@Home problemen - Extreme pings

Pagina: 1
Acties:

• FolkertR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11-2024
Hey!!

Ik heb nu al een hele tijd @Home... altijd pings rond de 40 dus CounterStrike spelen ging altijd errrug lekker!
Nu is vandaag al de hele dag mijn ping rond de 500 ingame!
als ik ping naar tweakers.net dan is mijn pingtijd rond de 400!!!
normaal heeft @Home wel es last van "piekuren" maar dit is de hele dag al zo! :?:?

Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik het kan verhelpen?

• mr_daTA
  • Laatst online: 10-11-2025

mr_daTA

Probeert student te zijn

Zijn ze in jouw regio niet met onderhoud bezig? @home heeft er normaal weinig last van. Behalve tijdens onderhoud. Dan willen de ping tijden nogwel eens oplopen.

Niet toevallig aan het uppen? (Kazaa, audiogalaxy...)

Chance favors the prepared mind

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:51

Wildfire

Joy to the world!

Doe eens een traceroute, dan zie je waar het fout gaat. Heb onlangs twee keer hetzelfde probleem gehad, beide keren was het de gateway die problemen had...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• FolkertR
  • Laatst online: 07-11-2024
Nope ik was niet aan het uppen...
en het is nu al opgelost op de een of andere manier :?
Na urenlang sloom te zijn ging @Home effe 10 min plat en daarna liep alles weer perfect... raar :?

Verwijderd

Yup. Bij mij ook. En dan voornamelijk naar servers buiten Nederland. Gewoon pings van 700 naar www.google.com en dan ook nog 80% packetloss.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:42

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 09 januari 2002 09:13 schreef HlpDsK het volgende:
Yup. Bij mij ook. En dan voornamelijk naar servers buiten Nederland. Gewoon pings van 700 naar www.google.com en dan ook nog 80% packetloss.
Hmm, weird. Ik heb naar Google een gemiddelde ping van 111 ms. Niet echt extreem dus.

Verwijderd

Het is echt van uur tot uur anders. Maar niet wat je zou denken dat het op de drukke uren zo rond 20:00 veel erger is.

Het is juist compleet random compleet k*t hier. Dat kan overdag zijn, of midden in de nacht. Ik kan er echt geen touw aan vastknopen.

En ik zie niks over onderhoud van internationale connecties of zo op de meldingspagina.

't Is allemaal een beetje 'excentriek' hier :{
Pagina: 1