Leuke admins op Strikerz

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Auteur ff antwoorde want je lokt de boel meteen
salutem

--------------------------------------------------------------------------------
geneuzel ????

als je admnin wilt zijn moet je ook de consequenties trekken en iemand die gebanned word moet zich kunnen verdedigen. en dan moet jij ADMIN dat opzoeken tsja heel vervelend voor je maar das je taak !

--------------------------------------------------------------------------------

FireFOX
Holyman of GoT

Uit: Den Haag, Nederland
Geplaatst: 2002-01-08 19:11
STFU n00b.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Als dit over strikerz gaat, waarom post je het dan op GoT en niet op strikerz forum :?

En contact die gast anders via ICQ, maar ga niet je problemen met mensen van strikerz hier proberen op te lossen.

Eindigt toch weer in een flamewar.

There is no magic.

Verwijderd

Firefox is da gangster op Strikerz jah >:)

Denkt echt dat ie alles is >:)

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
vandaar !

ik wil geen flamewar maar ff me ongenoege op got uite en blij zijn met de reaktie van shaggy das alles slotje als dit niet kan en mag en vervelend is etc !

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

we weten allemaal hier dat de StrikerZ ADMINs de grootste n00bs zijn :)

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 19:28 schreef salutem het volgende:
vandaar !

ik wil geen flamewar maar ff me ongenoege op got uite en blij zijn met de reaktie van shaggy das alles slotje als dit niet kan en mag en vervelend is etc !
Ik speel niet zo vaak meer op Strikerz , die modjes vinden zichzelf zo belangrijk daaro , en dir Firefox al helemaal , maargoed die servers zijn van hem dus hij mag natuurlijk alles beslissen >:)

Maar het blijven........ :r

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Ongenoegen over Strikerz is al meer dan genoeg geuit op GoT en heeft ook al vaker voor flamewars gezorgd. (overigens wel grappig om te zien >:) )

There is no magic.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-02 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lekker boeiend, FireFox mag sowieso zelf weten wat ie doet en voor de rest zie ik het hele probleem niet?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.