"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Probeer eens
<a href="file://../start.html>HIER</a>
of
<a href="/start.html>HIER</a>
Geen idee of het werkt....
<a href="file://../start.html>HIER</a>
of
<a href="/start.html>HIER</a>
Geen idee of het werkt....
Iedereen heeft hier een deadline.... En we helpen zodra we kunnen. Maar omhoog kicken van topic na 1,5 uur kan alleen wel averechts werken.....Op dinsdag 08 januari 2002 16:03 schreef syserr het volgende:
niemand!? sorry guys, zit met een deadline hier....
Programmer - an organism that turns coffee into software.
je hebt gelijk sorry... vin et zelf ook behoorlijk irritant altijd, maar ja, als je haast hebt en er gaat nog weer van alles fout... 
anyway, <a href="../">HIER</a> opent in explorer gewoon de windows vekenner, in netscape een soort van netscape verkenner maar in opera werkt et van geen kant... dus als iemand wat beters weet.. of is de hoeveelheid operagebruikers onder windows te verwaarlozen?
anyway, <a href="../">HIER</a> opent in explorer gewoon de windows vekenner, in netscape een soort van netscape verkenner maar in opera werkt et van geen kant... dus als iemand wat beters weet.. of is de hoeveelheid operagebruikers onder windows te verwaarlozen?
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Geen idee hoe je het met Opera kan oplossen,
Doe een browser detectie en dan
if (opera)
alert("Neem een normale browers"); // No flame intended
ofzo
Doe een browser detectie en dan
if (opera)
alert("Neem een normale browers"); // No flame intended
ofzo
Programmer - an organism that turns coffee into software.
1,5 uur is erg lang hoor..Maar omhoog kicken van topic na 1,5 uur kan alleen wel averechts werken.....
Maar goed.. je kunt inderdaad volgens mij in IE gewoon href="../" ofzo doen.. dan krijgen ze de index te zien in IE.
En ja.. de hoeveelheid operagebruikers is te verwaarlozen, zelfs onder windows. Tis nog niet eens afgerond een procent.
Pagina: 1