Toon posts:

boomslang muis.. is dat nou de van het?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit eraan te denken om een boomslang muis te kopen. Is het nou echt zon geweldige muis om mee te gamen? en waarom? wat is het grote verschil tussen de 1000 en 2000 dpi versie?
is de 2000 dpi versie ook zon groot prijsverschil waard?

Verwijderd

Is een grote muis, hoge dpi. Je moet er alleen me kunnen werken. Ik ind hem persoonlijke net iets té...

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:28
Heb de muis nu sinds driemaanden en ik ben er zeer tevreden mee, het enige nadeel is dat elke andere muis die je aanraakt onzettend lomp voelten onprecies.

Ook is het een supermuis onder Q3 Arena en UT maar onderbv. Counterstrike kan de extreme gevoeligheid als je aan het sniperen bent wel een nadeel oplevereren.

Maar ik gebruik hem dus voor alles.

Het verschil tussen de 1000 en 2000 is de gevoeligheid

Overigens kost ie bij Vobis (ja ja) EUR 82,-

Succes met je keuze

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:38

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Kvind hem zelf ideaal. Het is niet dat je gelijk beter wordt van de muis ofzo, maar de controle die je over je bewegingen hebt wordt wel groter.
Ik vind hem in alle FPS games geweldig werken, ook starcraft en dat soort games gaan er prima mee.
Voor mij de ideale muis, maar een vriend van me, die zeg maar heeeeel groot is en grote handen heeft, die vond de muis te klein, en zijn vingers pasten zeg maar niet goed in de muis (muisknop 4 en muisknop 5).

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Vriend van me had hem dus ook, en 3 dagen later had hij hem weer terug gebracht. :D

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Ik heb de 2000 nu ruim een jaar. In den beginnen was ie eindeloos (zeker de eerste dagen, wauw ik raakte echt alles :) ) Echt lekker in de hand ligt ie niet (maar ik pak een muis met de toppen van mijn vingers vast, niet met mijn handpalm)

Maar nu (na 1000 uur fraggen) heb ik regelmatig last van "haperen" (links - rechts bewegingen, dat asje wordt ook snel "vet"). Schoonmaken helpt maar kort. Bovendien zijn de glijpads volledig afgesleten. Gebruik icm met een Everglide.
Natuurlijk heb ik een "normale" muis voor het "normale" muiswerk.

Toch speel ik er nog steds liever mee dan met mijn nieuw MS explorer optical 3 (maar dat is deels gewenning).
Ben wel blij dat ik niet de volle f 250 , maar f 160 betaald heb.

Zit een beetje te denken aan de Rotokiller.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:22

Snow_King

Konijn is stoer!

wat voor een muis is da?

Verwijderd

ik had ook zo'n muis gewonnen met een game
Ik had hem snel weer verkocht!!! ik vind het maar een kutmuis om mee te gamen (veels te groot enz)
Dus NIET KOPEN!!!

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:25
ik geloof datg het ook mogelijk is met een proggie om je mouse(refresh/inputrate?) te verhogen. Teminste, staat me iets van bij, weet iemand hoe dat programmatje heette?

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Ik heb de Boomslang 1000.. Ik ben er niet zo tevreden mee eigenlijk.. Hij is helemaal niet zo precies als ze zeggen..

Net zoals een GoT'er boven mij al zegt.. Het Balletje word veelste snel vuil.. en hij stottert heel erg..

B.v. als ik counter-strike speel.. soms wilt ie niet naar links sturen.. ik schud er dan een paar keer mee en dan doet ie het...

Ik denk dat ik hem ga verkopen.. en dan zo'n vette Intellimouse Explorer 3.0 ga aanschaffen

Verwijderd

Werkt dat ding eigenlijk goed onder XP zit ik me af te vragen. Er zijn geen drivers voor op hun site.
Zit er ook over na te denken om zo een boomslang 1000 aan te schaffen. Maar draait dat goed onder XP?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
de logitech gaming mouse is goedkoper, niet zo lomp in de hand
en ook precies genoeg =)

Tweakers Discord

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Wat je wel moet doen is, om de maand even met oorstokjes, de assen schoonmaken.

Voor de rest is het en supermuis, en binnenkort komen er ook Win XP drivers uit.

w00t

Verwijderd

ik heb ook de boomslang 2000 muis gehad maar ben blij dak er vanaf ben. Ik heb nu de Trust Cordless Optical Mouse en ben er zeer tevreden mee. Dit dinkie het een eigen oplaad station en tegelijk de receiver. Dit muisje het mij nix gekost maar het een winkelwaarde van F100,- Deze muis is echt een aanrader. :z

Verwijderd

hoe ziet zo`n boomslang muis eruit :?

/me snapt het niet helemaal...

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op zondag 13 januari 2002 16:06 schreef allanzoet het volgende:
hoe ziet zo`n boomslang muis eruit :?

/me snapt het niet helemaal...
Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/products/images/animatedmouse.gif
http://www.razerzone.com/

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
jupz ik heb hem ook de 1000dpi versie sinda dde HCC
ben er heel tevreden mee
plus:
zeer precies
super snel
soepele knoppies
lekkere vorm
fijne scroll
min:
(ik heb mega klauwen)
hij is te klein voor mij de 8erkant is te kort waardoor ik bij know 4 en 5 bijna niet kan komen en mijn hand palm niet echt lekkere steun krijg
verder is ie idd heel snel vies, een redelijke oplssing is een stof doekie naast je muismatje leggen :) dan hoef je hem iets minder vaak te cleanen

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Ik heb nu al een tijd de 2000 dpi versie, enne ze moeten hem uit mijn koude dooie hand peuteren.

Echt de beste muis als je aan het gamen bent, en ja, hij werkt gewoon onder XP.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• ernst
  • Laatst online: 04-08 16:43
LOL heeft iemand ervaring met bijde ik kan me eigelijk niet voorstellen dat je nog meer dpi nodig hebt en je het uberhaupt wel zauw merken :?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 16:54 schreef Duck-Twacy het volgende:

[..]

[afbeelding]
http://www.razerzone.com/
hmmm, ik denk dat ik liever mijn logitech wingman cordless geval hou, die grote zilvere

Verwijderd

stelling:

Juist omdat ie zo precies is heeft ie ook snel last van vuiligheid.

Ik wacht wel tot de Boomslang optical komt, als die ooit uit komt. Ik heb nu een cordless mouseman wheel. ik heb namelijk een hekel aan draadjes tijdens het gamen.

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 12:05
ik heb zon genius optical nou al meer als een jaar en dat is echt de fijnste muis die ik ooit gehad heb !! nooit problemen alleen moet ik een iets grotere muismatje hebben maar goed. deze muis is niet de kleinste maar zeker wel lekker in de hand liggend

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Ik heb hier een boomslang 2000 liggen. Ben er wel tevreden over, maar mijn volgende muis word gewoon een optical ofzo. Vind het eigenlijk toch net iets te veel geld.

Zitten verder wel handige dingen op zoals de sensitivity kunnen regelen terwijl je aan het gamen bent *D (best handig, maar volgens mij zijn er meer muizen die dat kunnen)

Ik, geheel anders

Verwijderd

82 euro voor muis met een balletje? :)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 14:10

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb er zelf geen maar iemand op een lanparty wel, als ik tegen de tafel stootte vloog zijn crosshair in't rond, of schoot hij spontaan een paar schoten.
Die muis is echt supergevoelig en superprecies. Maar het is wel ff wennen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Dit ding is gewoon super precies. Daar betaal je CASH voor.

Verwijderd

Ik had er eerst ook 1 maar ik vind het niks hij ligt niet lekker in de hand toen heb ik maar een logitech cordless optical gehaald *D *D

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Heb het ding ook gekocht, gebruik hem niet alleen voor gamen maar ook voor 3d model werk. Ding is ideaal omdat je on-the-fly de gevoeligheid bij kan stellen, ook heeft ie 5 knoppen en is ie lekker precies. Ik vind het ding erg lekker werken, vooral omdat ie niet zo hoog is als de meeste muizen, lekker plat en breed en daar hou ik persoonlijk wel van. Verder is dit een muis waar je echt even mee moet werken en voor moet gaan zitten om hem fatsoenlijk in te stellen, pas dan vindt je het ding OF geweldig, OF helemaal niks. :P

de betaler vervuilt

Verwijderd

Ik zal effe mijn verhaaltje ook nog vertellen:
Ik kocht een 2000dpi, nou ik kan je vertellen dat ie wel heel snel is en apart in de hand ligt. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat toch uit naar een muis die ik goed kan bewegen en niet een muis die bijna even groot is als een RAT!!
Dus ik heb mijne weer verkocht en in de tussentijd heb ik een goedkope pilot-wheelmouse gekocht. Maar die heeft natuurlijk lang niet zoveel snelheid....
Daarom heb ik ps2rate gedownload, waardoor de muis op 200hz loopt!! Zoals ik het op mijn scherm bekijk, loopt die pilot nog sneller dan de boomslang!
Maar ja, het is je eigen keuze, het is wel een stoere muis.

Omdat ik schijtziek wordt van het schoonmaken van het balletje heb ik een optical gekocht, werkt evengoed:

Afbeeldingslocatie: http://shop.logitech.com/bishop/servlet/Proxy?url=%2Fbishop%2Fproducts.nsf%2F610fdf08ee94ba02c12569e5004166f7%2Fab00fd1f13d39dd5882569910028b148%2FEN_Desc%2F0.7C%3FOpenElement%26FieldElemFormat%3Djpg

• pt0x
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

ik heb de 2000 versie nou een maandje of 3
nog geen probs gehad enzo

maar je leerd pas spelen met deze muis na een week MAX
daarna is het een perfect ding

schoonmaken...hoefd niet veel ..1keer in de maan ofzo
instellingen...perfect
snelheid/preciesie...percectst :D

alleen ja...dan hebben we winXP
daar zijn nog steeds geen drivers voor:/

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/j.persson/screenshots/My%20Pc/Desktop/reallife/Boomslang.jpg
[/url]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:24
Op maandag 25 maart 2002 07:42 schreef Jeff_P het volgende:
[tekst + plaatje]
Die CD's en dat boekie lagen daar toevallig zo netjes toen je de foto nam :P opschepper

Nitrox vind de boomslang niet zo'n spectaculaire muis.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• pt0x

pt0x

Why are we here..

ik heb het gevoel dat mensen hietr zichzelf niet echt de tijd geven om aan de muis te wennen

na een week heb je er pas controlle over maar na een maand ofzo
ben je pas heer en meester over dit beest

als je hem al snel doorverkoopt heb je niet eens de voordelen van de muis gezien

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Op maandag 25 maart 2002 07:45 schreef Nitrox_Infinity het volgende:

[..]

Die CD's en dat boekie lagen daar toevallig zo netjes toen je de foto nam :P opschepper

Nitrox vind de boomslang niet zo'n spectaculaire muis.
uhhm ....nee hoor dat was gewoon toeval :) :) :)

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
Op zondag 24 maart 2002 18:44 schreef -=!ME!=- het volgende:
Ik heb er zelf geen maar iemand op een lanparty wel, als ik tegen de tafel stootte vloog zijn crosshair in't rond, of schoot hij spontaan een paar schoten.
Die muis is echt supergevoelig en superprecies. Maar het is wel ff wennen.
Dat was ik @ digital arena 8 :o (jij was toch die kerel met die mooi afgewerkte casemod ;) )

Verwijderd

Ik zie het alweer, een echte ut'er. >:)