Verkenner in root van CD openen met HTML

Pagina: 1
Acties:

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 20:26

syserr

kangoeroe

Topicstarter
even een klein, waarschijnlijk zeer onnozel vraagje...

heb een menuutje gemaakt in html voor op een shareware cdtje, nu wil ik mensen op de beginpagina de kans geven om of voor de verkenner of voor et menu te kiezen... hoe doe ik dat? werkt <a href="../>HIER</a> ook als het betreffende start.html filetje op de root van de cd staat, of kan et ook anders!?

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• syserr

syserr

kangoeroe

Topicstarter
niemand!? sorry guys, zit met een deadline hier....

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Probeer eens
<a href="file://../start.html>HIER</a>
of
<a href="/start.html>HIER</a>

Geen idee of het werkt....
Op dinsdag 08 januari 2002 16:03 schreef syserr het volgende:
niemand!? sorry guys, zit met een deadline hier....
Iedereen heeft hier een deadline.... En we helpen zodra we kunnen. Maar omhoog kicken van topic na 1,5 uur kan alleen wel averechts werken.....

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• syserr

syserr

kangoeroe

Topicstarter
je hebt gelijk sorry... vin et zelf ook behoorlijk irritant altijd, maar ja, als je haast hebt en er gaat nog weer van alles fout... :(

anyway, <a href="../">HIER</a> opent in explorer gewoon de windows vekenner, in netscape een soort van netscape verkenner maar in opera werkt et van geen kant... dus als iemand wat beters weet.. of is de hoeveelheid operagebruikers onder windows te verwaarlozen?

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Geen idee hoe je het met Opera kan oplossen,
Doe een browser detectie en dan
if (opera)
alert("Neem een normale browers"); // No flame intended

ofzo >:)

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Bosmonster
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Maar omhoog kicken van topic na 1,5 uur kan alleen wel averechts werken.....
1,5 uur is erg lang hoor.. :P GoT is gewoon een retetrage board waar weinig gebeurd en bijna niks mag.

Maar goed.. je kunt inderdaad volgens mij in IE gewoon href="../" ofzo doen.. dan krijgen ze de index te zien in IE.

En ja.. de hoeveelheid operagebruikers is te verwaarlozen, zelfs onder windows. Tis nog niet eens afgerond een procent.
Pagina: 1