Toon posts:

CS Spraylogo's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand van jullie misschien een aantal goede sites met spraylogo's,

Deze ken ik al:
- Zeroping
- Cs Logo's

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 15:19
www.spray.f2s.com .. oude site.. sommige zijn helaas iets over the top en hebben al een aantal serverbans op hun naam staan :D

Verwijderd

Topicstarter
hmm redelijke site, niet echt super spraylogo's

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Je kan ze ook zelf maken :) (gifjes/jpgtjes converteren)

Verwijderd

Topicstarter
Aight, ik weet et maar ik wil nogal snel wisselen vanspraylogog en om er nou steeds een te maken lijkt me nou ook niet alles..

Dus als iemand er nog een weet graag!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op dinsdag 08 januari 2002 15:55 schreef devv05 het volgende:
Je kan ze ook zelf maken :) (gifjes/jpgtjes converteren)
256 kleuren BMP's :) .

Steam

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ja maar die zien er meestal wel beter uit dan die op sites, dan kun je tenminste zelf kiezen wat je er op wil

Lekkur zeluf maken die dingen!

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Yavi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12-2023
Jep, maak je logo's zelf.
Proggies:
Half-Life Logo Creator
Wally

Ik ga geen links zetten, mag je zelf zoeken.

Daar leer je het meeste van :D

edit:

sorry, kon het niet laten.....ik kreeg medelijden met mensen die hun logo's nog steeds d/l terwijl je ze zelf kunt maken

http://www.telefragged.com/wally/

suc6 :D

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

*kick*

Ik heb de search gebruikt!

Ik zit met een klein probje. Na lange tijd heb ik besloten maar weer eens een logo te maken. Afmetingen etc voldoen prima, *.wad file in CS map gezet. Probleem is nu dat ik wel het geluid van het sprayen hoor, maar ik geen kl*te zie...Dit terwijl logo's van anderen WEL zichtbaar zijn... :?

Nu weet ik dattut ff duurt eer de logo's geladen zijn, maar tot die tijd krijg je dan toch een standaard logo te zien?!

Plz help?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op dinsdag 08 januari 2002 15:34 schreef ChUcKy2731 het volgende:
http://www.edit-strike.nl/
Ik dank u voor de link naar die geweldige pagina :+ :+
Op maandag 27 mei 2002 09:46 schreef RaDKiLL het volgende:
*kick*

Ik zit met een klein probje. Na lange tijd heb ik besloten maar weer eens een logo te maken. Afmetingen etc voldoen prima, *.wad file in CS map gezet. Probleem is nu dat ik wel het geluid van het sprayen hoor, maar ik geen kl*te zie...Dit terwijl logo's van anderen WEL zichtbaar zijn... :?

Nu weet ik dattut ff duurt eer de logo's geladen zijn, maar tot die tijd krijg je dan toch een standaard logo te zien?!

Plz help?!
Hier staan wat tips: http://www.edit-strike.nl/faqpage.htm

Maar die willen niet altijd helpen... wat je ook eens kunt proberen is van OpenGL -> Direct3d veranderen... of andersom. 1 van die 2 modes heeft er vaak moeite mee :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-11 20:29
Op maandag 27 mei 2002 09:46 schreef RaDKiLL het volgende:
*kick*

Plz help?!
Kom waarschijnlijk doordat je hem dus verkeerd hebt genoemd het was meende iets van dit plcedit.wad zo iets maar staat vast al een keer genoemd hier op got zoeken dus.

• Marv
Op maandag 27 mei 2002 09:50 schreef kokkel het volgende:
Kom waarschijnlijk doordat je hem dus verkeerd hebt genoemd het was meende iets van dit plcedit.wad zo iets maar staat vast al een keer genoemd hier op got zoeken dus.
pldecal.wad :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

ik ken de beste :O

www.spraylogos.de

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Soms komt het voor dat servers sprays hebben DISABLED.. Dan kan je veranderen wat je wil maar hij verschijnt NOOOOOOOOOOOIT :P

Old school gamer met een lag en een traan.

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

WAD file hek via Wally gedaan, dus dat zit wel snor.
Tips van EDIT-STRIKE.NL hek ook opgevolgd, niets hielp.
Andere sprays zie ik wel op onze servers (niet disabled btw) dus dat is het probleem niet. Kan het een instelling zijn in mijn config?!
Of moek mischien ff wat langer w88 als een paar minuten?!

• Marv
Op maandag 27 mei 2002 10:23 schreef RaDKiLL het volgende:
WAD file hek via Wally gedaan, dus dat zit wel snor.
Tips van EDIT-STRIKE.NL hek ook opgevolgd, niets hielp.
Andere sprays zie ik wel op onze servers (niet disabled btw) dus dat is het probleem niet. Kan het een instelling zijn in mijn config?!
Of moek mischien ff wat langer w88 als een paar minuten?!
Zie je wel bloed & kogelgaten op de muur/grond :?

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Yup...Vage sh#t he?!

• Marv
Op maandag 27 mei 2002 10:49 schreef RaDKiLL het volgende:
Yup...Vage sh#t he?!
Hmz...

ff een paar regeltjes ivm sprays.. misschien heb je er 1 over het hoofd gezien ;)

- filename: pldecal.wad
- plaats: half-life/cstrike (als je cstrike gaat spelen tuurlijk :P)
- NIET naar customize gaan in Half-Life zelf
- file grootte niet meer dan 15kb (maar dat zit meestal wel goed)
- sommige servers hebben sprays disabled (niet van toepassing hier ;))
- het kost altijd een paar seconden om te uploaden (ook niet het probleem)

Probeer er anders eens eentje van een website *uche* edit-strike *uche* :P

• Devil N
  • Laatst online: 28-10 12:25
Zucht... Is dit gezeik nog steeds bezig? Ik dacht dat 't nu zo langzamerhand wel eens duidelijk was hoe 't maken van pldecal.wad's in elkaar zit.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:33

ThaHandy

Discovery Channel

gebruik je openGL?

dit had ik ook eerst toen ik de standaard drivers gebruikt die bij mijn Geforce2 kaartje hoorde. Ik kon toen niet de sprays zien in OpenGL maar wel in D3D :?

nadat de drivers bij Nvidia.com te hebben gedownload en installed had ik er geen last meer van *D

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ik zal maar eens met mijn Radeon drivers gaan kl#ten dan.

En Devil, have an Ice Tea!

• Marv
Op maandag 27 mei 2002 11:00 schreef Devil N het volgende:
Zucht... Is dit gezeik nog steeds bezig? Ik dacht dat 't nu zo langzamerhand wel eens duidelijk was hoe 't maken van pldecal.wad's in elkaar zit.
Tis ook ongeveer wel duidelijk hoe windows en linux in elkaar zitten... laten we die fora dan ook maar sluiten. :z

• Devil N
  • Laatst online: 28-10 12:25
Ben gewoon een beetje gefrustreerd om over dit onderwerp weer een topic te zien. En wel vanwege dit.

Je wil niet weten hoeveel mailtjes ik de afgelopen anderhalf jaar heb gehad met continu dezelfde vragen, terwijl het toch echt duidelijk uitgelegd is. Niet leuk :(

• Marv
Op maandag 27 mei 2002 11:20 schreef Devil N het volgende:
Ben gewoon een beetje gefrustreerd om over dit onderwerp weer een topic te zien. En wel vanwege dit.

Je wil niet weten hoeveel mailtjes ik de afgelopen anderhalf jaar heb gehad met continu dezelfde vragen, terwijl het toch echt duidelijk uitgelegd is. Niet leuk :(
Van mij mag je er wel een linkje bij zetten naar edit-strike (of rechtstreeks naar de tutorial page)... weet niet of het helpt maar je kunt het altijd proberen ;)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Devil, de oplossing voor mijn probleem wordt niet in je tut gegeven hoor....

Verwijderd

Ik deed altijd bij www.altavista.com op plaatjes zoeken, zodat ik eel mooie vuur achtergrond keer en dan ging ik steeds meet plaatje bij elkaar zoeken en die in elkaar flatden.... zelf gemaakte sprays zijn vetter als die je kunt d/l omdat je dan kan zeggen dat je ze zelf hebt gemaakt :)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

De mijne is ook zelf gemaakt... Wil echter nog steeds niet lukken :'(

edit:

Ik ben eruit, was idd een driver issue. Ik gebruik nu de tweaked Radeon drivers. Iig thnx voor de replies!

Pagina: 1