Toon posts:

screenschots installatie win 95 onterecht gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste: Ik heb de topic "Wheehee, mijn topic is onterecht gesloten" gelezen

Terzake: het gaat om dit topic:

[topic=373690]

Het is niet eens van mij, maar ik vind echt dat hier de FAQ net iets te letterlijk genomen wordt.
Door Sinterklaas 82 tm (Mod NSTM/V&B) - dinsdag 08 januari 2002 14:18

GoT is er niet voor huiswerk
Deze jongen zoekt alleen maar plaatjes van de installatie van Win98... hij vraagt niet om een voor geschreven verslag of weet ik veel, niets doms, aleen plaatjes. Heel legtiem aangezien deze plaatjes daarvan erg moeilijk te vinden zijn.

Ik vraag me af of dit topic ook een slotje had gekregen als hij gevraagd had voor screenshots om als posters uit te printen en daarmee zijn kamer te behangen? :?

Ook het argument dat het zo vaak gevraagd wordt gaat niet op. Ik heb net de search gebruikt en alleen "screenshots installatie windows" gaf bij me welgeteld twee topics, die allebei over Win2k gaan.

Ik hoop dat Sinterklaas 82 (tm) in het vervolg misschien iets beter nadenkt voor hij een topic op slot gooit. OK? :)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Kvind het ook onzin dat huiswerk niet mag. Waar hij het voor wil gebruiken gaat got geen ene moer aan, got is een informatie bron, geen schoolhulp.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 15:11 schreef hdd het volgende:
Kvind het ook onzin dat huiswerk niet mag. Waar hij het voor wil gebruiken gaat got geen ene moer aan, got is een informatie bron, geen schoolhulp.
Ik vind wel degelijk dat vragen om verslagen, werkstukken etc. niet getollereerd hoeft te worden. Maar hier werd wel erg gemierenneukt, alleen omdat hij eerlijk zegt dat hij het nodig heeft voor school is het opeens fout? Kom op zeg.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op dinsdag 08 januari 2002 15:17 schreef Jaap3 het volgende:

[..]

Ik vind wel degelijk dat vragen om verslagen, werkstukken etc. niet getollereerd hoeft te worden.
Om complete werkstukken/verslagen vragen lijkt me nogal duh dat dat niet mag, maar 1 vraag over huiswerk mag toch wel :?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 15:19 schreef hdd het volgende:

[..]

Om complete werkstukken/verslagen vragen lijkt me nogal duh dat dat niet mag, maar 1 vraag over huiswerk mag toch wel :?
Dat moet natuurlijk per post apart bekeken worden.
Het mag duidelijk zijn dat de meeste dingen die je kunt vragen over je huiswerk ook wel met Google te vinden zijn. Kom je er dan nog steeds niet uit, dan is het een optie om je vraag te posten op GoT.
Wat ik gewoon te vaak zie is dat er dan meteen gereageerd wordt in termen van. UTFS, of Huiswerk moet je zelf maken niet laten doen door anderen. Maar dat is bull, vaak hebben die mensen zelf niet eens verstand over het onderwerp waarover de vraag gesteld wordt en posten ze alleen maar om hun tellertje weer wat hoger te krijgen, zonder zelf maar naar een antwoord gezocht te hebben (!!dit is geen dis naar de variabele php icoontjes mensen :)!!).

Anyway, Sinterklaas 82 heeft deze keer niet goed beoordeeld.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 08 januari 2002 15:19 schreef hdd het volgende:

[..]

Dat klopt. Die regel is meer voor de "los deze som eens voor mij op" topics in SG...

Deze was meer een zoekvraagje, maar als je het echt niet kan vinden en echt gezocht heb, is een vraag als deze niet echt erg...

Alleen het forum he? ;). Ik zou zo'n algemene vraag in de huiskamer stellen ofzo :P. (misschien dat WOS ook wel kan). Maar het heeft vrij weinig raakvlakken met windows problemen :P.

Ik zal de sint eens aan z'n baard trekken, kijken wat hij vindt :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk dat hij opzich wel op GoT gevraagd kan worden, aangezien het blijkbaar (moet je wel DUIDELIJK aangeven) moeilijk te vinden is. Ik denk dus dat hij wel weer open kan, maar dan wel ergens anders. WOS lijkt me er niet zo heel geschikt voor omdat het in principe niks met windows te maken heeft, alleen wat er op de plaatjes staat, maar het is geen windows probleem :)

Ik vind dit niet zo'n standaard huiswerkvraag zoals je wel 's ziet "kan iemand voor mij deze tekst ff naar het Nederlands vertalen, want dan kan ik het simpelweg copy/pasten naar mijn verslag voor Maatschappijleer" |:(

Dus ff de Sint langsroepen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Grrrrrene
  • Niet online
JvS: (3:55 PM) [topic=373769/1]
JvS: (3:55 PM) mening!
Grrrrrene: (3:57 PM) F5
JvS: (3:58 PM) owkay, zijn we het dus eens :)
JvS: (3:58 PM) alleen is sint niet bereikbaar
Grrrrrene: (3:59 PM) Dan doen wij het toch gewoon? Ik bedoel: hebben we de sint er voor nodig? Ik ben HGM General Chat, ik weet prima wat er in SG en HK mag hoor ;-)
Grrrrrene: (3:59 PM) En dit mag wel naar HK...
Grrrrrene: (3:59 PM) Kut, hij mag niet in HK :(
JvS: (4:00 PM) hehe
JvS: (4:00 PM) wat nu :P
Grrrrrene: (4:00 PM) Naja, SG dan maar, maar 't is wel een uitzondering hoor :D
JvS: (4:00 PM) pleur anders lekker in SG
het is iig serieus
Grrrrrene: (4:00 PM) LOL, dus daar zijn we het ook over eens :P
Ik ga dus ff moven naar SG. Ik had liever HK gehad, maar daar mag je nog niet in...

• Grrrrrene
  • Niet online
Done

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.