Toon posts:

Coolbits Registry Hack probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb sinds vandaag Coolbits geinstalleerd, maar als ik dus wil gaan ocen moet je eerst je comp opnieuw opstarten.
Als ik dit dan gedaan heb blijft hij het bericht geven dat ik de comp eerst opnieuw op moet starten voordat ik kan beginnen met ocen.
Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Alvast bedankt, Michael

Verwijderd

Topicstarter
uhm, kan iemand mij hiermee helpen?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Niet binnen 10 minuten antwoord verwachten en topic omhoogschoppen, wordt niet gewaardeerd.
Gooi die coolbits hack weg en gebruik NVMAX.

Verwijderd

Topicstarter
sorry, wil em zo graag overklokken :)
NVMAX Vindt ik te onhandig, ik heb nu wel Geforce Tweak Utility geinstalleerd. Coolbits blijft voor mij het makkelijkst, vooral omdat ik er voorheen al goeie resultaten mee had geboekt. Ik hoop dat het gefixed kan worden.
Anyone?

Verwijderd

<table border=0 cellpadding=1><tr><td bgcolor=black><table width="490" border="0" cellpadding="4" cellspacing="1"><tr><td bgcolor=white width=90><font color=#990000>Sinterklaas</font>

[img]"http://tweakers.net/%7Ecrew/sint/icon.jpg"[/img]</td><td bgcolor=white>Topics omhoogschoppen wordt niet op prijs gesteld, je mag best een beetje geduld hebben.</td></tr></table></td></tr></table>

• MonsterMind
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-07 11:10
Het lijkt er op dat de registry setting niet goed bewaard word. check dit even met regedit. suc6

Verwijderd

Topicstarter
wat hoort er normaal te staan dan?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op dinsdag 08 januari 2002 13:17 schreef LilMic het volgende:
sorry, wil em zo graag overklokken :)
NVMAX Vindt ik te onhandig, ik heb nu wel Geforce Tweak Utility geinstalleerd. Coolbits blijft voor mij het makkelijkst, vooral omdat ik er voorheen al goeie resultaten mee had geboekt. Ik hoop dat het gefixed kan worden.
Anyone?
Wat is het verschil dan? Of je nou eerst NVMAX opent of de properties van je Vidcard, het zijn evenveel handelingen om de speed aan te passen, misschien nog wel minder met NVMAX.

Verwijderd

Topicstarter
het verschil is dat coolbits eenmalig is en makkelijker te bedienen zonder enig geklo*i. NVMax vindt IK Persoonlijk teveel gedoe, ieder z'n eigen mening toch?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

NVMAX is ook eenmalig. Load at startup en klaar is kees.
Ik heb dat ook gehad met coolbits, dat komt doordat die hack niet helemaal compatible is met de nieuwste detonators.

Verwijderd

Probeer eens andere drivers. Tot en met de 11.xx drivers moet het in ieder geval goed gaan. Ik heb hetzelfde probleem gehad met de 21.xx drivers. Ik heb het opgelost door de BIOS van m'n GF2MX naar 200/200 te flashen.

P.S. Als hij geen NVMax wil, probeer het hem dan niet door de strot te wringen :P Ik gebruik zelf ook liever geen NVMax, Tweak utility o.i.d. Coolbits werkt gewoon makkelijker.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik driver versie 12.40 maar ik zal eens zoeken naar de 11.xx versies.
Als het nog niet lukt kom ik terug.
Thnx

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gebruik rivatuner, is best makkelijk in gebruik, en geeft dezelfde resultaten.
www.voodoofiles.com/2619

edit:

typo

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op dinsdag 08 januari 2002 15:16 schreef ImaStar het volgende:
Probeer eens andere drivers. Tot en met de 11.xx drivers moet het in ieder geval goed gaan. Ik heb hetzelfde probleem gehad met de 21.xx drivers. Ik heb het opgelost door de BIOS van m'n GF2MX naar 200/200 te flashen.

P.S. Als hij geen NVMax wil, probeer het hem dan niet door de strot te wringen :P Ik gebruik zelf ook liever geen NVMax, Tweak utility o.i.d. Coolbits werkt gewoon makkelijker.
Niet te bedoeling om door strot te drukken. Alleen wijzen op gebruiksgemak en dat men niet moet schrikken van alle mogelijkheden. Only wanted to help.

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 15:22 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Niet te bedoeling om door strot te drukken. Alleen wijzen op gebruiksgemak en dat men niet moet schrikken van alle mogelijkheden. Only wanted to help.
Ok, dat begrijp ik. Maar hij wil liever via de registry oc'en.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Het ligt idd aan de driver. Ik heb ook al eens gelezen dat het bij veel versies niet meer werkt omdat die key in nieuwere versies anders is.

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee waar ik de 11.xx drivers nog weg kan halen of een fix voor dit probleem?

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 15:27 schreef KillerAce_NL het volgende:
Het ligt idd aan de driver. Ik heb ook al eens gelezen dat het bij veel versies niet meer werkt omdat die key in nieuwere versies anders is.
Ik herinner me ooit gelezen te hebben dat de coolbits met name niet werken met de WHQL-certified drivers van Microsoft. De 12.40 zijn volgens mij niet WHQL, maar andere drivers werken blijkbaar wel. :)

Verwijderd

Topicstarter
gebruikt iemand hier Coolbits onder Win XP?
Zoja kan diegene kijken of hij nog een andere sleutel in z'n register heeft staan als Coolbits? Of misschien een andere waarde dan 3?
Misschien voegt hij iets toe nadat de comp opnieuw opgestart is (normaal dan)

Verwijderd

Topicstarter
nog een vraag: Is er ook compactibaliteit met de drivers onder 12.40 en nog boven de 11.xx drivers? 12.20 kan ik namelijk wel krijgen. 12.90 heb ik overigens ook, misschien werkt die?
Als je het weet zou ik graag een antwoord krijgen!
Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle hulp het werkt nu!

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 06:36

tricktrac

PPro smp

Op dinsdag 08 januari 2002 16:20 schreef LilMic het volgende:
En als je nu ook nog even post waarom het werkt, hebben andere tweakers die UTFS doen er ook nog wat aan. ;)

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 16:20 schreef LilMic het volgende:
Welke drivers gebruik je nu?

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik nu drivers 12.00. 12.20 wil ik nog proberen maar ik geloof dat het daar niet op werkte.

edit/
Net terug van een reboot (gaat super-fast hier :)) en 12.20 doet ie het dus niet op, alles onder de 12.20 werkt dus wel!!!
edit/

Verwijderd

Topicstarter
"En als je nu ook nog even post waarom het werkt, hebben andere tweakers die UTFS doen er ook nog wat aan."

Alles staat al in deze topic smartass. Het lag toch aan de drivers. DUH!
Pagina: 1