Toon posts:

[TO] Ik kan niet connecten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat de mensen bij het andere topic niks meer wilden zeggen omdat de titel een beetje verkeerd was heb ik maar een nieuw topic gemaakt :)

probleem is :
Ik kan niet connecten tot een server online. ik heb de installatie gedaan, de update patch dus die em upgrade naar 2.10 en ik heb de officiel mappack gedownload ne geinstalleerd. Wat moet ik doen? Ik ben trouwens client bij een netwerk.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Pak je wel een 2.1 server? Veel servers zitten al op versie 2.1.6

Verwijderd

Topicstarter
update 2.1.6?, waar kan ik die krijgen, op de www.tactical-ops.to site is hij er niet, waar dan wel?

• Lampie
Op dinsdag 08 januari 2002 18:44 schreef R.T.B het volgende:
update 2.1.6?, waar kan ik die krijgen, op de www.tactical-ops.to site is hij er niet, waar dan wel?
Ga op http://www.tactical-ops.to naar het forum, en dan bij General staat iets over de beta. Die kan je daar dan downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook trouwens nog bepaalde mappacks nodig?, ik heb al de official mappack, heb ik dan nog meer nodig, trouwens, ik speel al aardig goed, i kan al adept aan in mn eentje bij ransom2, echt superleuk level dat.

Verwijderd

Topicstarter
zijn er nog clans voor TO die mensen nog toelaten en niet te groot zijn, laten we zeggen tussen de 5 rn de 10 leden?

• Lampie
Op dinsdag 08 januari 2002 19:10 schreef R.T.B het volgende:
zijn er nog clans voor TO die mensen nog toelaten en niet te groot zijn, laten we zeggen tussen de 5 rn de 10 leden?
kijk op Clanbase, dan bij ladders links, en dan Tactical Ops selecteren. Whoppa, allemaal clans :)

Verwijderd

Topicstarter
hoe installeer ik de betatester dinges, ik heb gewoon alles in de folders getzett, dus de dingen van maps in de maps folder etc.

• Lampie
Op woensdag 09 januari 2002 16:44 schreef R.T.B het volgende:
hoe installeer ik de betatester dinges, ik heb gewoon alles in de folders getzett, dus de dingen van maps in de maps folder etc.
Staat in het topic :z

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 16:47 schreef Lampie het volgende:

[..]

Staat in het topic :z
nietes. trouwens, nu pas zie ik waarom ik niet kon connecten, al die dingen van die eerste upgrade naar 2.10 waren in de verkeerde map, maar ik moet nog steeds wel upgraden naar 2.10.6

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
de versies die de meeste server draaien zijn 2.1 en 2.16.
2.1 wordt meestal nog gedraaid door servers van jolt, barrysworld, etc.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Is het dan ook niet zo, dat je met een 2.16 client niet meer op 2.10 servers kan connecten? Lijkt me wel een belangrijke overweging, die je moet maken alvorens je klakkeloos begint te upgraden.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
upgraden is toch beter?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 09 januari 2002 18:33 schreef R.T.B het volgende:
upgraden is toch beter?
Misschien, maar de Jolt servers zijn imho hele fijne en snelle servers om op te spelen. Het zou jammer zijn, als je door de upgrade deze niet meer kunt benaderen.
Overigens kun je beter eerst even kijken of de bugfixes van 2.10 naar 2.16 wel de moeite waard zijn (voor de duidelijkheid, dat heb ik nog niet gedaan...)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Lampie
Met 2.1.6 kan je niet op 2.1 en andersom.
Pagina: 1