denk dat je radio via internet bedoeld andersom lijkt me niet echt te kunnen
ben ik ook wel benieuwd naarOp dinsdag 08 januari 2002 19:32 schreef JelleAret het volgende:
Ik weet dat je kunt internetten via radio, maar hoe moet dat dan?
groet
jelle
'k Heb wel gehoord van radio via het internet, maar dat het ook andersom kon...
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Ach, internet via het electriciteitsnet en via de satelliet schijnt ook mogelijk te zijn, dus het is op zich niet eens zo'n gekke gedachte.Op dinsdag 08 januari 2002 19:52 schreef JelleAret het volgende:
Wel,
dan houd het op. Jammer, verkeerd gedacht schijnbaar.
Edit: Oh ja, en *kuch* [topic=309815/1/500]
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Ik geloof ook dat het kan, via zgn. packetradio's ofzo... is wel heel traag, maar volgens mij kan het met een bakkie. Weet alleen niet of het om netwerk of internet gaat.
via een bakkie klopt maar dat is idd via een netwerk en geen internet
Jongen,s als packet radio kan, kunnen we dan niet een gezamelijk netwerk opzetten van verschillende bakkies, die uiteindelijk connecten met internet via een level3 host. ;-)
groet
jelle
groet
jelle
jeps packetradio, werkt wel aardig, alleen je bent altijd mooi genaaid als je vorlijk grote bestanden binne haalt en een of ander n00b begint er door heen te blêren, kun je mooi weer opnieuw beginnen.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
LOL, Ik denk dat k me hier maar eens op ga abboneren, nu KPN de tarieven gaat verhogen van Mxstream!Op dinsdag 08 januari 2002 20:20 schreef isdnsux het volgende:
pscht straks krijgen we nog internet via het gas
gasema.cjb.net
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Inderdaad, DIE MXSTREAM, stelletje ....
gasema zou een perfecte oplossing zijn, ik rook toch niet ;-)
gasema zou een perfecte oplossing zijn, ik rook toch niet ;-)
Pagina: 1