Beta test Philips apparaat!

Pagina: 1
Acties:

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 08:35
Dit apparaat:
WANTED-100 beta-testers! Are you ready for the first beta-test for the year 2002? We're excited to bring you an invitation prepared exclusively for Philips Audio Club members. We are looking for 100 volunteers to test our Streamium MC-i200 Broadband Internet Micro System and tell us how to make it better. Join the test and meet the super-smart Streamium MC-i200. It's a Stream Genius that you've been dreaming about.

Streamium MC-i200 - Don't dream it. Stream it. Truly a 21st century stereo, the MC-i200 heralds a new era in internet-based infotainment, because it's the world's first Broadband Internet Micro System that lets you stream in your personal sound selection from thousands of online music sources provided by Philips' premium online music service partners. It can also access and play all the compressed digital music files (in MP3 and MP3PRO formats) stored on a home PC's hard drive.
kan je nu betatesten!!! Hier http://www.audio.philips.com/betatest.asp zie je hoe je je kan aanmelden! Cool he!!!!!

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

mwaa, ze willen wel dingen van je weten die officieel niet mogen:

hoeveel mp3/video download je, hoeveel mp3/video heb je op je hd staan.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

MP3tjes en filmpjes mag je gewoon downloaden hoor..

is niets illegaal aan, tenzij je materiaal download waarop een copyright berust zonder ervoor te betalen.

Ze mogen dat dus gewoon vragen.

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 08:35
Op dinsdag 08 januari 2002 16:20 schreef Spice het volgende:
mwaa, ze willen wel dingen van je weten die officieel niet mogen:

hoeveel mp3/video download je, hoeveel mp3/video heb je op je hd staan.
true true...

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Verwijderd

Best wel cool ja, ik heb me maar gelijk ff aangemeld...

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Toch maar aangemeld, alhoewel de kans dat je uitgekozen word ongeveer 0 is... Ze kiezen 100 mensen uit de aanmeldingen die uit de hele wereld binnenkomen...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
true... maar heb me toch ook maar even aangemeld..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Heb me ook maar ff aangemeld...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

en als heel tweakers zich aanmeld wordt de kans nog kleiner :)

(ik heb me ook aangemeld)

Verwijderd

heb me voor de gein ook maar aangemeld :)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:33
me too.. ik was al beta tester voor Global Operations, IGI 2, en nu ook nog zo'n Philips ding :P

Verwijderd

Haha, je weet maar nooit :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ook maar gedaan :) Je weet maar nooit.

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 14:29
ik ook! ik kon bij de voorwaarden niet vinden of ik hem mag houden (als ik dan tenminste een bvan de 100 gelukkigen ben, maar daar ga ik natuurlijk wel van uit). Zal toch wel of ben ik nu wel HEEEEL erg optimistisch >:)

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 10:03
uiteraard maar ffkes ingevuld. ALS je wint krijg je dat dinkie 8 weken op proef :P(zal daarna wel weer worden ingenomen, make me! >:) )

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Pagina: 1