Ik heb hier een Diamond Viper2 Z200/S3 Savage2000 kaart met 32 MB. (er bestaat geen andere versie
) Ik heb hier een originele CD liggen van diamond met hele ouwe drivers. Deze zijn RETE STABIEL!! Ik heb met deze drivers geen vastlopers of iets dergelijks maar wat ik dus krijg is beeldcorruptie bij veel spellen. (FS2002, NFS5 etc) En wat ik ook mis is dus de optie hardware T&L. Ik had de nieuwste drivers gedownload van Diamondmm.com. Ik geloof versie 9.10.12 ofzoiets. Als ik deze installeer kan ik de optie T&L aanzetten in Diamon control. Ik heb dan goed beeld in spellen, en een flinke winst qua performance. (flink
) Echter als ik ga internetten, en ik ga op webpagina's scrollen dan bevriest het beeld. Ik kan niets meer doen. Als ik op CRT+ALT+DELETE druk, loopt heel mijn PC vast
Ik heb ook de drivers van JGC geprobeerd, en hier krijg ik ook vastlopers met internet explorer. (5.0/5.5)
Waar kan ik een [b]werkende[b] driver vinden, die T&L aanzet, maar ook dat ik kan internetten zonder vastlopen?
ps. Deze site al geprobeerd : savagenews.com, veel links werken niet
diamondmm.com = dood, s3graphics.com, sonicblue.com
= niks.
Ik heb ook de drivers van JGC geprobeerd, en hier krijg ik ook vastlopers met internet explorer. (5.0/5.5)
Waar kan ik een [b]werkende[b] driver vinden, die T&L aanzet, maar ook dat ik kan internetten zonder vastlopen?
ps. Deze site al geprobeerd : savagenews.com, veel links werken niet
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??