Verwijderd
XBOX heeft soort gelijk iets aan een bsod
dat is geen console in iig ...... zo zie ik het.
dat is geen console in iig ...... zo zie ik het.
ach boeie, ik voel me als pc gamer wel het meest aangetrokken tot de xbox, en het minst tot de gamecube, erzit dus denk ik wel een kern van waarheid in
Verwijderd
GameCube is Mac slaat nergens op. Dat van Xbox is PC wel, dat apparaat lijkt gewoon erg veel op een PC qua techniek. Maar wat maakt dat nou uit? Console is een console, en daar valt de Xbox zeker onder.
de xbox heeft een harddisk, draait op windows 2000, je kan er zelfs linux op zetten en nieuwe upgrades voor aanschaffen als je tenminste weet hoe je de locks moet omzeilen. Verder heeft het een gf3 chip, een intel chip..... lijkt mij een pc.
Wat is het doel van dit topic, willen we bewijzen dat:
XBOX = PC => PC = console
XBOX = PC => PC = console
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Verwijderd
xbox = geen pc 
Wat doe je met een PC? Tekstverwerken, browsen, werken etc etc, en games.
Wat doe je met een Xbox? gamen gamen gamen gamen gamen en eh eh gamen? ja gamen
Hoe duur is een goede pc? 2400,- (Euro)
Hoe duur is een Xbox? 479,-.
Wat doe je met een PC? Tekstverwerken, browsen, werken etc etc, en games.
Wat doe je met een Xbox? gamen gamen gamen gamen gamen en eh eh gamen? ja gamen
Hoe duur is een goede pc? 2400,- (Euro)
Hoe duur is een Xbox? 479,-.
XBOX = PC -> lijkt op console = 
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
De X-box is geen PC maar een console, vraag maar aan mun vader.
" Play the violent strings of my symphony "
Nou ja, ondertussen zijn we al weer een aantal replies verder. En iedereen heeft precies hetzelfde gezegd, ik snap het doel van dit topic noch immer niet.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Eerlijk gezegd zit er ook niet echt een doel achter.Op dinsdag 08 januari 2002 16:31 schreef Bullettooth het volgende:
Nou ja, ondertussen zijn we al weer een aantal replies verder. En iedereen heeft precies hetzelfde gezegd, ik snap het doel van dit topic noch immer niet.
Ik wilde graag meer de reacties erop zien.
Een interessantere vraag:
Als Xbox bijna een PC is (hardware en OS practisch gelijk), hoe moeilijk wordt het dan om Xbox software te spelen/emuleren op een PC?
Als Xbox bijna een PC is (hardware en OS practisch gelijk), hoe moeilijk wordt het dan om Xbox software te spelen/emuleren op een PC?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nou ja......lekker Oddworld spelen op de XBOX onderuit gezakt op de bank met een zak chips is toch wel wat anders dan wanneer ik achter mijn bureau zit te quaken. De XBOX zie ik meer als een pc die iedereen heeft, iedereen heeft dezelfde specs met als resultaat dat software developers geen afwegingen meer hoeven te maken want zeg nou eerlijk niet iedereen heeft een Athlon XP1800 en een GeForce3.
Die-hard Brexiteer
Stellingen prima maar ze worden voortaan door de topicstarter onderbouwt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()