Hallo jaja je leest het goed stap jij ook ver op een andere DSL provider
Ik wel ik ga dus lekker naar cistron en neem broadband maxx. En wat nemen jullie ik hoor graag een reactie
.
Anoniem: 21111
ik blijf nog wel ff bij de kabel 
tot nu toe kan adsl hier qua prestatie nog niet tegenop..
tot nu toe kan adsl hier qua prestatie nog niet tegenop..
* Heineken denkt aan Demon
BBned is hier in Maart beschikbaar, maar dan wel zonder line sharing, duur dus
BBned is hier in Maart beschikbaar, maar dan wel zonder line sharing, duur dus
Wilde eerst ADSL 'Fast' van XS4all + MxStream dus nemen maar voor regio 2984 heb ik nu me twijfels..
Nog ff en euronet's businss ADSL is goedkoper
Defunctus Deo Juvente
Het goedkoopste Euronet Business ADSL abo is 158,75 ( 349,91) per maand, MXstream blijft hier nog ver onder. Check anders Baby XL, BBned of anders ISP's die ADSL via Versatel ADSL aanbieden.Op dinsdag 08 januari 2002 19:15 schreef HappyFun het volgende:
Wilde eerst ADSL 'Fast' van XS4all + MxStream dus nemen maar voor regio 2984 heb ik nu me twijfels..
Kijk ik heb een mooie ADSL provider gezien, namelijk: Scarlet
Linesharing houdt in dat je de telefoonlijn van KPN kan blijven gebruiken, zonder dat er een aparte lijn naast moet komen voor ADSL.
Met andere woorden het is Mxstream maar dan via een andere provider en zonder andere aanpassingen
Kan iemand mij dit uitleggen ?
Overigens ben ik nog aan het kijken naar andere providers zoals Cistron en Demon.
Kijk dit bericht van de linesharing snap ik niet helemaal, want volgens de planning moet de centrale al zijn omgebouwd voor het gebruik van linesharing.linesharing status: Linesharing niet beschikbaar.
Als linesharing beschikbaar is in uw regio kunt u over deze lijn zowel gebruik maken van spraakdiensten als van ADSL diensten. Indien er geen linesharing beschikbaar is in uw regio, zal uw spraakdienst komen te vervallen. Klik hier voor de linesharing planning.
Linesharing houdt in dat je de telefoonlijn van KPN kan blijven gebruiken, zonder dat er een aparte lijn naast moet komen voor ADSL.
Met andere woorden het is Mxstream maar dan via een andere provider en zonder andere aanpassingen
Overigens ben ik nog aan het kijken naar andere providers zoals Cistron en Demon.
Anoniem: 15641
Ik stap over naar de BBnet-@work combo.
2024/1024 voor 110 piek per maand! Soms heeft het wel z'n voordelen om voor een isp te werken
2024/1024 voor 110 piek per maand! Soms heeft het wel z'n voordelen om voor een isp te werken
maar de snelheid is kut van ADSL in 2984 en der is niets anders dn EuroNet.. BBned enzo pas allemaal in maart - juniOp dinsdag 08 januari 2002 19:21 schreef Heineken het volgende:
[..]
Het goedkoopste Euronet Business ADSL abo is 158,75 ( 349,91) per maand, MXstream blijft hier nog ver onder. Check anders Baby XL, BBned of anders ISP's die ADSL via Versatel ADSL aanbieden.
Defunctus Deo Juvente
Anoniem: 24176
Ik ga waarschijnlijk naar Cistron. (Broadband 2048 om mee te beginnen, dat kost 7 euro meer dan mxstream fast)
Anoniem: 5721
Jup, je houdt dus gewoon je KPN lijn voor spraak en op diezelfde lijn kan dan ook de andere ADSL aanbieder zijn diensten aanbieden.Op dinsdag 08 januari 2002 19:33 schreef Devil_2000 het volgende:
Als dat niet mogelijk is moet je dus een nieuwe lijn aanleggen voor je ADSL abonnementje, en daar kun je dan dacht ik ook wel spraakdiensten van die andere aanbieder op krijgen in de meeste gevallen, zodat je je oude KPN lijntje kunt schrappen, maar het is iig meer gedoe dan gewoon met linesharing.
Overigens, ik heb ook wel interesse in een andere DSL provider, maar ben ik dan (lang) mijn internetverbinding kwijt? Want daar heb ik dus geen trek in.... dan houd ik wel lekker mijn mxstream.
Op dinsdag 08 januari 2002 20:13 schreef Heineken het volgende:
[..]
Das ook BBned.
Defunctus Deo Juvente
Belachelijk duur.
Starter: 119 gulden per maand ex. btw
Daarvoor krijg je nog eens minder dan dat je met mxstream krijgt (Wel vast ip mail beetje webspace)
Die staat nooit meer aan vanwege rsi, je kan dan namelijk 5 min. wachten op een bericht. Links is k*t.Op dinsdag 08 januari 2002 20:14 schreef HappyFun het volgende:
[..]
en ik huil weer [kom eens op ICQ me troosten]
wel typen op GoT heOp dinsdag 08 januari 2002 20:19 schreef Heineken het volgende:
[..]
Die staat nooit meer aan vanwege rsi, je kan dan namelijk 5 min. wachten op een bericht. Links is k*t.
--> Nooit van een microfoon gehoord
Defunctus Deo Juvente
Wel eens naar de lengte van m'n berichten gekeken? 2 hanen typen ging eerst wel, maar nu niet meer.Op dinsdag 08 januari 2002 20:20 schreef HappyFun het volgende:
[..]
wel typen op GoT he![]()
--> Nooit van een microfoon gehoord
Mic. is kapot trouwens, opgeblazen.
Okay, bedankt voor de uitleg.Op dinsdag 08 januari 2002 20:06 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Het is allemaal nog vrij pril en of wij definitief Mxstream verlaten is nog niet zeker.
Ik moet nog een paar dingen uitzoeken, want mocht linesharing nog niet klaar zijn bij ons dan zal er een andere lijn gelegd moeten worden, en uiteraard hangt hier ook een mooi prijskaartje aan
Volgens de planning is de centrale aangepast [week 51], maar de postcode check zegt iets anders.
Spannende tijden dus
Dat vraag ik mij ook af, ik denk dat je zeker op een paar week moet rekenen.Overigens, ik heb ook wel interesse in een andere DSL provider, maar ben ik dan (lang) mijn internetverbinding kwijt? Want daar heb ik dus geen trek in.... dan houd ik wel lekker mijn mxstream.
Is hier iemand die recentelijk van Mxstream naar een andere provider is overgestapt en die ervaring met ons wil delen ?
Btw, ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat met de aansluiting, want de modem en splitter hebben wij al.
Kunnen we deze gewoon blijven gebruiken als we overstappen naar een andere provider?
Jo ik had net de infodesk van cistron aan de lijn. Dat ik wel naar hun wil gaan, nu is het zo je geeft aan cistron door dat op die en die datum je mxstream stop wordgezet. Dan zou je volgende dag met cistron verder zou kunnen inetten. Als het goed is zij die gozer dit zou wel tof zijn
Weet iemand btw hoe het zit met de snelheid van Cistron BB Maxx??
Er staat op de site max 7.8Mbps, maar is dat regelmatig te halen?
(Lijnkwaliteit zal in mijn geval wel goed zijn, ik woon zo'n 100 meter van de centrale, die staat aan de overkant van de straat
)
Er staat op de site max 7.8Mbps, maar is dat regelmatig te halen?
(Lijnkwaliteit zal in mijn geval wel goed zijn, ik woon zo'n 100 meter van de centrale, die staat aan de overkant van de straat
Yeah..welkom bij de PrutserClubOp dinsdag 08 januari 2002 20:23 schreef Heineken het volgende:
[..]
Wel eens naar de lengte van m'n berichten gekeken? 2 hanen typen ging eerst wel, maar nu niet meer.
Mic. is kapot trouwens, opgeblazen.
Defunctus Deo Juvente
ai ai,
Ik was al aan het kijken voor iets anders... Dus had ik vorig jaar (man wat klinkt dat oud!) Cistron al gemaild...
Ik was al aan het kijken voor iets anders... Dus had ik vorig jaar (man wat klinkt dat oud!) Cistron al gemaild...
Trek je conclusie, het enige nadeel van MAXX is € 99,- per maand!Geachte heer Van Horck,
On Tue, 25 Dec 2001, ahhh mail van Wiel wrote:
> Ik had echter een vraagje, ik zit nu sinds juli bij XS4all basic adsl
> te internetten. Na alle verhalen van de snelheden van xDSL diensten
> valt mij de snelheid over het algemene een beetje tegen. Ik zal op
> tweakers.net dat jullie nu de MAXX abbonementsvorm aanbieden.
Dat klopt. Vanaf 1 januari kunnen wij weer 'wide-open' ADSL aanbieden.
> Ik zag ook dat jullie dit met linesharing deden. het is mij echter
> niet helemaal duidelijk wat hiermee bedoeld wordt. Ik snap wel dat het
> om een soort splitter gaat die op de telefoonaansluiting gemonteerd
> moet worden. Maar houd ik dan het telefoonnummer bij KPN of krijg ik
> een nummer van Cistron?
Het principe van linesharing is inderdaad dat de verschillende signalen
(ADSL en Telefonie) in de centrale gesplitst worden tussen de
verschillende abonnementsaanbieders over uw lijn. (KPN en Cistron) U
behoudt hierbij uw KPN telefoonnummer, en krijgt er een Cistron
ADSL-verbinding bij.
> Hoe zeker is de garantie dat deze abbonementsvorm zo in deze vorm
> doorgaat en dat Cistron niet in zo'n zelfde situatie terrecht komt
> zoals een tijdje terug.
Dit is natuurlijk moeilijk te zeggen. De situatie waarin we hebben
gezeten, is vrijwel onmogelijk gemaakt. Het voordeel van de constructie
die wij nu gebruiken is, dat BBNed alle investeringen doet. Cistron koopt
slechts een product in bij BBNed. BBNed heeft een dergelijke
investeringsportefeuille dat die voorlopig door kan gaan. Voor Cistron (en
voor u dus) zijn vrijwel alle gevaren geweken.
> (dit is tenzeerste niet te hopen want Cistron is toch wel met recht
> Neerlands beste provider te noemen... Zoals ik al diverse personen
> vernomen heb!)
Het is leuk dit te horen. Bedankt voor het compliment!
> Mag ik bijvoorbeeld servers draaien, en dan bedoel ik niet alleen
> webservers, maar ook Citrix, DNS en mailservers.
Ja, wij sluiten geen enkele poort af, en zolang u de servers voor eigen
gebruik draait, en er geen 'product' van maakt om te verkopen, hebben wij
hier geen enkel bezwaar tegen.
> Graag wilde ik ook wat meer informatie, omdat het MAXX gebeuren toch
> wel erg interessant klinkt.
Alle informatie is in principe te vinden op onze site. Maar voor meer
gedetailleerde informatie kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met
onze informatielijn op het onderstaande nummer.
> Ik heb gelukkig zelf een "getweaked" Alcatel modem, en las dat dit na
> een kleine upgrade wel mogelijk zou zijn om dit modem aan te houden.
Dit klopt,na het instellen van 'Bridging' in plaats van 'PPP' en het
aanpassen van de VPI/VCI is dit modem te gebruiken. (Mits het een
ethernet-modem betreft)
> Verder zag ik dat LineSharing bij mijn postcode (xxxx xxnummer 51)
> nog niet mogelijk was en dat het in januari 2002 een keertje
> beschikbaar zou komen.
Mits u over een analoge lijn beschikt, is het dan mogelijk om Cistron ADSL
aan te vragen!
Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Mark Schouten
--
Mark Schouten | Cistron Informatie | tel 31(0)172-421071
info@cistron.nl | http://www.cistron.nl | fax 31(0)172-434079
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ik HAD Mxstream, althans, het pakket en het abo e.d. (zo'n 5 a 6 maanden na de aanvraag), alleen heeft het nooit gewerkt. Thuis was alles oke, maar ergens in de centrale was iets fout (overigens wist de helft van het Mxstream-personeel dat wel en de andere helft zei dat het dat niet kon zijnOp dinsdag 08 januari 2002 20:23 schreef Devil_2000 het volgende:
Is hier iemand die recentelijk van Mxstream naar een andere provider is overgestapt en die ervaring met ons wil delen ?
Toen de hele boel teruggestuurd en bij Demon aangemeld, binnen 12 weken was alles geregeld. Op kosten van BabyXL is een extra lijn aangelegd door KPN, waar ik verder zelf geen kosten aan heb gehad. Voordeel is dat ik m'n vaste lijn van KPN binnenkort kan gaan opzeggen, ik bel toch altijd wel mobiel.
BabyXL heeft ook geen inlogprocedure (Mxstream nog wel volgens mij), als je pc aanstaat ben je gewoon online.
Hulde aan Demon en BabyXL !
edit: Modem is overigens een ander modem dan van Mxstream, en doordat er een aparte lijn ligt heb je sowieso geen splitter nodig. Bovendien verwacht de KPN dat DHZ pakket echt wel weer terug, dat mag je niet houden.
MXStream fast is zometeen €83,86, relatief klein prijsverschil voor zo'n groot snelheidsverschil.Op dinsdag 08 januari 2002 21:47 schreef zwahiel het volgende:
ai ai,
[..]
Trek je conclusie, het enige nadeel van MAXX is € 99,- per maand!![]()
(en met cistron 2048 helemaal, dat is €89,- - scheelt helemaal weinig met kpn die dan maar de helft van de snelheid bied)
edit:
DHZ pakket wordt je eigendom, en dus mag je het houden.Op dinsdag 08 januari 2002 22:03 schreef bigben04 het volgende:
edit: Modem is overigens een ander modem dan van Mxstream, en doordat er een aparte lijn ligt heb je sowieso geen splitter nodig. Bovendien verwacht de KPN dat DHZ pakket echt wel weer terug, dat mag je niet houden.
(In jouw geval misschien niet, ik neem aan dat jij dat pakket nooit betaald hebt, aangezien KPN de verbinding nooit heeft opgeleverd. Dan moet ie natuurlijk wel terug)
Sja tis voor bedrijven he.. Wel goede service en snelheid enzo, bevalt perfect hoorOp dinsdag 08 januari 2002 20:17 schreef Thunder het volgende:
[..]
Belachelijk duur.
Starter: 119 gulden per maand ex. btw
Daarvoor krijg je nog eens minder dan dat je met mxstream krijgt (Wel vast ip mail beetje webspace)
We kunnen wel met z'n allen over gaan stappen maar we zijn nog steeds genaait met onze aansluitkosten die we wel mooi betaald hebben en nu dus wéér moeten gaan betalen...
Da's niet echt eerlijk!
Da's niet echt eerlijk!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Anoniem: 8718
Ik ga vanmiddag ff een overzichtje maken met aansluit en maandelijke kosten, bandbreedte en datalimiet van verschillende providers. Nu eerst ff naar school...

http://www.internetten.nl/wizard/zoekresultaat.asp?wat=o_adsl&eeeuro=1&btw=1&sortby=prijsmaandOp woensdag 09 januari 2002 08:00 schreef ---X2--- het volgende:
Ik ga vanmiddag ff een overzichtje maken met aansluit en maandelijke kosten, bandbreedte en datalimiet van verschillende providers. Nu eerst ff naar school...
Helaas geen aansluitkosten erbij, maar je kan wel soorteren op snelheid en prijs.
Ik zit te denken over Eweka, zie ook.
[topic=374523/1/25]
Maar weet niet hoe goed die toko is.
[topic=374523/1/25]
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Je zit er minimaal 3 jaar aan vast. Als je na een jaar weg wil moet je een premie betalen.Op woensdag 09 januari 2002 11:06 schreef Rusty het volgende:
Ik zit te denken over Eweka, zie ook.
[topic=374523/1/25]
Dat had ik ook gezien ja, maar ja als ze goed zijn maakt die 3 jaar niet zo heel veel uit.
cistron MAXX dinges! 
alleen me pa vind het niet helemaal goed...ook al betaal ik het
bang dat ik rood ga staan ensow
naja
alleen me pa vind het niet helemaal goed...ook al betaal ik het

bang dat ik rood ga staan ensow

naja

Ik heb met Cistron gebeld en kreeg te horen dat er in de loop van de dag waarschijnlijk een speciale aanbieding komt voor mensen die voor februari willen overstappen van KPN naar Cistron.

Waarschijnlijk krijg je dan geen aansluitingskosten, maar moet je wel een contract afsluiten voor 3 jaar.
Ik word hierover teruggebeld en houd jullie op de hoogte
Waarschijnlijk krijg je dan geen aansluitingskosten, maar moet je wel een contract afsluiten voor 3 jaar.
Ik word hierover teruggebeld en houd jullie op de hoogte
Ok, ik had er een aparte post voor, maar hopelijk gooien ze die op slot en ga ik hier verder.
Is dus eweka. Je mag servers draaien en ik heb de vraag op je je mxstream alcatel modem nog kan gebruiken nog uitstaan bij ze. Als ik het weet horen jullie het.EW-ADSL Premium
Altijd online voor een vast bedrag per maand. Supersnel internetten via uw telefoonlijn, uw eigen
domeinnaam, e-mail adres en voldoende ruimte om een website te plaatsen voor een scherpe
prijs. Vanaf 89,- per maand!
Specificaties :
onbeperkt internettoegang tegen een vast bedrag per maand
supersnelle internetverbinding (upstream/downstream): 512/7800
1 dynamisch IP adres
Gegarandeerde Privacy
Geen datalimieten
Gratis Helpdesk
Ik ben ook al bezig met een overzichtje, ik heb nu al 20 (alweer meer !
) providers gemaild die claimen adsl aan te bieden...
Dus dat komt goed!
Ik zet het hier ook maar ff neer. We willen kijken of we een hoop mensen bij elkaar kunnen krijgen die een nieuwe provider willen. Als we genoeg mensen hebben kunnen we misschien korting regelen op de aansluit kosten etc..
Als je intresse hebt mail dan even naar tweakers@mail.com dan kunnen we een idee krijgen hoeveel mensen het ongeveer om gaat.
Tot nu toe 3. Er moeten er meer zijn toch?
Als je intresse hebt mail dan even naar tweakers@mail.com dan kunnen we een idee krijgen hoeveel mensen het ongeveer om gaat.
Tot nu toe 3. Er moeten er meer zijn toch?
Ok, ik heb ff rond gekeken:
Eisen:
- Maximaal Fl. 100,- per maand
- 512/128 kbit bandbreedte
- niet te hoge aansluitkosten
Met deze lekker scherpe eisen heb ik ff gezocht op http://www.adslmetacrawler.com
Opties:
Demon dsl metro 512/128 (BabyXL)
- Downstream: 512 / Upstream: 128
- Prijs: € 45,38 (fl. 100)
- Aansluitkosten: € 140,67
Scarlet (BBned)
- Prijs: € 44,95 (fl. 99,06)
- Geen aansluitkosten als je voor 24 maanden tekend, voor 12 maanden € 179,-
Lijkt me logisch dus dat het scarlet wordt, maar let wel op: Line-sharing moet speciaal op je postcode beschikbaar zijn (is het bij mij
) zie ADSLmetacrawler.
Of ik moet nog ff w88 tot mei als xs4all met BBned in zee gaat.
Eisen:
- Maximaal Fl. 100,- per maand
- 512/128 kbit bandbreedte
- niet te hoge aansluitkosten
Met deze lekker scherpe eisen heb ik ff gezocht op http://www.adslmetacrawler.com
Opties:
Demon dsl metro 512/128 (BabyXL)
- Prijs: € 45,38 (fl. 100)
- Aansluitkosten: € 140,67
Scarlet (BBned)
- Prijs: € 44,95 (fl. 99,06)
- Geen aansluitkosten als je voor 24 maanden tekend, voor 12 maanden € 179,-
Lijkt me logisch dus dat het scarlet wordt, maar let wel op: Line-sharing moet speciaal op je postcode beschikbaar zijn (is het bij mij
Of ik moet nog ff w88 tot mei als xs4all met BBned in zee gaat.
Helaas zit ik hier vast aan KPN met zijn Mxstream, dus mijn enige andere optie is een v90 modem.
Yeah right.
Yeah right.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
hoort hier miss niet helemaal, maar heeft iemand tips om me vader over te kunnen halen, hij wil dat abbo van €69 nemen van cistron, ik wil die van €99 hebben
ik moet zelf het meeste betalen, hij nix meer en nix minder, maar hijs bang dat ik dan te weinig geld heb en schulden ensow krijg, en hij wil absoluut niet extra betalen
iemand tips?
ik moet zelf het meeste betalen, hij nix meer en nix minder, maar hijs bang dat ik dan te weinig geld heb en schulden ensow krijg, en hij wil absoluut niet extra betalen
iemand tips?
Anoniem: 10503
geef je buren 1M bandbreedte en laat hun het verchil betalenOp woensdag 09 januari 2002 14:32 schreef ikbenveldmuis het volgende:
hoort hier miss niet helemaal, maar heeft iemand tips om me vader over te kunnen halen, hij wil dat abbo van €69 nemen van cistron, ik wil die van €99 hebben
iemand tips?
Weet iemand wanneer je wel 128 KBit up krijgt bij Demon ipv 64? Vind het een beetje vaag dat ik alleen 64 kan krijgen.
buren...Op woensdag 09 januari 2002 14:41 schreef Stellarc het volgende:
[..]
geef je buren 1M bandbreedte en laat hun het verchil betalen

sorry, nee kan ik niet zo goed mee opschieten gaat dus niet lukken ook
Is het niet een beetje overkill zo'n connectie?? van 99 euro? dacht 7800 Kbs. Als je het geld hebt en een goeie baan hebt dan kom je er wel. Maar je vader moet toch wel ergens gelijk hebben als hij denkt dat je die 99 euro niet zelf kan ophoesten.Op woensdag 09 januari 2002 14:32 schreef ikbenveldmuis het volgende:
iemand tips?
Zelf zoek ik iets voor rond de 120 piek max. Ben ook maar een student...
jah van de ene kant wel, maar van de andere kant, we hebben al zoveel gezeik gehad met internetdingen, en ik werk gewoon, krijg studiefinanciering volledige dinges ensow...dus da moet lukken!Op woensdag 09 januari 2002 14:46 schreef Miki het volgende:
[..]
Is het niet een beetje overkill zo'n connectie?? van 99 euro? dacht 7800 Kbs. Als je het geld hebt en een goeie baan hebt dan kom je er wel. Maar je vader moet toch wel ergens gelijk hebben als hij denkt dat je die 99 euro niet zelf kan ophoesten.
weet het gewoon zeker!
Het gaat vooral om de upstream denk ik, is handig met FXP-en.Op woensdag 09 januari 2002 14:46 schreef Miki het volgende:
[..]
Is het niet een beetje overkill zo'n connectie?? van 99 euro? dacht 7800 Kbs. Als je het geld hebt en een goeie baan hebt dan kom je er wel. Maar je vader moet toch wel ergens gelijk hebben als hij denkt dat je die 99 euro niet zelf kan ophoesten.
Wij stappen misschien over op cistron 1024/512, die upstream is ZEER interresant
.
Als BabyXL bij jou beschikbaar is. Anders gaat het via Versatel (en da's 64 kbit up)Op woensdag 09 januari 2002 14:45 schreef Heineken het volgende:
Weet iemand wanneer je wel 128 KBit up krijgt bij Demon ipv 64? Vind het een beetje vaag dat ik alleen 64 kan krijgen.
Ik zelf denk dat je met een 1024 lijntje al aardig uit de voeten komt, kun je tenminste van al het overige geld nog leuke dingen doen. Lijkt me zonde als je niet uit kan en dat je dan thuis tweakers.net opzoekt met 7800 Kbs. Zonde lijkt het mij, maar ja ik ken jouw leefsituatie nietOp woensdag 09 januari 2002 14:49 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
jah van de ene kant wel, maar van de andere kant, we hebben al zoveel gezeik gehad met internetdingen, en ik werk gewoon, krijg studiefinanciering volledige dinges ensow...dus da moet lukken!
weet het gewoon zeker!
MXstream + Planet comfort gaat eruit. In plaats daarvan: Cistron MAXX
ik ben fulltime nerdOp woensdag 09 januari 2002 14:58 schreef Miki het volgende:
[..]
Ik zelf denk dat je met een 1024 lijntje al aardig uit de voeten komt, kun je tenminste van al het overige geld nog leuke dingen doen. Lijkt me zonde als je niet uit kan en dat je dan thuis tweakers.net opzoekt met 7800 Kbs. Zonde lijkt het mij, maar ja ik ken jouw leefsituatie niet

blech kutouders

me ma gaat zich er ook al mee bemoeien
kga gewoon maar snel op me eigen wonen ofzo
Anoniem: 44163
Mxstream Extra gaat eruit
Cistron MAXX heb ik eind deze maand
Het is alleen wel een beetje duur, maar ja
mijn buren betalen toch het grootste gedeelte
van de abonnements kosten
Wat is het leven toch mooi
Cistron MAXX heb ik eind deze maand
Het is alleen wel een beetje duur, maar ja
mijn buren betalen toch het grootste gedeelte
van de abonnements kosten
Wat is het leven toch mooi
Waar kan ik aandelen Cistron kopen?
Half Tweakers stapt over, een gemiste kans voor TweakDSL.
Half Tweakers stapt over, een gemiste kans voor TweakDSL.
Anoniem: 44721
Bij mij gaat mxstream er ook uit ik heb ze al op gezegt ik ga over op breedband kabel kabelfoon omgeving rotterdam 1536/256 kbit/s €56,90/mnd
Okay, die aanbieding is de druppel, ik stap over 
(Ga denk ik maar voor een jaar 2048 en 50% korting - kan altijd nog naar MAXX, en er voor drie jaar aan vast zitten wil ik nog ff niet)
(Ga denk ik maar voor een jaar 2048 en 50% korting - kan altijd nog naar MAXX, en er voor drie jaar aan vast zitten wil ik nog ff niet)
Ja ik heb net nog met cistron gesproken en ze geven dus 50 % korting op de aansluitkosten eneen gratis dail in account tot die tijd ! Morgen zal er meer info op de site staan nu staat er ook al wat op maar ik had iemand aan de lijn die zo een gesprek met de directie had lol. Dus ik ga over op broadband maxx. Owja ze adviseren om vanaf morgen in teschrijven.
Relax Tex, gewoon de 1024/512 verbinding nemen.Op woensdag 09 januari 2002 15:31 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
ik ben fulltime nerd
blech kutouders![]()
me ma gaat zich er ook al mee bemoeien
Upgraden op een later tijdstip is gratis, dit is te lezen op de site van Cistron.
Upgraden naar Maxx kan dus altijd nog als je het echt te langzaam vindt. (2 maanden zeuren doet wonderen
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Of je ouders gaan eindelijk eens uit huis....Op woensdag 09 januari 2002 15:31 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
heb 'm klaar 't voorlopige overzicht van adsl providers waar je met je modem terecht kunt en die je wel een abbo aan kunnen smeren 
kijk op www.zwahiel.tk , www.myzwahiel.tk of http://zwahiel.xs4ll.nl/~cyber/tweakers/
check maar....
* zwahiel informs and delights...
* zwahiel zegt: neem een kijkje in de providerlijst naar de eerste provider!
met stip!
kijk op www.zwahiel.tk , www.myzwahiel.tk of http://zwahiel.xs4ll.nl/~cyber/tweakers/
check maar....
* zwahiel informs and delights...
* zwahiel zegt: neem een kijkje in de providerlijst naar de eerste provider!
met stip!
Jammer genoeg voor mij geen overstap naar Cistron Maxx 
Dan moet ik n.l. downgraden van ISDN naar analoog, en dat betekend een ander modem + aansluitkosten schiet niet echt op....
Nu maar hopen dat de proef van XS4all wat wordt en dat op dat tijdstip ISDN+ADSL mogelijk is bij BBNet.
Dan moet ik n.l. downgraden van ISDN naar analoog, en dat betekend een ander modem + aansluitkosten schiet niet echt op....
Nu maar hopen dat de proef van XS4all wat wordt en dat op dat tijdstip ISDN+ADSL mogelijk is bij BBNet.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Ik zeg mijn MXStream basic op en ga over op Cistron Maxx of 2048/512...
Alleen kut die aanbieding. Ik wil liever Maxx voor 1 jaar met 50% korting.
Moet je trouwens die 200 euro ook dokken als je al een modem hebt?
Dit dus.
De upload heb ik niet zo heeeeel hard nodig, dus ik ga denk ik maar voor kabel, bij mij thuis is @Home de boer die het doet en in de wijk waar ik woon kunnen ze nog maar amper 'internet' schrijven...
Alleen balen dat @Home een dynamisch ip heeft, kan ik m'n eigen domeintje nog niet naar binnen lepelen... Behalve als ik die pc gewoon nooooooooit meer uitzet natuurlijk
<== En hij draait pas zoveel daagjes up, dus dat gaat goed... (of niet??)
Alleen balen dat @Home een dynamisch ip heeft, kan ik m'n eigen domeintje nog niet naar binnen lepelen... Behalve als ik die pc gewoon nooooooooit meer uitzet natuurlijk
<== En hij draait pas zoveel daagjes up, dus dat gaat goed... (of niet??)
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Er staat het volgende:Op donderdag 10 januari 2002 09:29 schreef FunkyTrip het volgende:
Ik zeg mijn MXStream basic op en ga over op Cistron Maxx of 2048/512...
Dus je betaalt -volgens mij- aansluitkosten van 100 euro, en als je een Ethernetmodem hebt kun je dat gewoon meenemen. Jij betaalt dus € 100,- en dan € 99,- per maand. Da's een flinke smak geld in mijn ogen, je abonnementsgeld verdubbelt gewoon t.o.v. je Mxstream Basic.Wie 3 jaar te lang vindt of voor wie het MAXX product toch iets te heftig is, biedt Cistron nog een interessant alternatief:
wie een Cistron MAXX of 2048 abonnement van 1 jaar afsluit krijgt 50% korting op de aansluitkosten (d.w.z. een korting van 100 euro).
De islam kan uw vrijheid schaden
je betaald geen 99 eruo per maand, dat bedrag geld alleen voor t maxx abboOp donderdag 10 januari 2002 09:46 schreef rdgf het volgende:
[..]
Er staat het volgende:
[..]
Dus je betaalt -volgens mij- aansluitkosten van 100 euro, en als je een Ethernetmodem hebt kun je dat gewoon meenemen. Jij betaalt dus € 100,- en dan € 99,- per maand. Da's een flinke smak geld in mijn ogen, je abonnementsgeld verdubbelt gewoon t.o.v. je Mxstream Basic.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Kan de 1024/512 verbinding van Cistron wel met ISDN?
Da's een smak geld ja, maar ik heb besloten dat ik dat er voor over heb... moet toch wat met mijn geld doen, naast opmaken aan uitgaanOp donderdag 10 januari 2002 09:46 schreef rdgf het volgende:
Jij betaalt dus € 100,- en dan € 99,- per maand. Da's een flinke smak geld in mijn ogen, je abonnementsgeld verdubbelt gewoon t.o.v. je Mxstream Basic.
die 64k upload zorgt ervoor dat ik mijn favo online spelletjes niet kan spelen en de maandprijs verdubbelt voor een theoretisch 15x zo snel internet, dus op zich is dat best wel waar voor je geld dacht ik zo.
Dit dus.
Kijk hier is cistron en isdn
Op donderdag 10 januari 2002 11:37 schreef KaAzKoP het volgende:
Kan de 1024/512 verbinding van Cistron wel met ISDN?
de 512/512 van Signet is de mijne snel en niet te duur .. www.signet.nl
dus ...
Anoniem: 30240
NIet te duur??? is 225 euro in de maand!!Op donderdag 10 januari 2002 13:08 schreef mph_rbi het volgende:
de 512/512 van Signet is de mijne snel en niet te duur .. www.signet.nl
Wat je maar nie te duur vindt
Damn, wat een chaos opeens zeg na een prijsverhoging van max. FL. 15,00 
Maargoed, ik maak van deze gelegenheid gebruik om van mijn contract met mxstream-fast af te komen en stap over naar Cistron Maxx.
Ik betaal dan geen aansluitkosten bij cistron. (besparing 200)
Daarbij krijk ik mijn aansluitkosten van de KPN terug, waarmee ik weer een nieuwe ethernetmodem kan kopen.
Ook moet ik overstappen van ISDN -> Analoog (geen idee of dit wat kost ???)
Dan blijf ik alleen nog zitten met een Alcatel ADSL modem, een NT1 kastje en een Quattrovox, die tesamen volgens mij op op www.marktplaats.nl ook weer ca. EUR 160,00 kunnen opbrengen.
Lijkt mij een prima deal. Vraag me alleen wel af hoe lang het duurt voordat ik al deze exotische wensen gerealiseerd krijg bij KPN / XS4ALL / Cistron
Maargoed, ik maak van deze gelegenheid gebruik om van mijn contract met mxstream-fast af te komen en stap over naar Cistron Maxx.
Ik betaal dan geen aansluitkosten bij cistron. (besparing 200)
Daarbij krijk ik mijn aansluitkosten van de KPN terug, waarmee ik weer een nieuwe ethernetmodem kan kopen.
Ook moet ik overstappen van ISDN -> Analoog (geen idee of dit wat kost ???)
Dan blijf ik alleen nog zitten met een Alcatel ADSL modem, een NT1 kastje en een Quattrovox, die tesamen volgens mij op op www.marktplaats.nl ook weer ca. EUR 160,00 kunnen opbrengen.
Lijkt mij een prima deal. Vraag me alleen wel af hoe lang het duurt voordat ik al deze exotische wensen gerealiseerd krijg bij KPN / XS4ALL / Cistron

Like this yall...
Okay, 2048 abo kost € 89,-. Voor de rest van de abo's zijn er geen aanbiedingen dus dan betaal je gewoon die € 200,- aansluitkosten. Voor veel mensen zal het dus helemaal niet zo verstandig zijn om over te stappen.Op donderdag 10 januari 2002 11:32 schreef Hubert het volgende:
[..]
je betaald geen 99 eruo per maand, dat bedrag geld alleen voor t maxx abbo
De islam kan uw vrijheid schaden
Voor mensen die naar cistron over stappen hebben iets leuk bij broadband maxx GEEN AANSLUITKOSTEN bij een contractduur van 1 jaar das geen 3 jaar meer
Wie nu een Cistron MAXX abonnement afsluit betaalt GEEN AANSLUITKOSTEN. Kies je voor het 2048 pakket dan krijg je maar liefst 50% korting op de aansluitkosten (d.w.z. een korting van 100 euro).
De aansluitkosten voor het 1024 abonnement bedragen 150 euro (een korting van 50 euro), de aansluitkosten voor het 512 abonnement moeten we helaas handhaven op 200 euro.
Heeft er iemand al ervaring met Scarlet? Die bieden een 1024/512 abbo aan tegen een aantrekkelijke prijs. Bovendien geen aansluitkosten (geloof ik, ze hadden een aanbieding tot 31 december maar ik vermoed dat ze hem doortrekken naar 31 januari). Bovendien denk ik dat het alcatel ethernet modem wel behouden kan worden.
Ik zoek dus ervaringen met deze provider.
Ik zoek dus ervaringen met deze provider.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Hey dit is nieuw, weet jij zeker dat je de aansluitkosten terug krijgt van KPN ? want ik heb er idd iets over gehoord dat de KPN over deze optie na ging denken maar is het nu ook officieel ?Op donderdag 10 januari 2002 15:32 schreef mrFreeZe het volgende:
Hoe wordt dit bedrag berekent dan, want er zijn verschillende kortingsacties geweest.
Heeft iedereen recht op geld terug ?
Heb je misschien een URL waar dit in staat, want dan zou ik toch nog voor Cistron kunnen kiezen
Pagina: 1