[CM] Thermometer om in bay in te bouwen

Pagina: 1
Acties:

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Hallo,

wie van jullie heeft er een thermometer in zijn bay ingebouwd. Op de HCC zag ik een watergekoelde kast staan met daarin heel mooi 2 displaytjes die temperatuur van respectievelijk de proc en de lucht aangaven.
Ik wil graag ook zo'n thermometer (het leifst 2) in een
31/2" of 51/2" bay inbouwen. Maar ik kan nergens een geschikte thermometer vinden. Bij de blokker en Halford zijn wel verschillende thermometers te vinden alleen deze zijn allemaal te groot (veel te grote printplaat).
Zouden mensen met mooi ingebouwde thermometers eventueel pics kunnen posten (ben benieuwd hoe ze eruitzien) en kunnen vertellen waar zij hemgekocht hebben en eventueel voor hoe veel?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Op de PC Discount.

Ben ik zondag geweest in Dordrecht,waren Fl 45,-

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 17:36 schreef TheDarkLord666 het volgende:
http://www.3dcool.com/?module=product&sku=TemperatureBay

deze ?
Ja precies wat ik bedoel !
Weet iemand of en waar deze in NL te krijgen, want zo iets uit de US halen wordt erg duur mbt verzendkosten ed.

• TDLofCC
hmmm .. maar die was vorige week ...

heeftie nu lekker veel aan ... of is die PC Discount vaak ?

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• TDLofCC
Op dinsdag 08 januari 2002 17:44 schreef NaOH het volgende:

[..]

Ja precies wat ik bedoel !
Weet iemand of en waar deze in NL te krijgen, want zo iets uit de US halen wordt erg duur mbt verzendkosten ed.
ehm ... tja ?
Geen idee, kijk es bij OC-Shop.nl
of hier:
[topic=230704/1/25]

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 17:34 schreef NaOH het volgende:
Hallo,

wie van jullie heeft er een thermometer in zijn bay ingebouwd. Op de HCC zag ik een watergekoelde kast staan met daarin heel mooi 2 displaytjes die temperatuur van respectievelijk de proc en de lucht aangaven.
Ik wil graag ook zo'n thermometer (het leifst 2) in een
31/2" of 51/2" bay inbouwen. Maar ik kan nergens een geschikte thermometer vinden. Bij de blokker en Halford zijn wel verschillende thermometers te vinden alleen deze zijn allemaal te groot (veel te grote printplaat).
Zouden mensen met mooi ingebouwde thermometers eventueel pics kunnen posten (ben benieuwd hoe ze eruitzien) en kunnen vertellen waar zij hemgekocht hebben en eventueel voor hoe veel?
[zeik] het is 3 1/2 en 5 1/4 ;) [/zeik]

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 17:45 schreef TheDarkLord666 het volgende:

[..]
Geen idee, kijk es bij OC-Shop.nl
of hier:
[topic=230704/1/25]
Nope OC shop heeft hem niet.

Pagina: 1