webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
ben ik nou raar of snap ik gewoon totaal niet wat je bedoelt
Ehm...ja
Je wilt een effect alsof het plaatje ergens anders uit komt?
Je wilt een effect alsof het plaatje ergens anders uit komt?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
OK, nog een poging om e.e.a. te verwoorden. Ik wil een plaatje maken dat je een mannetje uit Unreal Tournament voor een gebouw ziet. Dus net alsof het een screendump van het spel is. Het punt is dat het gebouw op de achtergrond duidelijk herkenbaar moet zijn. Dus 2 eisen: 1) zou zo een screenshot van het spel kunnen zijn, en 2)Moet bestaande foto in verwerkt zijn.
Iets duidelijker zo? Is namelijk aankondiging van LANparty op studentensocieteit en leek me leuk om pand in te scannen (foto dan) en zo e.e.a. samen te voegen...
Iets duidelijker zo? Is namelijk aankondiging van LANparty op studentensocieteit en leek me leuk om pand in te scannen (foto dan) en zo e.e.a. samen te voegen...
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Foto van gebouw + Screenshot van playermodel, model uitknippen en plakken en klaar, toch?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
probeer anders eens canoma
dan kan je 2d omzetten naar 3d (vrml) wanneer je dat een beetje overduidelijk doet, kan je zo'n effect krijgen wat je beschrijft.
dan kan je 2d omzetten naar 3d (vrml) wanneer je dat een beetje overduidelijk doet, kan je zo'n effect krijgen wat je beschrijft.
Negeren is vooruitzien
Je kunt ook gewoon zelf een level fixen in de UT editor. Zit standaar in UT * Willem .
En ik neem aan dat je gewoon zelf textures op de gebouwen kunt plakken. Succes.
* Willem (Ben je het hiermee eens IVY?
)
En ik neem aan dat je gewoon zelf textures op de gebouwen kunt plakken. Succes.
* Willem (Ben je het hiermee eens IVY?
Jij bent slecht, errug slechtOp dinsdag 08 januari 2002 21:23 schreef willem169 het volgende:
....
* Karp (Ben je het hiermee eens IVY?![]()
)
Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
Verwijderd
Wehehe dat gaat ie nog lang horenOp dinsdag 08 januari 2002 22:08 schreef Karp het volgende:
[..]
Jij bent slecht, errug slecht
Pagina: 1