Hallo, als ik m'n pc overclock doet hij het perfect maar zodra m'n processor 57 graden wordt (in via hardware monitor) dmv burnk7 reset hij. Opzich wel een veilige beveilingen maar athlon's mogen toch warmer worden
heeft waarschijnlijk niks met beveiliging te maken maar met instabiliteit. hoe lager de temperatuur des te stabieler een overklokte cpu is. en 57 is hoog voor een overklokte cpu.
ja ik weet het maar ik ben ook aan het sparen voor een koolance kast met watercoolingOp dinsdag 08 januari 2002 18:11 schreef salvador4 het volgende:
heeft waarschijnlijk niks met beveiliging te maken maar met instabiliteit. hoe lager de temperatuur des te stabieler een overklokte cpu is. en 57 is hoog voor een overklokte cpu.
Dit probleem had ik ook,maar dan al bij 54 graden en ik had niet eens overclocked. Ik heb toen maar het voltage een stuk lager gedaan en toen was het probleem opgelost.
Draai je XP?
zo ja dan ligt het daaraan
je moet dan het volgende doen:
rechtermuisknop deze computer (my computer) dan klik je op eigenschappen, geavanceerd, dan klik je op instellingen (de alleronderste) en zet je "automatisch de computer opnieuw opstarten" uit!
als je ME draait dan weet ik het niet
suc6
rechtermuisknop deze computer (my computer) dan klik je op eigenschappen, geavanceerd, dan klik je op instellingen (de alleronderste) en zet je "automatisch de computer opnieuw opstarten" uit!
suc6
]Op dinsdag 08 januari 2002 18:34 schreef internetinfo het volgende:
Draai je XP?
suc6
dan zal dat het zijn
Verwijderd
is dit SERIEUS?????!!!!! Dan kan mijn DUron makkelijk op 1000 draaien (kijk niet naar de sig, die klopt al niet meer, ram werdt na 3 weken instabiel!!!???)Op dinsdag 08 januari 2002 18:34 schreef internetinfo het volgende:
Draai je XP?
suc6
maar ja, ik draai ook XP en kreeg ook hetzelfde bij BurnK7 als mijn Duron de 58 graden bereikte.....
lezen jullie wel 
Het ligt niet aan winXP ...
Als je dat uitzet, gaattie dus NIET resetten als het foutgaat maar hangt de computer gewoon. Of je krijgt een mooi blauw schermpie.
Het ligt aan een instabiele overclock ...
Het ligt niet aan winXP ...
Als je dat uitzet, gaattie dus NIET resetten als het foutgaat maar hangt de computer gewoon. Of je krijgt een mooi blauw schermpie.
Het ligt aan een instabiele overclock ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Kan isnstabiliteit zijn (zeer waarschijnlijk) kan ook aan je mobo liggen. Ik heb zelf een MSI K7T266
en daar kan ik in de bios instellen of ik een temp beveiliging wilk of niet. Dit heb ik in mijn bios uitstaan (niet dat dat nodig is met waterkoeling
) maar toch. Daar kan het ook aan liggen.
Pagina: 1