MSN op MacOS 8.1

Pagina: 1
Acties:

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:33

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
Ik heb een maccie draaiend op macOS 8.1 (hoger kan der ook niet op (lc630))

Dat ding zit dmv een netwerkkaartje gewoon op inet enzo, maar ik wil dus ook msn derop. Kan dit?? aangezien je iets van OS9 met carbonlib ofzo nodig hebt. maar dat ken dus niet op deze mac :P

Is het mogelijk MSN messenger te installeren op mac OS 8.1? Zo niet, zijn er alternatieven (okee kiwibox, maar dat zuigt ook gigantisch eigenlijk (www.kiwibox.com).

alvast bedankt.

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

Verwijderd

MacOS 8.5 kan dr wel op :) en die is vereist voor MSN, waarom ? heel waarscheinlijk vanwege de CarbonLib probeer anders eens de MSN met carbonlib te downloaden, kans is klein dat t werkt, maar je weet maar nooit :)

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:33

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
w8 eens ff,

kan macOS 8.5 op een LC630 draaien?? EN je had toch MacOS 9 nodig voor MSN messenger?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

Verwijderd

MacOS 8.5 kan niet op de LC 630.
8.5 is PPC only

je zou de carbon lib van een andere mac kunnen gebruiken en dan msn proberen. weet niet of het lukt

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 19:16 schreef sharky_k_ het volgende:
MacOS 8.5 kan niet op de LC 630.
8.5 is PPC only

je zou de carbon lib van een andere mac kunnen gebruiken en dan msn proberen. weet niet of het lukt
damn ik word dement :'( en dat op me 18e..

anyways, waarscheinlijk zal MSN niet draaien, een beetje programmeur bouwt alsnog een versie-controle in zijn OS..

ok, try it, microsoft zuigt, dus die controle zit r niet in >:)

verder zul je OpenTransport wel moeten updaten, en verder weet ik al niet wat nog meer

Verwijderd

http://www.jabbercentral.org/clients/

hier staan enkele clients voor jabber (welke ook msn ondersteund) voor oa de mac heb alleen geen idee of ze ook voor jouw mac werken moet je zelf maar effe kijken
Pagina: 1