Volgens mij heb ik m'n moederbord gesloopt
, want m'n computer gaat heelvaak spontaan rebooten. Weet iemand of er een tooltje bestaat om alle functies van je mobo te checken??
Ik weet geen tooltje, maar het kan ook zijn dat je CPU te warm wordt, en dat je pc dan "reset" , geen idee. maar ik kan niets anders zo 1-2-3 bedenken, het kan zo veel redenen hebben
Nix, maar hij flip de laatste tijd een beetje vaak, vooral als ik een cdtje naar m'n HD copieer gaat ie rebooten. Ik zou me zo kunnen bedenken dat m'n IDE port(s) kaduuk zijn (is)
Slecht geheugen misschien? Had ik in het begin met mijn PC, 1 reepje SDram omgeruild en het was weg.....
Je moet ook niet steeds tegen je reset knop aanstoten
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Kijk eens naar de spanningen van je voeding. Zijn die nog wel hoog genoeg bij belasting ?
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
ik had hetzelfde toen me voeding naar de klote was. zonder dat ik recent wat aan m'n pc geknutselt had begon ie te rebooten. nieuwe voeding hielp uiteindelijk
Pagina: 1