Garantie op een gesloopte Sennheiser koptelefoon.

Pagina: 1
Acties:

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
Ik heb dus laatst een Sennheiser draadloze koptelefoon (De RS 40) ontvangen. Op een ochtend stap ik m'n bed uit en met m'n slaapdronken kop ga ik dus bovenop die koptelefoon staan (hij stond in de houder) |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Gebroken, niet helemaal maar hij is stuk.
Kan ik hier nog garantie op krijgen? Of moet ik een nieuwe ontvanger kopen (ze verkopen zender en ontvanger ook los).

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Lijkt me een "user abuse". Dus geen garantie op mogelijk, jammer voor je :'( De koptelefoon zelf was denk ik technisch okee :)

• Mad_Demon
De koptelefoon doet het nog allen de "band" (dat plastic ding dat op je hoofd gaat) is half gebroken.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Een garantie is op fabrieksfouten, niet op lompe users. Daar heb je verzekeringen voor (of niet >:) )

Gewoon ff los hoofdbandje bestellen

• Mad_Demon
Ik ga Sennheiser ff mailen voor ene hoofdbandje, Ik kan natuurlijk ook gefoon een nieuwe headset kopen (heb ik meteen 2 accu's :9)

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29

FFF

lol, als het zo zou werken, zou ik al me spullen de laatst garantie dag mollen :P nee, lukt niet, je zou wle kunnen proberen een betreffend onderdeel geleverd te krijgen, zodat je hem zelf kunt repareren.
Pagina: 1