Toon posts:

Boomslang versleten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De gladde voetjes onder mijn boomslang zijn versleten. Weet iemand waar je die los kan halen?

Verwijderd

Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar je die pads zou kunnen krijgen of wat je hiervoor kunt gebruiken.

Maaareeehh ,is die nog fijn die boomslang?
'k heb er altijd al een willen proberen (heb zelf Intellimouse Explorer v2)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 15:18 schreef RolfLobker het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar je die pads zou kunnen krijgen of wat je hiervoor kunt gebruiken.

Maaareeehh ,is die nog fijn die boomslang?
'k heb er altijd al een willen proberen (heb zelf Intellimouse Explorer v2)
Het nadeel van de boomslang is dat je hem steets zuiver moet maken, maar voor te gamen is het een suuuuper muis.

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 14:25
Boomslang ?

Join the club

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 15:22 schreef sies34 het volgende:

[..]

Het nadeel van de boomslang is dat je hem steets zuiver moet maken, maar voor te gamen is het een suuuuper muis.
Als ik al in het bezit ben van Intellimouse Explorer zou Boomslang die nog kunnen aanvullen? ( Ze zijn wel duur he?):)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 15:32 schreef RolfLobker het volgende:

[..]

Als ik al in het bezit ben van Intellimouse Explorer zou Boomslang die nog kunnen aanvullen? ( Ze zijn wel duur he?):)
Dat zo je kunnen doen ja (maar wel duur ja)....

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op dinsdag 08 januari 2002 15:26 schreef Powermage het volgende:
Boomslang ?
is een muis..
:{

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-08 10:00

MnM

3 jaar garantie, sloop hem voor de rest ook, de rollen ofsow en stuur hem dan naar hastec, die jongens hebben een prima service, ik had mijne, waar de rollen in kapot waren opgestuurd en kreeg binnen een week een nieuwe terug

Verwijderd

Juist ja, gewoon even opzettelijk kapot maken die hap :r

(geen wonder waarom fabikanten steeds moeilijker doen over hun garantie)

• Korvaag
  • Laatst online: 22:02
Ja.. dingen kapot maken voor garantie, lekker triest zeg..

Je kan ook gewoon opbellen of mailen naar hastec of ze die padjes toevallig ook gewoon op kunnen sturen. Dat doen ze vast wel als ze zo'n goede service hebben. (zelf geen ervaring met hastec garantie)

UNOX: The worst operating system

• HunterPro
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 15:37 schreef MnM het volgende:
3 jaar garantie, sloop hem voor de rest ook, de rollen ofsow en stuur hem dan naar hastec, die jongens hebben een prima service, ik had mijne, waar de rollen in kapot waren opgestuurd en kreeg binnen een week een nieuwe terug
s00w, jij bent l33t! wow! :+

• ernst
  • Laatst online: 04-08 16:43
ja joh, da's toch logisch doet ie met zijn eigen spullen ook :r

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op dinsdag 08 januari 2002 15:32 schreef RolfLobker het volgende:

[..]

Nee. De boomslang is misschien leuk voor even, maar je komt er snel achter dat precieze bewegingen het alleen soms goed doen. Ik heb er nu 6 spellen mee gespeeld en als ik die hard headshot aim bewegingen probeer (hele kleine bewegingen) dan doet die muis het niet. Of als je net lekker naar links aan het draaien bent dan stopt opeens de beweging op het scherm terwijl je muis noch lekker doorbeweegt (oftewel, de muis geeft dan geen signalen meer af). Ik heb gehoord dat het ligt aan de rollers, die zijn krom. Iig heb ik gelezen dat de explorer die ik dus ook heb 1500DPI is en de boomslang is 2000. Veel schiet je er niet mee op en lekker gamen is het niet.

MechWarrior || Monsters Game

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Dat spul kun je toch gewoon kopen? Ik heb ooit eens een review gezien van "Mouse skates" Een speciaal soort gladde stikkertjes voor onder je muis. Ik zal kijken of ik iets kan vinden.

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 16:41 schreef Aeon het volgende:
Dat spul kun je toch gewoon kopen? Ik heb ooit eens een review gezien van "Mouse skates" Een speciaal soort gladde stikkertjes voor onder je muis. Ik zal kijken of ik iets kan vinden.
Klopt.
Die kun je bij everglide.de krijgen.

• MnM
  • Laatst online: 04-08 10:00

MnM

Om ff op me posting terug te komen

Het was niet me bedoeling garantie op die manier te claimen en ik doe dat zelf ook niet.

Het enige probleem is dat die teflon pads niet onder de garantie vallen dus je daarvoor geen nieuwe krijgt, ik heb mijn boomslangen (heb nu me 3e) niet moetwillig kapot gemaakt, maar het is algemeen bekend dat die dingen ondanks hun hoge prijs wat inferieure kwaliteit hebben.

Van de 1e 2e die ik had waren de rollen niet goed meer na 3 maanden intensief gamen.
Degene die ik nu heb is een nieuwe revisie en nu blijft ie (tot nu toe iig) wel goed.

Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is dat je als je je muis heel rustig naar links onder beweegt en hij ook maar iets hapert je garantie kan claimen.

Mede omdat het algemeen bekend is dat razer muizen niet al te beste kwaliteit hebben kun je ze daarmee best een handje helpen.

Helemaal zoals het moet is het idd absoluut niet, maar wat moet je met een muis van toendertijd 250,- waar je nu nix meer aan hebt ??

Ik zou voor dat geld graag zonder problemen zitten.

die teflon pads die je los kan bestellen zijn vaak te groot en passen niet exact onder de boomslang, waardoor je muis iets hoger kan komen te liggen.
Dat is iets waar een boomslang dus niet tegen kan omdat de bal niet goed meer rolt.

Probeer iig eens een andere muismat

P.S. Hastec ruilt de muizen om voor nieuwe, en levert geen losse onderdelen voor de muis, geen rollen en geen pads.

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 11:00

Nessuno

io sono nessuno

wat je zoekt zijn mouse skates zijn als ik het goed heb te koop bij hardocp

Na rose e cient spin

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 12:27
haudenlukas.de verkoopt die ice skates ook dacht ik, lijkt me wat aantrekkelijker kwa verzending.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1