Wie heeft zin om met mij een counterstrike clan op te richten ... ik weet dat zo'n topic al wel eens vaker is langs gekomen ... en ik zag dat daar ook niet echt serieus in gereageerd word ... dat moet hier dus wel de bedoeleing zijn.
Ik ben opzoek naar mensen die samen met mij een clan willen oprichten.
Ik zelf ongeveer sta meestal 10 : 3.
De clan moet dus proffesioneel, goed worden waar je behoorlijk veel lol kan hebben ...
... .
[ edit ]
Zucht ... oke get to the point kornovich :
[b]Mijn Ervaringen Met Counterstrike[/b]:
Clan experience?:
Kijk ... ik heb al gezeten in : [ncon] [-FhreakZ-] (-*KaS*-) en in [DFF] ... wat nu [SKS] is ... dus ... clan ervaring heb ik dus al wel.
Hoe lang?:
Ik speel al 2 jaar counterstrike ... counterstrike ervaring heb ik dus ook al.
Speel ervaringen?:
Jullie begrijpen dus ook niet met wat ik bedoel als ik zeg wat ik meestal sta ... ik denk ik zeg maar niet dat ik goed ben ... want dat klinkt namelijk ook zo egotripperig ... maar jullie snappen het dus niet ... dus : Ik ben goed jah ... mijn frags zijn tenminste meestal altijd veel hoger dan mijn aantal deaths.
Clan opricht ervaringen?:
Ik heb zelf al 1 clan opgericht, ben mede clan leader geweest van nog 1 clan ... en ben in 2 clans regelde ik de wars.
Sites bouwen kan ik redelijk ... check mijn huisie ... irc channel heb ik dus ook al ... en ik weet al helemaal hoe clanbase werkt.
[ /edit ]
Ik ben opzoek naar mensen die samen met mij een clan willen oprichten.
Ik zelf ongeveer sta meestal 10 : 3.
De clan moet dus proffesioneel, goed worden waar je behoorlijk veel lol kan hebben ...
[ edit ]
Zucht ... oke get to the point kornovich :
[b]Mijn Ervaringen Met Counterstrike[/b]:
Clan experience?:
Kijk ... ik heb al gezeten in : [ncon] [-FhreakZ-] (-*KaS*-) en in [DFF] ... wat nu [SKS] is ... dus ... clan ervaring heb ik dus al wel.
Hoe lang?:
Ik speel al 2 jaar counterstrike ... counterstrike ervaring heb ik dus ook al.
Speel ervaringen?:
Jullie begrijpen dus ook niet met wat ik bedoel als ik zeg wat ik meestal sta ... ik denk ik zeg maar niet dat ik goed ben ... want dat klinkt namelijk ook zo egotripperig ... maar jullie snappen het dus niet ... dus : Ik ben goed jah ... mijn frags zijn tenminste meestal altijd veel hoger dan mijn aantal deaths.
Clan opricht ervaringen?:
Ik heb zelf al 1 clan opgericht, ben mede clan leader geweest van nog 1 clan ... en ben in 2 clans regelde ik de wars.
Sites bouwen kan ik redelijk ... check mijn huisie ... irc channel heb ik dus ook al ... en ik weet al helemaal hoe clanbase werkt.
[ /edit ]