Toon posts:

DPCH Ecologyfund: HTML rechten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lieve Adjes, Sinds ongeveer een maand post ik op het DPC forum de DPCH's voor Ecologyfund. Deze post ik standaard met uitsluitend UBB codes. Hierdoor voldoen ze niet helemaal aan de standaard. Mijn statsgenerator kan ze inmiddels prima in HTML zetten en graag zou ik ze dan ook in HTML posten. Dat is een gevoelig onderwerp weet ik :+ daarom een paar voorbeelden. Hier staat een voorbeeld van de DPCH in 'kale' hopelijk topixklare HTML en hier eentje met wat meer aankleding.

Ik denk dat Ecologyfund inmiddels een volwaardige DPCH is geworden en het bijbehorende DPCH jasje verdient ;)

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Droopy 4 HTML-rechten!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Volgens mij gaat DSmarty hierover en kun je hem er het beste over mailen.. dsmarty@dsmarty.com was het geloof ik.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Kan je dat niet beter via DSmarty regelen?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

2 zielen, 1 gedachte :D

• Chaos
  • Niet online
De GoTcrew heeft al eens aangegeven dat ze geen extra HTML accounts meer bij willen maken vanwege de beveiligingsrisico's die HTML-gebruikers meebrengen. EcologyFund is best grappig, maar het is geen distributed computing en dus ook geen 'echt' DPC-project. Het lijkt mij dan ook uitgesloten dat hiervoor een ander HTML-account opgeheven wordt.

Natuurlijk kun je wel aan een andere HTML-gebruiker vragen om die hitparades in HTML te posten. :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Op dinsdag 08 januari 2002 14:10 schreef ACM het volgende:
Kan je dat niet beter via DSmarty regelen?
Jotti toch, als HGA software :? :P

Volgens een eerder bericht van havana, zou JvS dit ook moeten kunnen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Dutchman!
  • Laatst online: 17:35
Of misschien ruilen van account (qua HTML rechten) met een niet meer actieve HTML poster (niet @ random en zonder overleg natuurlijk :o ) :)

We spend our years as a tale that is told

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 08 januari 2002 14:20 schreef Traag het volgende:
Jotti toch, als HGA software :? :P

Volgens een eerder bericht van havana, zou JvS dit ook moeten kunnen
Mwoh, het gaat er niet om wie de rechten plaatst. Dat kan ik zelf ook wel...

Het gaat mij erom dat DSmarty enigszins verantwoordelijk is voor dat forumpje en we meestal ook op hem "vertrouwen" (;)) om dit soort dingen te regelen.

• Dutchman!
  • Laatst online: 17:35
(als je je HTML versie ergens online zet (dagelijks, geautomatiseerd) kan hij trouwens ook in het 'te posten' rijtje voor de groep statsposters)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 14:19 schreef Chaos het volgende:
EcologyFund is best grappig, maar het is geen distributed computing en dus ook geen 'echt' DPC-project.
Er doen momenteel 250 DPC'ers actief aan mee wat meer is dan een aantal andere DPC projecten. De hoeveelheid reacties op de DPCH's geven dat ook wel aan. Daarmee is het volgens mij wel degelijk een echt DPC project. (Afgezien van 'echte' tegenstanders als DSL, Seti@NL, en KWSN)

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 08 januari 2002 14:19 schreef Chaos het volgende:
EcologyFund is best grappig, maar het is geen distributed computing en dus ook geen 'echt' DPC-project. Het lijkt mij dan ook uitgesloten dat hiervoor een ander HTML-account opgeheven wordt.
Ga jij je mond eens spoelen! :o

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op dinsdag 08 januari 2002 14:21 schreef Dutchman! het volgende:
Of misschien ruilen van account (qua HTML rechten) met een niet meer actieve HTML poster (niet @ random en zonder overleg natuurlijk :o ) :)
Is er een lijst beschikbaar van mensen die DPC html-rechten hebben?

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 14:29 schreef Droopy- het volgende:
Er doen momenteel 250 DPC'ers actief aan mee wat meer is dan een aantal andere DPC projecten. De hoeveelheid reacties op de DPCH's geven dat ook wel aan. Daarmee is het volgens mij wel degelijk een echt DPC project.
Iets uit naam van DPC doen maakt dat iets nog geen DPC. Het is leuk dat al die mensen aan EF aan meedoen, maar banners klikken heeft gewoon absoluut niks met distributed computing te maken, en verschilt daarin dus behoorlijk van de rest.

Verwijderd

De DPC crew is er toch als vertegenwoordigend orgaan voor alle DPC'ers? Dan telt jullie eigen mening niet als belangrijkste Onno en Chaos, maar juist wat de meerderheid wil. (een poll uitschrijven misschien?)

Ik denk dat het een beetje stank voor dank is als de DPC crew dit ineens niet gaat ondersteunen terwijl er al wel 290 man meedoen van DPC.

Het mooie aan dit project is dat het een nobel doel dient, en er meegedaan kan worden, zelfs als men alleen maar de beschikking over een 486 of iets dergelijks heeft.

Dat idee van Dutchman! over het wisselen met iemand die nauwelijks DPCH's post qua htmlrechten lijkt me een heel behoorlijk idee...

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als ik zo vrij mag zijn mezelf te quoten:
* DSmarty kan over 1 ding duidelijk zijn: Er komen niet meer mensen met HTML-rechten.

Dit om de de volgende redenen:

- Er zijn meer dan genoeg mensen met die rechten, waarvan er altijd wel een/meerdere online zijn.
- Wij (GoT) willen het aantal HTML-users sterk beperkt houden, DPC bevind zich reeds in een uitzonderingspositie.

Dan hierbij de lijst met mensen die HTML rechten hebben:

Wildhagen
Chakotay
Chaos
[eNeRGy]
Dutchman!
Onno
Sequence
Crisp
Jeroon
KoW
Mark H
En ikzelf
Kortom, er komen niet meer mensen bij met HTML-rechten, van bovenstaande lijst is altijd wel iemand online te vinden (meestal wel meerdere), dus zie ik geen enkele noodzaak om dit uit te breiden.

(en dat geldt dus niet alleen voor Ecology Fund, maar ook voor eventuele toekomstige projecten, zodra iemand zijn rechten "opgeeft" dan kan er weer wat geschoven worden ofcourse)

Verwijderd

Je kan ook gewoon zelf aan de slag zoals Osiris_NL hier doet in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/374015

:)

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
Dat kan iedereen :)

Afbeeldingslocatie: http://217.120.180.12:81/text.php?p=Wouter76%7Cl

... sorry voor eventueel misbruik ;)

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

[overbodig]

Stop uploading passwords to Github!

• Chaos
  • Niet online
De DPC crew is er toch als vertegenwoordigend orgaan voor alle DPC'ers? Dan telt jullie eigen mening niet als belangrijkste Onno en Chaos, maar juist wat de meerderheid wil. (een poll uitschrijven misschien?)
Dat Ecology Fund geen distributed computing is en dus buiten de doelstelling van DPC valt is geen mening, dat is een feit.

290 mensen is trouwens nog lang geen meerderheid. Het gaat op dit moment al niet zo super met het regelmatig posten van DPCHs, als er nu ook nog eens een account moet worden opgeofferd voor Ecology Fund dan wordt dat alleen maar slechter. En daar heeft wel een meerderheid last van.

Maar de hitparade van Droopy kan best opgenomen worden in de lijst met dagelijks te posten hitparades, dan is het probleem ook opgelost lijkt me.

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04 09:29
* [eNeRGy] ]stelt zijn GoT DPC HTML rechten beschikbaar.. ik heb geen zin meer om verantwoordlijk te zijn voor de DPCH's op GoT.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Probleem opgelost :)

[eNeRGy] doneert HTML-rechten aan Droopy-

Dus bij deze heb je de benodigde rechten Droopy-

Ik wijs je er wel met nadruk op dat deze rechten alleen bedoeld zijn voor het posten van DPCH's op het DPC forum.

Bij misbruik worden de rechten direct ingetrokken.

Verwijderd

Topicstarter
/me dankt Energy voor het beschikbaar stellen van de rechten :)
/me dankt Dsmarty nederig voor het verstrekken van de rechten ;)

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04 09:29
Op dinsdag 08 januari 2002 21:29 schreef Droopy- het volgende:
/me dankt Energy voor het beschikbaar stellen van de rechten :)
/me dankt Dsmarty nederig voor het verstrekken van de rechten ;)
Als je er zo blij mee bent had je op z'n minst mijn nick goed kunnen schrijven.

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

woei :+

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

[eNeRGy], bedankt voor de vele DPCH's die je hebt gepost, jammer dat je er geen zin meer in hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 21:33 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Als je er zo blij mee bent had je op z'n minst mijn nick goed kunnen schrijven.
/me excuseert zich oprecht 1000 maal bij [eNeRGy] :+, drukte te snel op de verstuur knop zonder de nick-corrector te gebruikten... |:( zal nooit meer gebeuren.
Pagina: 1