word wel jouw eigendom...

en tip blijf bij xs4all

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 19:36 schreef Weps het volgende:
tja of je zegt dat je als een adsl modem hebt want die word wel jouw eigendom...

en tip blijf bij xs4all
Maar wat zijn aansluitkosten dan psies, ik d8 dat het alleen instaleren van de modem was enzo.....

en wat bedoel je met zeggen dat je al een adsl modem hebt??
dus dan word de prijs minder of wat?

• MediaZoo
jups word minder omdat ze niet thuis hoeven aan te sluiten en je modem hoef je niet te kopen want die heb je al

dus gaat puur om de kosten die hun maken bij het aanmaken van account en dergelijke

Verwijderd

Topicstarter
en hoeveel is dat tegenwoordig???

zo rond de 300 piek ofzo?

• MediaZoo
kijk op de site's van providers daar kan je het vinden :)

Verwijderd

Als je over een jaar niet gaat veranderen van provider heb je dus ook geen aansluitkosten meer. whatever

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op dinsdag 08 januari 2002 19:40 schreef Da borg het volgende:
en hoeveel is dat tegenwoordig???

zo rond de 300 piek ofzo?
Dat verschilt per aanbieder, HCCnet rekent 75 gulden.
XS4all 350 piek dacht ik.

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Je moet sowieso niet door een 'monteur' laten installeren, want het enige wat dan wordt gedaan is een telefoonkabeltje leggen, een paar draadjes in een splitter stoppen en je modem in het stopcontact stoppen. Een dhz-installatie scheelt je sowieso al 300 gulden.

Als je naar een andere provider of abonnement overstapt betaal je € 18,15 (zie MXStream-site). Je hoeft dus niet opnieuw aansluitkosten te betalen.

Let op dat Mxstream pas in prijs verhoogd is (naar ca. 110 gulden per maand). Misschien is het daarom - afhankelijk waar je woont - voordeliger kabel of Cistron te nemen.

Verwijderd

Je hebt nu XS4ALL zie ik?

was daar mis mee, naar mijn id tog een van de betere ADSL providers :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ik weet niet hoe je eraan komt dat ik xs4all hebt... maar heb nu nog isdn zonnet dus....
Pagina: 1