je ziet het heel vaak op sites: dat je maar 1 x (per uur) kan stemmen. maar hoe krijg je dat nou simpel voor elkaar.
Uuhhm per keer dat je stemt een record zetten in een database waar de tijd staat dat je het laatst hebt gestemd met een bepaald IP adres
Houd rekening met twee dingen :
1. Niet iedereen accepteerd cookies
2 Het noteren van het IP adress kan er voor zorgen dat mensen die achter een proxy of firewall in zijn geheel niet meer kunnen stemmen
1. Niet iedereen accepteerd cookies
2 Het noteren van het IP adress kan er voor zorgen dat mensen die achter een proxy of firewall in zijn geheel niet meer kunnen stemmen
Cookies hebben een verlooptijd en datum, dat betekent dat een bepaalde cookie na een bepaalde tijd (1 uur) wordt weggegooid. En als iemand geen koekjes accepteert, wat boeit het dan dat ie vaker kan stemmen
Verwijderd
Veel je hebt van die spam proggies die heel je site kunnen vern**ken.. en die accepteren geen koekjes!Op dinsdag 08 januari 2002 18:25 schreef MisterData het volgende:
Cookies hebben een verlooptijd en datum, dat betekent dat een bepaalde cookie na een bepaalde tijd (1 uur) wordt weggegooid. En als iemand geen koekjes accepteert, wat boeit het dan dat ie vaker kan stemmen
iemand met slechte bedoelingen kan altijd een site vernaggelen als ie interactief is. Je kan voor GoT ook scripts maken die miljoenen posts in 1 uur posten ... (hmm
)
ik ben een beetje lui (maar jij ook
)
naar mijn herinnering staat het in 1 van deze 2 threads
[topic=164696/1/25]
[topic=334725/1/25]
naar mijn herinnering staat het in 1 van deze 2 threads
[topic=164696/1/25]
[topic=334725/1/25]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
koekies lijkt me geen goed idee, genoeg mensen die weten hoe je die uitzet. is er een of andere site waar staat hoe je makkelijk een database kan maken voor zoiets?
www.mysql.comOp dinsdag 08 januari 2002 18:59 schreef aquaman2002 het volgende:
koekies lijkt me geen goed idee, genoeg mensen die weten hoe je die uitzet. is er een of andere site waar staat hoe je makkelijk een database kan maken voor zoiets?
je pakt je stemvork, geeft er een rammel tegenaan, checkt of je site dezelfde toon geeft als de stemvork en wopla if so, klaar! if not, stemmen die site!
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
hieroOp dinsdag 08 januari 2002 18:59 schreef aquaman2002 het volgende:
ben in een goede bui
nou 2 dgn niet meer zeuren hoor
hieeeeeeeeeeeeeer dus
heeft iemand een idee hoe www.lekkerding.com werkt?
hou het eerst eens bij een probleemOp dinsdag 08 januari 2002 20:18 schreef aquaman2002 het volgende:
met php.Op dinsdag 08 januari 2002 20:18 schreef aquaman2002 het volgende:
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
scriptrequest.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()