Toon posts:

Intern geheugen bij compaq

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een Compaq Presario :+. (Ja weet het, niet de beste keuze, maar heb hem gekregen)

In ieder geval, ik wil mijn intern geheugen omhoog halen.
Er zit op moment 128mb in. Ik wil daar nog 128 bij doen, om beter online te kunnen spelen >:).

Nu is mijn vraag kan ik in mijn computer gewoon standaard geheugen er in gooien, of is dat van compaq anders en moet ik dat bestellen ???

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
verscheelt per compraq. met de wat oudere series moest je dat niet proberen, maar tegenwoordig pikken ze dat meestal wel.

Verwijderd

Moet je hem ff openmaken, als je hem open krijgt ( ;) ) en kijken wat voor geheugen erin zit, desnoods neem je het mee naar de pc-boer. je kan het ff met een ander reepje proberen, als je die hebt liggen...

Verwijderd

2 andere oplossingen:

1. welk type?

2. Kijk op de geheugenshop van JAWEL! tweakers en zoek je type op, dan zie je meteen welke bankjes je er zo in kunt praqqen (tis nou eenmaal een Compraq) :D

Verwijderd

Topicstarter
Open krijgen is geen probleem :P, is een van de nieuwere versies, maar zie zelf weinig verschil aan het geheugen

Verwijderd

MODELLLLL???

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 08 januari 2002 18:06 schreef Empty het volgende:
Open krijgen is geen probleem :P, is een van de nieuwere versies, maar zie zelf weinig verschil aan het geheugen
Proberen = weten

Ga gewoon naar verschillende computerboeren en neem je laptop mee. Vraag of je terplekke het geheugenreepje mag proberen (tja... compaq is inderdaad wat kieskeurig)

Het hoeft echt niet per definitie merk te zijn hoewel een merk reepje zoals Toshiba wel meer kans heeft maar ook meteen duurder is.

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
ik heb hier een compaq deskpro, zat standaard 128mb compraq geheugen, heb er nu 2*256 mb pc133 sdram inzitten van Infineon, geen problemen is supersnel :)

Verwijderd

Topicstarter
Het model "Compaq Presario Model 5000" , maar zal dat ding nu wel ff ophalen.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 08 januari 2002 18:00 schreef salvador4 het volgende:
verscheelt per compraq. met de wat oudere series moest je dat niet proberen ( maar werkt soms wel ), maar tegenwoordig pikken ze dat meestal wel.
Zoals hier >:) (3 jaar oud)

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 18:31 schreef Empty het volgende:
Het model "Compaq Presario Model 5000" , maar zal dat ding nu wel ff ophalen.
ja die heeft m'n paps ook, er zit 320mb in... 1x compraq, 1x 128mb hyundai, 1x 64mb dell (66mhz) (loopt stabiel op (100mhz)

Volgens mij kan je qua geheugen gewoon alles erin gooien!
Pagina: 1