Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
aangezien dit de ergste budgetkaart ter wereld is neem ik aan dat er geen temp sensor op zit.
Aangezien ik het toch zeker wil weten wil ik het even proberen. Waar kan ik een proggie vinden waarmee ik het kan meten?
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Powercolor is zeker geen slechte kaart.Op dinsdag 08 januari 2002 19:49 schreef chaos_rulez het volgende:
Ik heb een powercolor (jaja, ik weet het, ik ben er niet trots op)
aangezien dit de ergste budgetkaart ter wereld is neem ik aan dat er geen temp sensor op zit.
Aangezien ik het toch zeker wil weten wil ik het even proberen. Waar kan ik een proggie vinden waarmee ik het kan meten?
Maar ik zou ook graag zo'n progie willen proberen met mijn geforce (ook een vaag merk)
Verwijderd
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Zoja welke util ?
Dat kun je zo niet stellen. Het is afhankelijk van merk en type of er wel een hardwaremonitoringchipje opzit.Op dinsdag 08 januari 2002 21:24 schreef Reveal! het volgende:
zitten ze ook op Geforce MX kaarten ?!
Zoja welke util ?
Heeft op zich niets met de MX an sich te maken.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
(ik vraag niet om warez, moet wel freeware zijn)
Verwijderd
yep idem dito - het is natuurlijk beetje vertekend beeld, ik heb hem in/op het koelblokje geschoven en vastgeplakt dus je meet wat teveel lucht mee[b]Ik heb gewoon mijn temp sensor die bij m'n Soltek SL-75DRV2 mobo zat erop geplaktkan ik ook mooi de temps mee aflezen.