Toon posts:

zijn er hier Stronghold spelers? Ik zit vast :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom helaas even niet verder dan level 6 met die Rat. Ik heb al 3 mooie dik ommuurde forten gebouwd en ik sla met gemak 2 aanvallen af maar als die gasten met 100 man komen en 2 katapulten blijft er nix van mijn mooie kasteeltje over :'(

Wat kan ik tegen die katapulten doen? Zo lang mn muren blijven staan heb ik misschien nog een kans tegen die overmacht van die Rat ;)

Niet verwacht dat ik, als grote Warcraft I & II fan, nu al zou stranden :?

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 18:13

Paniohitus

Paniohitus

zo snel mogelijk toch van die pijl en boog gassies bouwen en van die crossbow men..., dat die muur stuk gaat maakt geen bal uit, moet je je geen zorgen over maken, als je lord het maar overleefd bij de laatste aanval, daar gaat het om!!!, dus als een gek mannetjes produceen, een muur neerzetten, en als ze aanvallen de meeste killen vanaf de muur, en als ze doorbreken een hoop crossbowmen bij je lord zetten, en over de grond manntjes gooien om die catapults kaduuk te maken...

BF1: Don-Panio

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-12-2025

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Wat ook kan helpen:

bouw van hout (je kan er genoeg van krijgen) een hele rits muren, die worden eerst kapot gemaakt. Crossbowmen en gewone schietertjes (hehehe) kunnen vanaf een stenen wal eroverheen schieten! VB (** = hout ## = steen)

####################

anders maakt je een paar losse stenen muren met mannetjes erin. De tegenstanders komen toch vaak van de zelfdekant VB
code:
1
2
3
4
5
####
#  #
####    ####
      #  #
      ####

ETC! dan kan je ze wel krijgen hoor!

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Verwijderd

ehh..... maak zelf Katapulten

Verwijderd

Topicstarter
In deze level kan ik (nog) geen katapulten maken (toch?)

Ik kan alleen stenen muren maken en ook alleen maar boogschuttertjes

/me gaat nog es een poging doen

p.s. gebruiken jullie muren om ALLES te omheinen of gewoon als mooie plekkies om je archers op te planten?

Verwijderd

/me gaat het ook ff installen, is een kewl spel :)
maar wel moeilijk

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben inmiddels al een level verder :) was toch niet zo moeilijk het maakt niet uit wat ze slopen als dat ventje op die toren het maar overleeft.
Heb er maar 8 man bij geplant en een heel zooitje op de muren, om ze uit te dunnen 8-)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Hoe leuk is stronghold?

Leuker dan AOE 2 en bv Dune emperor?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Pagina: 1