Toon posts:

Dynalink Interne ADSL modem, bij FAST ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ff een vraagje ik kan binnenkort(februari) eindelijk adsl halen (dan pas beschikbaar) nou wou ik zelf mijn modem kopen en niet die standaard modem die je erbij krijgt bij FAST ADSL.(dit is mogelijk heb zo'n set gezien zonder modem en troep)

maar de dynalink adsl interne modem (pci), maar is die wel goed ten opzichte van de alcatel adsl modem die je standaard bij zo abbo krijgt? en is deze combinatie wel mogelijk?

Verwijderd

/me bookmarkt deze thread ff (weet helaas het antwoord niet maar wil het ook graag weten) :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Het enige dat ie moet ondersteunen is PPTP over ATM.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 18:37 schreef havana het volgende:
Het enige dat ie moet ondersteunen is PPTP over ATM.
PPP over ATM (PPPoA) om exact te zijn, PPTP wordt alleen gebruikt tussen de PC en de modem in geval van mxstream, om de PPP verbinding over IP te krijgen.
[/mierenneuken]

• havana
De specs

http://www.dynalink.com.au/products/specs/alh110_specs.htm

en ja: hij ondersteunt het dus :)
RFC2364 PPP over AAL5 (PPPoA)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt allemaal, maar weet iemand ook of dit/ deze modem beter/sneller is dan die standaard modem bij fast adsl?

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 00:15 schreef -_SuPeRiOr_- het volgende:
oke bedankt allemaal, maar weet iemand ook of dit/ deze modem beter/sneller is dan die standaard modem bij fast adsl?
Nee!, aangezien de KPN de snelheid van MXSTREAM afknijpt in de centrales kan dit modem je verbinding niet versnellen :(

• havana
Inderdaad. Komt nog bij dat deze zeker niet te tweaken is... dus je zult een aparte router moeten kopen (als je 'm als router wilt gebruiken).

Tevens vermoed ik, dat het configgen van dat ding nog niet mee zal vallen...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt, haal ik gewoon die standaard modem! maar Die kpn LUI Zijn echt flikkers, ze knijpen je snelheid af, en ze vragen nu ook nog een keer €4,50 meer abbo kosten om je snelheid te garanderen! :r
Pagina: 1