As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?
Met welk prog maak je dat PSD formaat? In paint zittie nietOp dinsdag 08 januari 2002 16:11 schreef smerik het volgende:
Hallo, ik ben bezig met het verzamelen van de plaatjes van de proteinen van THINK.
Heeft iemand toevallig ook nog een duidelijk plaatje van het protein Superoxide Dismutase (of andere proteinen)? (Graag in PSD formaat)
Hieronder de plaatjes van de proteinen die ik al heb:
en een stel proteïnen
Ik heb wel die SOD als bmp en jpg.
in jpg

...
* Jack Flushell Flushell studeert geneeskunde
Als het goed is wel het ook met Coreldraw. Maar als je die SOD ook in bmp formaat hebt, mag je me die ook wel even sturen. (stuur maar naar h_vanderkolk@hotmail.com)Op dinsdag 08 januari 2002 16:29 schreef Pyrus52 het volgende:
[..]
Met welk prog maak je dat PSD formaat? In paint zittie nietDast enigste wak er op heb staan. Ik geloof dat ik coreldraw ergens heb zien rondslingeren... kant daarmee?
Ik heb wel die SOD als bmp en jpg.
Alvast bedankt!
Nu heeft de gemiddelde computer gebruiker *geen* Coreldraw hoorOp woensdag 09 januari 2002 00:22 schreef smerik het volgende:
[..]
Als het goed is wel het ook met Coreldraw. Maar als je die SOD ook in bmp formaat hebt, mag je me die ook wel even sturen. (stuur maar naar h_vanderkolk@hotmail.com)
Alvast bedankt!
Wanneer gaat ie andere doen?
vraagje, is het ook mogenlijk om ergens stats op te vragen?
zo van:
zoveel hits, zoveel % done, zoveel gedaan tot nu toe
zoveel nog in buffer
??????????? iemand ??????????
het gaat dus niet over van een website af, maar uit die client
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Jammer dat het er zoveel zijnOp zondag 20 januari 2002 14:45 schreef Sequence het volgende:
net flippo's hiero, spaar ze allemaal

Als je het ziet pas wel op! raak het niet aan!!!Op woensdag 23 januari 2002 16:58 schreef PowerCow het volgende:
ik heb nog geen anthrax gezien
...
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Verwijderd
ANTRAX????Op woensdag 23 januari 2002 19:38 schreef G8KeePeR het volgende:
[afbeelding]
Dat doe je toch niet.
Verwijderd
de nieuwe ( antrax ) moleculen zorgen ervoor dat dit project langer duurt = meer stats = meer inhaal mogelijkheden, dus niet zo denigrerend!Op dinsdag 29 januari 2002 14:13 schreef smerik het volgende:
Ikke niet iig. En de rest van m'n team ook niet.
Wat nou 'niet zo denigrerend!'?? Ten eerste spreek ik helemaal niet denigrerend over dat anthrax project en ten tweede WIL ik op dit moment helemaal geen anthrax draaien. De kans dat men kanker krijgt is groter dan dat je met anthrax in aanraking komt.Op dinsdag 29 januari 2002 14:56 schreef Duivelsmurf het volgende:
[..]
de nieuwe ( antrax ) moleculen zorgen ervoor dat dit project langer duurt = meer stats = meer inhaal mogelijkheden, dus niet zo denigrerend!
Verwijderd
Waarschijnlijk is dit ook 't enige plaatje wat je bij Anthrax te zien zult krijgen?Op woensdag 23 januari 2002 19:38 schreef G8KeePeR het volgende:
[afbeelding]
't Ziet er niet uit als een proteine, en "Anthrax toxin (P.A.)" klinkt ook niet echt als een 'wetenschappelijke' naam. "P.A." zal wel staan voor 'Picture Absent' of zo...
Ja dat is een lange... Ik ben ook met een VEGF Q3 bezig. Mijn XP 1600+ zit na 18 uur op 93%... Toch best een groot verschil dan tussen een TB 900 en een XP 1600! Als je alleen naar de MHz'en kijkt kun je het best wel relativeren!! (1600/900)*(18/10)*30 = 96%, verrekte dicht bij mijn 93% in de buurt!Op donderdag 24 januari 2002 13:09 schreef Mist het volgende:
Ben nu met een VEGF protein (Q3) bezig. Duurt ook behoorlijk lang, zit na 10 uur (TB 900) bijna op 30%
[afbeelding]
Nope, laatste paar dagen krijg ik telkens RAF proteinen...Op woensdag 13 februari 2002 10:06 schreef AlliedComputers het volgende:
Heeft iemand al andere gehad?
Verwijderd
Wij ook.Op woensdag 13 februari 2002 21:09 schreef rAcEr het volgende:
[..]
Nope, laatste paar dagen krijg ik telkens RAF proteinen...
Voorheen kreeg je nog wel eens iets ander tussen door, maar dat zit er geloof ik niet in.
Iedereen heeft nu RAF proteinen volgens mij. Zal toch eens een keer klaar moeten zijn...