Toon posts:

amd word warm, intel dan?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe gaat dat bij intel pentium 4's? die geven ook heel veel warmte af

maar de pentium 4 heeft een gigantische koeler, is dat een ontwerp van intel zelf of????

ik vind amd nogal moeilijk met zn koelers, de stille koelers hebben geen goeie prestaties enzow,

het lijkt op dit plaatje wel een 8 cm koeler:

Afbeeldingslocatie: http://www.tomshardware.com/cpu/02q1/020107/images/cpu4.jpg

kunnen ze niet z'on systeem bij amd bouwen ofzo, gigantische koeler enzow, en dan minder lawaai |:( word er onder hand wel ziek van die herrie ;( zou bijna naar intel neigen en dat willen jullie niet :D

mn pentium II en me broers pentium III zijn alle 2 hardstikke stil met een flut koeler erop, kvind jammer dat amd zo veel warmte maakt ook al is het een super machine om op te werken...

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 19:23
ik zie geen koeler

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
als je niet tevreden bent met AMD koop je toch een INTEL

loopt ook prima

tis alleen wat duurder

ieder zijn eigen keus

als INTEL niet zo duur was dan had ik ook INTEL genomen

Verwijderd

Topicstarter
voor mij is alles te duur hehe :P ik had ook liever intel, maarja...

Verwijderd

alpha pal 8045 (d8 ik) met een papst is een goede stille oplosing voor de AMD , wel grappig wat je bij een amd bespaard aan de cpu ben je weer kwijt aan de koeler (als ie stil moet zijn dan) voor de rest is de p4 williamette NIET koel hoor , dat ding heeft die cooler ook echt nodig. en stil lijkt ie me ook niet echt......

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 16:27 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
alpha pal 8045 (d8 ik) met een papst is een goede stille oplosing voor de AMD , wel grappig wat je bij een amd bespaard aan de cpu ben je weer kwijt aan de koeler (als ie stil moet zijn dan) voor de rest is de p4 williamette NIET koel hoor , dat ding heeft die cooler ook echt nodig. en stil lijkt ie me ook niet echt......
hmz... een coolermaster ep5-h6i11 kost maar 29 guled en koelt zeer behoorlijk en het geluidsniveau is ook acceptabel

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik zie het alweer. De goden water en vuur zijn weer neergedaald :) AMD-Intel....

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.