[Viper2]Driver en i-net probleem. Beeld bevriest.

Pagina: 1
Acties:

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Ik heb hier een Diamond Viper2 Z200/S3 Savage2000 kaart met 32 MB. (er bestaat geen andere versie :+) Ik heb hier een originele CD liggen van diamond met hele ouwe drivers. Deze zijn RETE STABIEL!! Ik heb met deze drivers geen vastlopers of iets dergelijks maar wat ik dus krijg is beeldcorruptie bij veel spellen. (FS2002, NFS5 etc) En wat ik ook mis is dus de optie hardware T&L. Ik had de nieuwste drivers gedownload van Diamondmm.com. Ik geloof versie 9.10.12 ofzoiets. Als ik deze installeer kan ik de optie T&L aanzetten in Diamon control. Ik heb dan goed beeld in spellen, en een flinke winst qua performance. (flink :?) Echter als ik ga internetten, en ik ga op webpagina's scrollen dan bevriest het beeld. Ik kan niets meer doen. Als ik op CRT+ALT+DELETE druk, loopt heel mijn PC vast :(
Ik heb ook de drivers van JGC geprobeerd, en hier krijg ik ook vastlopers met internet explorer. (5.0/5.5)

Waar kan ik een [b]werkende[b] driver vinden, die T&L aanzet, maar ook dat ik kan internetten zonder vastlopen?

ps. Deze site al geprobeerd : savagenews.com, veel links werken niet :( diamondmm.com = dood, s3graphics.com, sonicblue.com :? = niks.

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 19:16

RmanX

Mario pizza!

En als je Internet explorer 6.0 nou eens probeert...
Voor de rest heb ik weinig verstand van die kaartjes Gelukkig heb ik er nooit een gehad 8-)

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

• ND863

ND863

Topicstarter
F*ck, kan dus op diamonmm.com die nieuwst driver niet meer vinden, :(

Die drivers van JGC, die zijn toch beter als die van diamond en s3 :? En dat zijn toch drivers met hardware T&L?

• ND863

ND863

Topicstarter
Het wil niet jongens. :'( Ik heb nu internet explorer 6, maar heb nog steeds vastlopers. Iemand nog andere oplossingen? Ik denk dat ik dan Opera als browser pak. Maar wie heeft nog de laatste drivers voor mij van diamondmm.com? (95012 ofzoiets)

• ND863

ND863

Topicstarter
Hmmm, het is echt w_a_z_i_g hoor. Als ik Neoplanet gebruik, dat dus alleen maar een "skin" is voor internet explorer, loopt hij ook nooit vast :? In in Diamond InControl tools kan ik bij de tab Diamond 3D, uit dat lijstje, voor internet explorer kiezen :? Dat is toch alleen voor 3D :?

• ND863

ND863

Topicstarter
Huh :? Hij loopt toch wel vast met NeoPlanet, eerst niet :? Nouw ja, ik ga maar weer terug naar de oudste drivers. :) Gelukig heb ik backups eerst gemaakt, dus alleen backup terug en voila :)

Pagina: 1