GlobalWIN CAF12.. waar te krijgen?? (winkels)

Pagina: 1
Acties:

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zoals de topictitel al zegt ben ik hevig opzoek naar de 'GlobalWIN CAF12 System & VGA Cooler ( ipv PCI insteekkaart met ventilatoren )' (copy/paste van wallabie ;))

aangezien ik dit geval 6 weken geleden al heb besteld bij wallabie en nog niks heb ontvangen en mijn meervoudige pogingen om support van hun kant te krijgen niet werkt ben ik een beetje boos en kunnen ze die globalwin heel diep in hun aars schuiven en daar laten blazen

nouja in ieder geval, weet iemand waar ik dat ding kan krijgen afgezien van wallabie dus, heb em een beetje nodig, zoniet dan ga ik voor de Zalman FB 123 (http://www.zalmantech.com/FB123.html).. zit weinig anders op, als iemand nog een ander goed alternatief weet dat ook gebruik maakt van hetzelfde 'principe' (dus niet cooling aan de hand van insteekkaart in pci slot en ook geen systeemfan principe, is kast niet geschikt voor) laat het weten aub, bedankt!

Verwijderd

ge kunt best bellen zenne naar wallabie
We hebben me het omschakelen van onze systemen naar den euro en het verbouwen van den halve winkel nogal problemen gehad met e-mails enzo . Bellen en bestellen werkt het beste :)

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
EDIT: ow vandaar.. hmm is wel fijn als je het je klanten even laat weten he? wat dacht je van de website tijdelijk offline gooien zolang het nog niet perfect werkt, maar ok ik zal eens een bel doen