Toon posts:

Poging 2: Internet aan de UvA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet waarom die malloot mijn topic heeft dichtgegooid:

1: ik kickte mijn eigen topic niet omhoog, ik verbeterde een groffe taalfout in mijn topic. en wtf maakt het uit dat ik daarvoor een reply gebruik??? Kinderachtig gedoe van overactieve moderators.

Goed probeer ik het nog een keer, en dit keer zal ik maar 1 (ja moderator speciaal voor jouw: 1POST) gebruiken. Ik vraag me dus af of de UvA via hun eigen Internetnetwerk ook aan studenten internet verschaft net zoals in Delft, Maastricht etc.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Je schopte 'm toch één keer omhoog, met je derde post in dat topic, een uur nadat je hem opende. Vandaar dat "die malloot"(je bedoelde havana, naar ik aanneem) hem sloot.

Geduld is een schone zaak!

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, dan had hij dat als reden moeten geven, maar niet zeggen dat ik 'm na een minuut al omhoog schopte want dat was dus Bullshit.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:05

Predator

Suffers from split brain

Op dinsdag 08 januari 2002 19:34 schreef Sjawarmaman het volgende:
Ja ok, dan had hij dat als reden moeten geven, maar niet zeggen dat ik 'm na een minuut al omhoog schopte want dat was dus Bullshit.
Je had 3 posts staan binnen 1u13. Die eerste was 1 min later en je kon dat ook gewoon nog in je 1ste deel gezet hebben. Er wordt al een tijdje hardhandig opgetreden tegen elke vorm van omhoog schoppen :)

Het staat trouwens in de FAQ ->
Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.
Dus heb je niks om over te klagen :+

FF ontopic -> Ik zit niet aan UvA :P

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Ik zit op de UvA (nog wel :P) en zover ik weet is hier geen mogelijkheid tot...

Wat WEL mogelijk is, is een gratis dial-up account bij de UvA (wel telefoontikken ofcourse) en het zogenaamde UvADSL. De prijs die je daarvoor betaalt, en de verbinding die je daarbij krijgt ligt aan het aantal studenten met wie je de lijn neemt...

Meer info? http://student.uva.nl

• _Mystikal_
  • Laatst online: 19:14

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

niet flamen op mods vriend, kan je een OW kosten >:)

Verwijderd

Topicstarter
Goh tot nu toe nog maar 1 nuttige reactie op de post gehad, bedankt m8 voor de info.

BTW er zou ook een mod voor mods moeten zijn, extreem kinderachtig gedrag hier niet normaal.

Verwijderd

een mod voor de mods noemt men een admin :)

• Predator
  • Laatst online: 20:05

Predator

Suffers from split brain

Op woensdag 09 januari 2002 14:53 schreef Sjawarmaman het volgende:
Goh tot nu toe nog maar 1 nuttige reactie op de post gehad, bedankt m8 voor de info.

BTW er zou ook een mod voor mods moeten zijn, extreem kinderachtig gedrag hier niet normaal.
Dat je maar 1 nuttige reactie gekregen hebt is je eigen fout daar te beginnen zagen dat je andere topic gesloten was en dat dat onterecht is ...

Er is hier maar 1 iemand kinderachtig aan het doen en dat ben jij.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst naar -> [forum=15] :).

• BreadFan
  • Niet online
En nog iets, als je in LA een topic opent over een ander topic, is een linkje erg fijn.

Dus bij deze: [topic=373731] :P

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Op dinsdag 08 januari 2002 19:28 schreef Sjawarmaman het volgende:
Weet wel tegen wie je het hebt... havana is een gerespeteerde forum admin hier |:(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Je kunt uiteraard een klacht indienen bij de bemiddelaar, die kan mij op mijn vingers tikken. Die 'mod for mods' bestaat dus wel :)

mail 'm maar eens op bemiddelaar@tweakers.net !

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

:O bekijk eerst je topic nog maar eens topicstarter :+
3 posts en nog niemand had gereageerd uch :o |:(

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Ok, dat hij zich niet 100% aan de regels hield misschien, kan ik wel inkomen, maar ik zie dus niet in wat dit topic in LA doet? Gooi hem dan op slot ofzo, want hier schiet je ook niks mee op.

Daarnaast loopt iedereen nu politiek-correct te lullen dat het heel dom is van die gast dat ie een mod 'sukkel' noemt ofzo, in plaats van nou ff een antwoord te geven op de vraag.

Is het huidige GoT verworden tot een ja-knikker gemeente waar je niet meer kan worden geholpen als je je ff niet in het keurslijf van de 'regeltjes' propt?

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 19:28 schreef Sjawarmaman het volgende:
In het kader van "nuanceren is een gave" zal ik je er nu niet voor waarschuwen, maar ik wil je vragen in het vervolg moderators normaal aan te spreken. Moderators zijn ook mensen, doe gewoon hun "werk" doen. Als je het daar niet mee eens bent, is vervelend, maar schelden heeft geen zin.

Sterker nog, vaak werkt het averechts, omdat schelden bij de moderators ook een gevoel van "onvrede" opwekt, en mocht een moderator dan een fout gemaakt hebben, zal hij of zij dat in een dergelijke emotioneel geladen situatie minder snel toegeven.
1: ik kickte mijn eigen topic niet omhoog, ik verbeterde een groffe taalfout in mijn topic. en wtf maakt het uit dat ik daarvoor een reply gebruik??? Kinderachtig gedoe van overactieve moderators.
Voor het verbeteren van spelfouten hebben we het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif (edit) knopje uitgevonden. En in eerste instantie is het niet erg als je daarvoor een reply gebruikt, maar als je vervolgens een uur later je topic weer een kick (zonder toegevoegde waarde ditmaal) de lucht in geeft, kan ik me voorstellen dat de indruk gewekt wordt dat je je topic aan het "hooghouden" bent.

Bovendien zijn er redelijk wat forumbezoekers die liever gebruik maken van de reply knop dan van de edit knop, omdat ze op die manier sneller meer posts hebben, en eerder voldoen aan de voorwaarden voor de private fora.

Los van dat dat de bedoeling niet is, komt het de overzichtelijkheid van topics vaak niet ten goede, en daarom wordt hier (terecht) tegen opgetreden.
Op dinsdag 08 januari 2002 19:34 schreef Sjawarmaman het volgende:
"Bullshit"? Wederom het verzoek je iets te nuanceren. Nogmaals: de eerste keer had je best kunnen editten, en als je dat één keertje niet doet maakt dat niet uit, maar als je vervolgens een zinloze post als deze doet:
Op dinsdag 08 januari 2002 15:55 schreef Sjawarmaman het volgende:
Ben ik de enige hier die op de UvA zit??
... dan wek je gewoon erg sterk de indruk dat het niet zozeer om het verbeteren van de spelfout te doen is, maar om het omhoogschoppen van het topic.

Kortom: zoek de fout bij niet meteen bij een ander, en voel je niet meteen aangevallen.
Ik vraag me dus af of de UvA via hun eigen Internetnetwerk ook aan studenten internet verschaft net zoals in Delft, Maastricht etc.
Wellicht dat ze je hier op de helpdesk, of bij systeembeheer, van de UvA wat meer over kunnen vertellen. Ik heb wel eens iemand over "uvainbel" horen praten, maar daar blijft het wat internet-faciliteiten van de UvA geloof ik bij.

Ow ennuh...
Goed probeer ik het nog een keer, en dit keer zal ik maar 1 (ja moderator speciaal voor jou<font color="red">w</font>: 1POST) gebruiken.
;)

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 20:31 schreef keeper het volgende:
Is het huidige GoT verworden tot een ja-knikker gemeente waar je niet meer kan worden geholpen als je je ff niet in het keurslijf van de 'regeltjes' propt?
Dus om tegendraads te zijn moet je maar even zeggen dat havana inderdaad een zak is, terwijl de topicstarter gewoon fout is?

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op woensdag 09 januari 2002 20:38 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Dus om tegendraads te zijn moet je maar even zeggen dat havana inderdaad een zak is, terwijl de topicstarter gewoon fout is?
Nee ik heb het niet over de topicstarter, maar over iedereen die daarna roept 'owww dat mag niet'. Lekkere zinlose reply. Geef dan OF antwoord op de vraag, OF reply niet...

Maar das mijn mening :)

• Roelant
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 20:40 schreef keeper het volgende:
Nee ik heb het niet over de topicstarter, maar over iedereen die daarna roept 'owww dat mag niet'. Lekkere zinlose reply. Geef dan OF antwoord op de vraag, OF reply niet...

Maar das mijn mening :)
Opzich is het juist wel positief dat ook anderen dan crewleden van GoT bevestigen dat de topicstarter gewoon niet bezig was zoals het hoort.

Dat is mijn mening ;)

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op woensdag 09 januari 2002 20:42 schreef Negotiator het volgende:

[..]

Opzich is het juist wel positief dat ook anderen dan crewleden van GoT bevestigen dat de topicstarter gewoon niet bezig was zoals het hoort.

Dat is mijn mening ;)
Naja het antwoord is inmiddels gegeven, dus hopen we maar de de topicstarter het snapt en laten we deze draad maar weer rusten in vrede he... :)
Pagina: 1