[graphics] Foto niet raytracen maar...

Pagina: 1
Acties:

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Ik wilde graag een plaatje maken dat rechtstreeks uit noem eens wat UT lijkt te komen. Maar dan een foto als achtergrond. Volgens mij zou je dan die foto van bijvoorbeeld een gebouw op de achtergrond raytracen ofzo, maar dan krijg je niet het beeld wat ik zoek. Weet iemand hier een filter voor in bv Photoshop? Ik zou mijn g*d niet weten op welke keywords je moet zoeken...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

ben ik nou raar of snap ik gewoon totaal niet wat je bedoelt :?

Stop uploading passwords to Github!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ehm...ja

Je wilt een effect alsof het plaatje ergens anders uit komt?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
OK, nog een poging om e.e.a. te verwoorden. Ik wil een plaatje maken dat je een mannetje uit Unreal Tournament voor een gebouw ziet. Dus net alsof het een screendump van het spel is. Het punt is dat het gebouw op de achtergrond duidelijk herkenbaar moet zijn. Dus 2 eisen: 1) zou zo een screenshot van het spel kunnen zijn, en 2)Moet bestaande foto in verwerkt zijn.
Iets duidelijker zo? Is namelijk aankondiging van LANparty op studentensocieteit en leek me leuk om pand in te scannen (foto dan) en zo e.e.a. samen te voegen...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Foto van gebouw + Screenshot van playermodel, model uitknippen en plakken en klaar, toch? :?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 14:55

Bzzje

Negeren is vooruitzien

probeer anders eens canoma
dan kan je 2d omzetten naar 3d (vrml) wanneer je dat een beetje overduidelijk doet, kan je zo'n effect krijgen wat je beschrijft.

Negeren is vooruitzien

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:28
Je kunt ook gewoon zelf een level fixen in de UT editor. Zit standaar in UT * Willem .
En ik neem aan dat je gewoon zelf textures op de gebouwen kunt plakken. Succes.

* Willem (Ben je het hiermee eens IVY? >:) ;) )

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Het aantal kleuren verminderen, en het kontrast verlagen doet ook vaak wonderen.

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:55
Op dinsdag 08 januari 2002 21:23 schreef willem169 het volgende:
....

* Karp (Ben je het hiermee eens IVY? >:) ;) )
Jij bent slecht, errug slecht :D

Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 22:08 schreef Karp het volgende:

[..]

Jij bent slecht, errug slecht :D
Wehehe dat gaat ie nog lang horen >:)
Pagina: 1