iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Verwijderd
check hier [topic=368116/1/25]Op dinsdag 08 januari 2002 19:18 schreef shaidar het volgende:
Ik heb hier een paar Pentiums 2 400Mhz slot 1 liggen,
hoe zie je aan die processor zelf (aan de buitenkant ergens een code, ofzo) de stepping van die processors ?
--s.
Op de processor staat het gewoon bij mijn weten.
Ja, en die processor zit in een zwart plastic dingOp dinsdag 08 januari 2002 19:27 schreef ByMeS_Dy het volgende:
[..]
check hier [topic=368116/1/25]
Op de processor staat het gewoon bij mijn weten.
Maar bij mijn weten kun je die plastic hoes ook openmaken.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
wat heerft die vrouw ermee te maken???? hoveel steps ben je bij haar binnen?? of hoveel steps kan ze tegelijk aan??
Verwijderd
Zij mag altijd bij mij binnen steppen..en ik dacht bij jullie vast ook wel....Op woensdag 09 januari 2002 00:10 schreef fmercury het volgende:
wat heerft die vrouw ermee te maken???? hoveel steps ben je bij haar binnen?? of hoveel steps kan ze tegelijk aan??
DuhOp dinsdag 08 januari 2002 23:25 schreef Arjan_A het volgende:
[..]
Ja, en die processor zit in een zwart plastic ding
Maar bij mijn weten kun je die plastic hoes ook openmaken.
Kijk anders even naar die link die ByMeS_Dy aanhaalt, daar heb ik een foto met voorbeeld van toevallig ook nog een PII400 en aangegeven hoe je de S-specs kan zien. Vervolgens kijk je op de Intel site naar de PII specupdates en kun je zien welke stepping de cpu heeft. Een andere manier is er ook nog; gewoon onder systeembeheer kijken en de 3 cijfers (=CPUID) opzoeken in dezelfde specupdates en je hebt de stepping
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1