Outlook fout bij verzenden en ontvangen

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
outlook geeft bij mij een fout bij het verzenden en ontvangen. dit is als de pc enige dagen aan staat. als ik weer reboot gaat het wel goed. hoe kan dit? het os is winxp professional en de internet / email is quicknet kabel.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 21:42
Wat voor fout?

Verwijderd

Sonera sucks (slonera) neem andere internet provider >:)

maarre ik weet echt niet wat het probleem is

• Arnout
  • Laatst online: 21-08 21:42
Op dinsdag 08 januari 2002 17:15 schreef goku13 het volgende:
Sonera sucks (slonera) neem andere internet provider >:)

maarre ik weet echt niet wat het probleem is
Beetje offtopic vind je niet... ook nog troll.

• smvs
  • Niet online
hij kan geen verbinding maken met de pop3 server. dit ligt niet aan die server lijkt mij want hij haalt mail op bij xs4all, nlhosting, en quicknet. de internet doet het wel gewoon want ik typ dit bericht op dezelfde pc.
Sonera sucks (slonera) neem andere internet provider
ja was er maar concurrentie op de kabel he. adsl is helaas nog niet beschikbaar op texel. gelukkig doet sonera het best aardig de laatste tijd.

• smvs
  • Niet online
iemand nog een idee wat het kan zijn?
het is een pc waar deze week niks op gedaan wordt omdat we op vakantie zijn officieel. althans, de baas. hij staat de hele dag aan en ik kom 1 keer per dag ff mail en fax checken enz. automatisch haalt outlook ook mail op en dit gaat goed. op het moment dat ik handmatig ga verzenden en ontvangen gaat hij na een paar keer in de fout. na een reboot werkt het weer wel.

kan het misschien een compatibiliteitsprobleem tussen win xp en office 2k zijn? OH er staat ook office XP op bedenk ik me nu.

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:46
Op woensdag 09 januari 2002 20:58 schreef smvs het volgende:
kan het misschien een compatibiliteitsprobleem tussen win xp en office 2k zijn?
Ik heb hier nog nooit wat van gemertk. En heb toch al een aaltal stations ingericht met XP en office 2000.

Als je wel gewoon kan browsen, dan heb ik geen idee wat het wel kan zijn. In ieder geval succes er mee.

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:46
Is een probleem van Quicknet,mailserver sucks!!
Ik heb het soms ook,dan moet je het meerdere keren proberen :(

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Verwijderd

Ik heb dit ook, maar dan bij Xs4all..
Lijkt meer op een vreemd Windows probleem, en heb het ook alleen maar als PC lange tijd aanstaat.
Voor de rest geen problemen, alleen dit rare probleem.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Open toch even een nieuw topic; dit topic is namelijk nogal oud en stoffig. Daarnaast is er een grote kans dat jij een ander probleem hebt dan de rest van de mensen in dit topic :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.