Toon posts:

Waarom werkt mijn download accelerator niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem.
Ik zit hier op mijn werk (kan je zien als probleem 1 :)) en ik wil iets downloaden van 250 Mb (mod voor UT dus legaal !)
Maar nu is mijn probleem dat wanneer ik het met de standaard windows download probeer de server er altijd wel op een bepaald moment vanaf vliegt dus dat schiet niet op.
Dus nu probeer ik het met een downloadaccelerator (getright) en die kan geen connectie maken (server busy) nu weet ik zeker dat dat bullsh*t is omdat de plek waar ik het van download de comp van een vriend van mij is.
Ik zie nix in windows van een vuurmuur dus ik weet niet waar het aan ligt (ga er wel vanuit dat er een vuurmuur zit).
Kan iemand mij vertellen hoe ik de firewall kan vinden en "uitschakelen" zodat ik kan downloaden (heb al admin rights ;)) of heeft iemand een goed idee om het op een andere manier te vdownloaden.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ehm kan best zijn dat je Dloadmanager niet met je evt proxy overweg kan en dus niet naar buiten kan. Dload je van FTP ?
Want bij sommige ftp clients moet je icm proxy's dan scheidingstekens gebruiken.

Bovendien moet je als je idd het van een ftp af trekt, meerdere connectie's aan je userid hebben.

Verwijderd

Geef die link eens van die mod

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 13:20 schreef sbronsge het volgende:
Geef die link eens van die mod
http://cc11464-a.ensch1.ov.nl.home.com/roy/137873_strikeforce170.exe
http://cc11464-a.ensch1.ov.nl.home.com/roy/94668_sf_160_win.exe
Op dinsdag 08 januari 2002 13:20 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ehm kan best zijn dat je Dloadmanager niet met je evt proxy overweg kan en dus niet naar buiten kan. Dload je van FTP ?
Want bij sommige ftp clients moet je icm proxy's dan scheidingstekens gebruiken.

Bovendien moet je als je idd het van een ftp af trekt, meerdere connectie's aan je userid hebben.
Ik download van HTTP

Ik heb prog zoals Kazaa e.d gebruikt maar met die prog kan ik ook niet connecten met server(s)

Verwijderd

Topicstarter
niemand ? :'(