Geniet maar tweak met mate
tampert, kriminalpolizei
Kijk dat is pas een mooie statement. Hier ben ik vervolgens hélemaal mee ONeens.Op dinsdag 08 januari 2002 21:03 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik vind 'lekker' ook een fout woord trouwens. Eten is lekker. Vrouwen niet. Ook al zijn het digitale chicks. Eet jij vrouw? Ik ook niet. "Mooi" vind ik beterMaar goed, dat is zo ouderwets he.
Over échte vrouwens zeg ik dat ze mooi zijn (of níet natuurlijk, want dat kan namelijk ook), niet over een stapel pixels. Die zijn lekker, of niet. Het klinkt zwart-wit, maar dat is het niet. In kleur zijn ze immers veel lekkerder
ff een top 5-je om iedereen onthutst achter te laten:
=> EN OP NUMMER 1 STAAT MET STIP:
-= ps. Ief, wat een briljant topic is dit!! =-
" Play the violent strings of my symphony "
zou jij DoA2 kopen als er in plaats van babes van die lelijke oude wijven in vochten? denk et niet..Op dinsdag 08 januari 2002 21:59 schreef Dark_Neve het volgende:
je bent echt kansloos als je een uit poygonen opgebouw meisje lekker vind![]()
maar als je naar zon wijf kijkt en je komt spontaan klaar.. tja dan is et wel erg
Verwijderd
Er lopen ook levende wezens rondOp dinsdag 08 januari 2002 21:59 schreef Dark_Neve het volgende:
je bent echt kansloos als je een uit poygonen opgebouw meisje lekker vind![]()
(voor degened die het niet kennen, een stukoud spel van epic megagames).
En dat van iemand die zichzelf Captain Pervert noemtOp dinsdag 08 januari 2002 21:03 schreef Captain Pervert het volgende:
Gamebabes... Nothin' but a buch of pixels
Ik vind 'lekker' ook een fout woord trouwens. Eten is lekker. Vrouwen niet. Ook al zijn het digitale chicks. Eet jij vrouw? Ik ook niet. "Mooi" vind ik beterMaar goed, dat is zo ouderwets he.
Dat was mijn potje zeiken voor vandaag
Verwijderd
Posten......Op dinsdag 08 januari 2002 22:06 schreef Symphony-X het volgende:
[..]
Kijk dat is pas een mooie statement. Hier ben ik vervolgens hélemaal mee ONeens.
Over échte vrouwens zeg ik dat ze mooi zijn (of níet natuurlijk, want dat kan namelijk ook), niet over een stapel pixels. Die zijn lekker, of niet. Het klinkt zwart-wit, maar dat is het niet. In kleur zijn ze immers veel lekkerder
ff een top 5-je om iedereen onthutst achter te laten:
5. Dead or Alive II -dames (DOA 2 dus)
4. Orchid (uit Killer Instinct)
3. Cammy (uit super street fighter II Turbo)
2. Kim Wu (uit Killer Instinct II)
=> EN OP NUMMER 1 STAAT MET STIP:
--------:Y) Mai (uit Real Bout Fatal Fury II: the newcomers)----------
-= ps. Ief, wat een briljant topic is dit!! =-
Ik hou meer van echte babes dan van een zooi pixelsOp dinsdag 08 januari 2002 16:41 schreef xystuzzz het volgende:
Niet errug originele topic, maar wel leuk
Mijn Vote: Morgana (ofzoiets) van Vampire Savior
Plaatje volgt...
-->
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Wat leuk dat sommige mensen die naam nog kennenOp dinsdag 08 januari 2002 16:41 schreef xystuzzz het volgende:
Niet errug originele topic, maar wel leuk
Mijn Vote: Morrigan van Vampire Savior/Darkstalker.(thanx -=BokkiE=-)
voor de niet-kenners: de vampire/darkstalker series waren oorspronkelijk cps-2 spellen, er zijn ook enkele psx dumps van gemaakt. Het is een manga beat 'm up
meteen ff een snapshot voor jullie gemaakt:

En hier met zusje li lith:

Tja het is wat cartoonish...
maar ken je Bulleta ook uit dat spel?
btw Devv05 tis Morigan.
vooral als je t spel uitspeelt zie je een filmpje van haar.
ziet ze er best

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Heel goed, morgen wat leuke pics, nu ben ik te moe.Op woensdag 09 januari 2002 00:02 schreef xystuzzz het volgende:
---maar ken je Bulleta ook uit dat spel?---
Roodkapje
truste dus
oh btw
over Elexis Sinclair, tja ze is niet echt lelijk maar zeker die laatste pic, is ... tja.. appart.
De vrouw van John Romero
Ook een gamebabe, regelt CPL zooi geloof ik...
Verwijderd
Op woensdag 09 januari 2002 00:44 schreef tva_goku het volgende:
KOM OP JONGENS!!!!!!
Princess Peach uit mario natuurlijk

Pick one
Verwijderd
Nooit gehoord van: IŽm gonna eat ya, honeyOp dinsdag 08 januari 2002 21:03 schreef Captain Pervert het volgende:
Eet jij vrouw?
Nog nooit iemand tegen me gezegt.Op woensdag 09 januari 2002 11:35 schreef Thats_me_Thats_right het volgende:
[..]
Nooit gehoord van: IŽm gonna eat ya, honey
Zoek je babe maar uit!
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Is die laatste wel een babe???Op woensdag 09 januari 2002 13:26 schreef Khaine het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me duidelijk dacht ik toch
Jah, ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is. Mar het maakt toch niet uit om naar pixeldames te kijken, en dan zeggen welke jij het knapst eruit vind zien? Het gaat hierbij namelijk om de lichamelijke kenmerken. Niet dat spontaan verliefd wordt op zo'n gamebabe. Doh.
Verwijderd
Je neemt me de woorden uit mijn mond. (DiefOp woensdag 09 januari 2002 15:44 schreef ilyc het volgende:
Veel mensen zeuren: ''Ik heb liever een echte babe''
Jah, ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is. Mar het maakt toch niet uit om naar pixeldames te kijken, en dan zeggen welke jij het knapst eruit vind zien? Het gaat hierbij namelijk om de lichamelijke kenmerken. Niet dat spontaan verliefd wordt op zo'n gamebabe. Doh.
Anyways, ik die dames van DOA er wel goed uitzien.
Verwijderd
http://www.tmmy.co.uk
En in LightWave gedaan.
Verwijderd
Wat heeft die griet een stalpoten man! kanonnen!Op dinsdag 08 januari 2002 20:26 schreef McFlipp het volgende:
Druuna!!!!!!zal ff een pic opzoeken
zo hier is de pic dan
[afbeelding]

of Reiko Nagase van Ridge Race V
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Op woensdag 09 januari 2002 16:48 schreef Turismo het volgende:
of wat dachten jullie van haar uit Dungeon Keeper II
[afbeelding]
ze krijst er ook nog lekker bij
...
Verwijderd
Zoals ze zo stoer rond rennen. En dan met een sexy skinnetje.
Verwijderd
Die van Ridge Racer is ECHT wreed!!!!Op woensdag 09 januari 2002 16:48 schreef Turismo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
ik vind persoonlijk die fairy van de "light site" lekkerder die met dat witte pakje dat kan vliegenOp woensdag 09 januari 2002 16:48 schreef Turismo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Wat zullen we nou hebben, natuurlijk is het dan game. Of bedoel je dat FF the movie niet mee mag tellen? in dat geval heb ik nix gezegd.Op woensdag 09 januari 2002 22:20 schreef ReseT het volgende:
Die van Final Fantasy the movie mis ik nog. maar is het wel een game, aangezien het onder final fantasy valt...
Sjeeezus, dat is knap gemaakt zeg...Op woensdag 09 januari 2002 21:17 schreef Wouter17 het volgende:
[afbeelding]
rikku uit Final Fantasy 10
[afbeelding]
en iemand uit Final Fantasy 11
GO Square!
Verwijderd
Niet echter computerbabes maar das geen bezwaar
LOL ....Op woensdag 09 januari 2002 23:52 schreef Crown_of_Creation het volgende:
Ik vind die EVA uit RA2 ook wel een babe, em tanya mag er wezen ja.
Niet echter computerbabes maar das geen bezwaar
Das dezelfde actrice joh ....
oftewel ... Kari Wuhrer.

En Marion Wolfe uit Outcast, te zien op de achtergrond op dit plaatje.
Verwijderd
Erg ....baar!Op donderdag 10 januari 2002 17:29 schreef JiveDAF het volgende:
[..]
LOL ....
oftewel ... Kari Wuhrer.
She's got my voteOp woensdag 09 januari 2002 00:00 schreef Turismo het volgende:
kennen jullie Elexis Sinclair nog van t spel Sin
ziet ze er best![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
die ziet er idd goed uit viDoor Wouter17 - woensdag 09 januari 2002 21:17
Verwijderd
die van het spel is gewoon een sletOp vrijdag 11 januari 2002 19:21 schreef DataBeest het volgende:
Lara Croft!
@*@#*$H)$@&#&%@)Op vrijdag 11 januari 2002 19:22 schreef Caspian het volgende:
[..]
die van het spel is gewoon een slet
Wil je ruzie hebbu??!!?!?!
/edit:
🌞🍃
da komt omdat ze niet echt zijn johOp vrijdag 11 januari 2002 20:08 schreef mr.oncreatief het volgende:
k vind lara eg
ze heeft geen mooie tietu
en rikku (een page trug) is veel cutieer
Verwijderd
Dat blijft een heerlijke ambachtelijke meid. Elke 3d slet die erna kwam blijft een ripoff.Op vrijdag 11 januari 2002 19:21 schreef DataBeest het volgende:
Lara Croft!
deze elexisen vind ik wel erug leuk, ook gaaf voor op desktopOp woensdag 09 januari 2002 00:00 schreef Turismo het volgende:
kennen jullie Elexis Sinclair nog van t spel Sin
ziet ze er best![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Some things can not happen until they happen...
Verwijderd
OEH! Maak me gek! Of die babe in Popye op de Atari 2600!!!!Op vrijdag 11 januari 2002 20:21 schreef ReV3rEnD het volgende:
miss pac-man !!!!
Verwijderd
Lulu uit FFX is dan meer mijn typeOp woensdag 09 januari 2002 21:17 schreef Wouter17 het volgende:
[afbeelding]
*knip*
http://ffinsider.net/cgi-bin/image.cgi?/ff10/wall/6-2.jpg
edit:
doorlinken mag neit
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Die bovenste is mooooooiOp woensdag 09 januari 2002 21:17 schreef Wouter17 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en iemand uit Final Fantasy 11
GO Square!
Verwijderd
JeahOp dinsdag 08 januari 2002 20:49 schreef Captain_Quigley het volgende:
Elaine uit de Monkey Island-reeks!
Babe
[afbeelding]
Verwijderd
Die is WREED!!!!Op maandag 14 januari 2002 07:31 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
Lulu uit FFX is dan meer mijn type(heb ik ook als wallpaper momenteel)
http://ffinsider.net/cgi-bin/image.cgi?/ff10/wall/6-2.jpg
edit:
doorlinken mag neitnaja ik post em vanavond als ik thuis ben wel op me eigen server) tot die tijd dan maar een link van gemaakt
dankbaarOp vrijdag 11 januari 2002 01:08 schreef Commodore64 het volgende:
[..]
Erg ....baar!
ook ff kijken of daar die russische op staat
Verwijderd
LOLOp zaterdag 12 januari 2002 20:55 schreef suppa het volgende:
Die babe die je een ticket moest geven voor te hard rijden in police quest 1. Of d'r telefoonnummer vragen natuurlijk.

ff voor die mensen die haar niet kennen; Dit is kerrigan uit de wereld van StarCraft
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
En die meid uit the longest journey is ook wel leuk.
Maarja, wat een onzin eiglijk he
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Niet dus. EVA is Athena Massey en die is niet gelijk aan Kari WuhrerOp donderdag 10 januari 2002 17:29 schreef JiveDAF het volgende:
[..]
LOL ....
oftewel ... Kari Wuhrer.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Lulu uit FFX
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
go hlpdsk, go hlpdsk, het leuke van deze babe is dat ze nog echt bestaat ook...
Post 250!!
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
Weet ikOp maandag 14 januari 2002 18:32 schreef JohnnyBravo het volgende:
[..]
go hlpdsk, go hlpdsk, het leuke van deze babe is dat ze nog echt bestaat ook...
edit:
Post 250!!
Alleen zijn die foto's niet zo super die ik online kon vinden.
let me help yaOp maandag 14 januari 2002 18:51 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Weet ik
Alleen zijn die foto's niet zo super die ik online kon vinden.

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Niemand heeft het hier over geilen, maar een schilderij kan toch ook mooi zijn. Het gaat hier gewoon om hoe goed het er uit ziet. En misschien zijn er wel, die gemodeleerd zijn naar bestaande babes.Op woensdag 16 januari 2002 11:37 schreef juss het volgende:
pft geilen op iets wat niet bestaat